Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

«Η ζήλια δείχνει ότι δεν υπάρχει αδιαφορία»

Για την σχέση της με τον Χρήστο Χολίδη, μίλησε στην εκπομπή «Made in Star», χθες το μεσημέρι, η Δούκισσα Νομικού.
Μεταξύ άλλων, η παρουσιάστρια ρωτήθηκε και για το αν ζηλεύει τον σύντροφό της. Με ειλικρίνεια, λοιπόν, απάντησε ότι: «Ζηλεύω λιγάκι. Μου αρέσει που ζηλεύω, γιατί αυτό δείχνει ότι δεν υπάρχει αδιαφορία. Όλα αυτά, βέβαια, γίνονται σε πολύ φυσιολογικά πλαίσια».
Όσο για το αν θα μπορούσε να συγχωρέσει την απιστία; «Νομίζω πως δεν θα την συγχωρούσα… Από την άλλη, αν αγαπάς πολύ κάποιον, δεν ξέρω πόσες παραχωρήσεις μπορείς να κάνεις.
Δεν μου έχει τύχει… ή τουλάχιστον δεν το έχω μάθει ακόμα» τόνισε, ενώ στην ερώτηση, αν η ζήλια της φθάνει σε σημείο να ψάχνει τα πράγματα του συντρόφου της ή ακόμα και το κινητό του, είπε ότι «Δεν θέλω ούτε τα δικά μου πράγματα να μου ψάχνουν, οπότε δεν το κάνω ούτε εγώ».
Επιμέλεια: Δήμητρα Μπιλάλη



Δεν υπάρχουν σχόλια: