Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Απάντηση στο: Δεν πληρώνω γιατί δεν έχω πιά να πληρώσω


Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου όμως ο Έλληνας στην πλειοψηφία του έχει μάθει να μην στηρίζεται απόλυτα στις δικές του δυνάμεις.. Έχει πάντα βοήθεια από γονείς, πεθερικά και τις εκάστοτε ρεμούλες που κάνει. Κι επειδή ακόμα εισπράττει αυτή την βοήθεια δεν έχει βρεθεί στην ανάγκη που είμαστε εγώ, εσύ και χιλιάδες άλλοι. Κανείς δεν έχει ακόμα καταλάβει το εύρος του προβλήματος. Καταλαβέ το ο Έλληνας είναι βολεψάκιας. Θα μου πεις κι εμείς Έλληνες είμαστε, ναι, αλλά εγώ προσωπικά δεν βρήκα τίποτα έτοιμο και καμία βοήθεια ποτέ. Όμως για να μην τα βλέπουμε όλα μαύρα κι επειδή κάποια στιγμή θα έρθει και η κατηφόρα - δεν θα είναι πάντα ανηφόρα - έχε πίστη στο Θεό και κάτι θα γίνει και για μας.






Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια: