Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Βίντεο ΣΟΚ: Μαϊμού Αστυνομικός υπόσχεται κατασχεμένα σε χαμηλες τιμές


Θύμα του υποτιθέμενου αστυνομικού με τις "άκρες" σε κατασχεμένα, ένας Κορίνθιος επιχειρηματίας ο οποίος έδωσε 1300 ευρώ για κατασχεμένες τηλεοράσεις και λαπτοπ τα οποία δεν πήρε ποτέ...


Δείτε πιο κάτω τον συγκλονιστικό διάλογο και τον τρόπο που οι απατεώνες ρίχνουν στη παγίδα τα θύματά τους, χρησιμοποιώντας μάλιστα ως κίνητρο την Ελληνική Αστυνομία.


ΔΙΑΛΟΓΟΣ με ΑΠΑΤΕΩΝΑ Νο1






ΕΓΩ παρακαλώ


ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ 1 καλημέρα φίλε Νίκο και χρόνια πολλά είμαι ο Αντωνόπουλος ο αστυνομικός που βάλαμε τα λάστιχα (και πραγματικά έχω πελάτη Αντωνόπουλο αστυνομικό)


Θα πάρω αύριο ένα S3 από κατάσχεση και θέλω να βάλω λάστιχα.


ΕΓΩ ότι θέλεις γιατί όχι. Πως το πήρες το S3?


ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ 1 από κατάσχεση στο τελωνείο 6,000 ευρω θα περάσει τώρα από κει ο αδερφός μου που είναι και αυτός αστυνομικός για να τα πείτε.


ΕΓΩ οκ έγινε σε ευχαριστώ πολύ μιλάμε


ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ 1 ναι Νίκο θα τα πούμε από κοντά αύριο γιατί τώρα έχω βάρδια


ΕΓΩ ΟΚ έγινε γεια.


Μετά από 7 με 10 λεπτά περίπου έρχεται ο υποτιθέμενος αδερφός ντυμένος αστυνομικός όπως φαίνεται και στο βίντεο. Και πιθανόν δεν είδε η αγνόησε ότι το κατάστημα έχει κάμερες.


(ΔΙΑΛΟΓΟΣ με ΑΠΑΤΕΩΝΑ Νο2)






ΕΓΩ καλημέρα φίλε είσαι ο αδερφός του Αντωνόπουλου?


ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ 2 ναι μιλήσατε στο τηλέφωνο και με πήρε τηλέφωνο αφού είμαι κοντά να περάσω από εδώ


ΕΓΩ ναι με πήρε…. καλά την φάση είναι αυτή τώρα να αγοράσει S3 με 6,000 μόνο ρε φίλε? Πολύ καλή φάση!


ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ 2 ναι καλή φάση από κατάσχεση στο τελωνείο (χτυπά το τηλέφωνο του και είναι ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ 1) μιλάνε και του λέει ‘’ ναι εδώ είμαι στον φίλο σου με τα λάστιχα ‘’ και μου δίνει το τηλέφωνο να του μιλήσω πάλι


ΕΓΩ έλα φίλε λέμε εδώ με τον αδερφό σου για το αμάξι χαχαχα αν σου δώσω εγώ 7,000 θα το πάρω δηλαδή? Χαχαχα


ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ 1 όχι ρε φίλε και πως θα βρω μετά εγώ πάλι τέτοια φάση, έχει αν θέλεις και άλλα αμάξια μέσα όπως GT GOLF – και άλλα


ΕΓΩ καλά οκ φίλε κάτι θα βρούμε και για εμένα αργότερα ε?


ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ 1 ναι φίλε γιατί όχι.. σε αφήνω τώρα γιατί είμαι σε βάρδια γεια! δώσε μου λίγο τον αδερφό μου


ΕΓΩ οκ φίλε σε ευχαριστώ θα περιμένω νέα σου πάρε τον αδερφό σου


Μιλάνε μετά μαζί και ακούω τον απατεώνα 2 να λέει ‘’ναι φεύγω μετά να πάω ταύρο και κλείνουν το τηλέφωνο






ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ 2


ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ 2 θα πάω τώρα Αθήνα να πάρω μια τηλεόραση , ένα λαπτοπ και ένα κινητό


ΕΓΩ από μαγαζί η κατάσχεση και αυτά? Χαχαχ


ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ 2 έγινε κατάσχεση ένα κοντεινερ από τον κοτσοβωλο που βρήκαν μέσα ναρκωτικά και επειδή έχουμε άκρη σαν αστυνομία και ξέρω κόσμο πάω να το αγοράσω σε τιμές ξεφτίλα… σκέψου ότι θα πάρω μια τηλεόραση 3D που κανονικά έχει 2,700 και θα την πάρω 400 μόνο και ένα λαπτοπ πάλι το ίδιο από 1200 μόνο 300


ΕΓΩ τι λες τώρα ρε φίλε. Μπορώ και εγώ να πάρω? Και αν ναι πως?


ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ 2 ναι μπορείς αλλά μόνο μέσω εμένα που είμαι αστυνομικός






Και ξεκινάμε έναν διάλογο τι μπορώ να πάρω τι υπάρχει και ο απατεώνας σε ότι ζητώ να παίρνει κάποιον στο τηλέφωνο και να τον ρωτά αν υπάρχουν αυτά που θέλω και να του λέει τιμές. φτάσαμε στο σημείο δηλαδή να αποκτήσω εγώ και καλά με 1,300 ευρω μια τηλεόραση 42’ ένα λαπτοπ πολύ καλό ένα κινητό ακριβό 2 πλειστεσιον 3 και μια κουζίνα και αφού έχουμε κάνει την υποτιθέμενη λίστα λέει ‘’ πως θα τα κουβαλήσω εγώ όλα αυτά με το περιπολικό δεν χωράνε όλα’’ εκείνη την ώρα αφού έχει έρθει και η κοπέλα μου με το φορτηγάκι μας λέω ‘’ μην αγχώνεσαι θα πας με την Αγγελική μαζί με το φορτηγάκι που χωράνε’’






Και έτσι έγινε έφυγε ο απατεώνας μαζί με την κοπέλα μου να πάνε ταύρο να πάρουν υποτίθεται τα δελτία αποστολής και μετά να πάνε στην περιοχή Κερατσίνι όπως είπε για να φορτώσουν τα πράγματα όλα! Φτάνοντας στον Ταύρο έπεσαν σε λαϊκή και λέει ο απατεώνας στην κοπέλα μου ‘’ ο έχει λαϊκή δεν μπορούμε να περάσουμε.. άραξε εδώ δώσε μου τα λεφτά να πάω να πληρώσω και να πάρω τα δελτία αποστολής και σε 10 λεπτά είμαι πίσω για να προλάβουμε να πάμε Κερατσίνι.






Η κοπέλα μου περίμενε εκεί 2 ώρες και μετά από επικοινωνίες και ψάξιμο ανακαλύψαμε τελικά ότι πέσαμε σε απατεώνες και σίγουρα επαγγελματίες μέσα από αυτό το βίντεο ελπίζω να είμαι εγώ το τελευταίο θύμα και τυχερός στην ατυχία μου ταυτόχρονα γιατί θα μπορούσε η κατάσταση να ήταν χειρότερη και αυτή την στιγμή να ψάχνω και την κοπέλα μου με το αυτοκίνητο. Ευτυχώς! Ενώ έγιναν την ίδια μέρα όλα τα προβλεπόμενα όπως μήνυση και δώσαμε και το υλικό από τις κάμερες στην αστυνομία


Πήγαμε στις 30/12/10 στον εισαγγελέα εδώ στην Κόρινθο και λέει ότι δεν μας καλύπτει ο νόμος για να βγάλει εισαγγελική παραγγελιά για άρση απορρήτου για να προχωρήσει η αστυνομία να βρει ποιος και από πού κάλεσε στο κατάστημα και έκανε τον πελάτη μου. Δεν μπορώ να καταλάβω δηλαδή έπρεπε εγώ σήμερα να αναζητώ και την κοπέλα μου για να μπορέσουν να κάνουν την άρση και η αστυνομία να δει το θέμα πιο ζεστά αφού υπάρχει και υλικό από τις κάμερες






Ο απατεώνας 2 δήλωσε ότι λέγετε Αντωνόπουλος Δημήτρης ότι είναι στην ομάδα Δίας εδώ στην Κόρινθο. Παρακάτω θα δείτε το βιντεο με τον απατεώνα αστυνομικό, την ημέρα της συναλλαγής με το ανυποψίαστο θύμα του.



Δεν υπάρχουν σχόλια: