Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

Συμβάν με μπάρα διοδίων

Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω το περιστατικό που μου συνέβη Παραμονή Χριστουγέννων κατευθυνόμενος από Αθήνα προς κάποιο μέρος της Φθιώτιδας για τις γιορτές, το περιστατικό που έμελλε να γίνει η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι όσο αφορά στην μή καταβολή διοδίων από μέρους μου, απο δώ και στο εξής, καθώς και για την αλητεία και την κοροϊδία κάποιων.










Κατευθυνόμενος λοιπόν με το όχημά μου στην Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας, πληρώνω κανονικά τα διόδια Αφιδνών (που να μου κοβόταν το χέρι), συνεχίζοντας, φτάνω στα διόδια της Υλίκης. Φτάνω δίπλα απο το γκισέ και βλέπω ότι παρκάρει δίπλα μου μια μοτοσυκλέτα έτοιμη να φύγει μαζί με εμένα. Πληρώνω κανονικά 2.35? (που να μου κοβόταν και το άλλο χέρι) και ανοίγει η μπάρα...


Η μοτοσυκλέτα την κάνει με ελαφρά (και πολύ καλά έκανε) αφού εγώ πλήρωσα το αντίτιμο που μου αναλογεί.


Βάζω πρώτη και δέν προλαβαίνω να κάνω 2 μέτρα και ακούω έναν θόρυβο και καταλαβαίνω αμέσως ότι η μπάρα κατέβηκε και χτύπησε το όχημά μου ξεκινώντας απο την κολώνα του οδηγού μέχρι το ήμισι της οροφής.






Μαύρο φίδι που τους έτρωγε, με άκουσε όλος ο σταθμός. Κατεβαίνω και κρατάω την μπάρα με το χέρι εν μέσω απίστευτων νεύρων και περιμένω να έρθει ο αλλοδαπός υπάλληλος που είναι "υπεύθυνος" να επαναφέρει τις μπάρες απο αυτούς που δέν πληρώνουν (και καλά κάνουν), κάνω δεξιά και κατευθύνομαι στην υπεύθυνη του σταθμού.


Της αναφέρω το συμβάν, της δείχνω την απόδειξη και βεβαιώνει μέσω του video ότι έτσι συνέβη. Μου λέει να υποβάλλω μήνυση στην Τροχαία Θήβας στον δικικλυστή που ήταν υπαίτιος για το κατέβασμα της μπάρας.


Την ρωτάω, τί δουλειά έχει ο μοτοσυκλετιστής και τι εννοεί με αυτό, και μου λέει (άκουσον!!!!) ότι για το κατέβασμα δέν ευθύνεται η "Νέα Οδός Α.Ε." καθώς όταν το σύστημα αναγνωρίσει το πέρασμα οποιουδήποτε οχήματος αδιάφορο της θέσης που βρίσκεται στην λωρίδα, κλείνει ξανά αυτόματα...






Και την ξαναρωτώ...


το σύστημά σας αναγνωρίζει μεταξύ ενός SW και μιάς μοτοσυκλέτας διερχόμενη από τα δεξιά ότι έγινε νόμιμη καταβολή διοδίων οπότε όποιος ξεκινήσει δεύτερος (για κακή ώρα όπως εγώ που δέν έχω "γρήγορη πρώτη", να τρώει την μπάρα στο κεφάλι;


Η χρονοκαθυστέρηση είναι γύρω στα 3 sec και δέν υπάρχει οπτικός έλεγχος ανάλογων περιστατικών και χειροκίνητη ακύρωση του κατεβάσματος από τον υπάλληλο στο γκισέ, φοβούμενοι μήν χάσετε τον επόμενο πελάτη;


Με τα πολλά φεύγω, αφού η υπεύθυνη επέμενε ότι ο δικικλυστής προκάλεσε το συμβάν και άκρη δέν θα βγάζαμε με τις μηνύσεις και τα σχετικά, αλλά για καλή μου τύχη περνάει ένα περιπολικό της Τροχαίας, ευγενέστατο όργανο και πρόθυμος να με ακούσει, τον σταματάω και τον ρωτάω άν θα πρέπει να υποβάλλω μήνυση στην εταιρεία ή στον μοτοσυκλετιστή... και παίρνω την απάντηση που ήθελα...!!!!


Εγώ μπορώ να καταγράψω το συμβάν και μετά υποβάλλεις μήνυση κατά της εταιρείας "Νέα Οδός Α.Ε.", αυτοί είναι υπεύθυνοι για τις μπάρες και τον τρόπο λειτουργίας τους... όσο για τον μοτοσυκλετιστή, η Τροχαία δέν είναι αρμόδια να βεβαιώσει καμία απολύτως παράβαση για μή καταβολή διοδίων... Επιπλέον, μου λέει, έχεις απόλυτο δίκιο διότι αν περνούσε κάποιος με cabrio όχημα, τι θα γινότανε; Θα έμενε στον τόπο;


Μετά το σημερινό, από εμένα δέν θα ξαναδούνε δεκάρα τσακιστή τα λαμόγια...


Από την μία μας γδέρνουν καθημερινά και από την άλλη μας πουλάνε και φούμαρα από πάνω και όποιος τσιμπίσει, άν δέν ξέρει τα κόλπα...


Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία του συμβάντος πρός ενημέρωση των αναγνωστών.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: