Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Δεν θα γίνει τελικά απόσυρση των Ι.Χ.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhAMsWFwwZ8nqJbA8VCTUWNJCj2NTtM6KtBzYrZ6r30Ptq6xus-h1uiMTh7tOPL1Jg9qMsUdQ4MsX17l3CB53jSqDPUSqCGHcTxGZlLJSEnXf36phJZcyyYOksuRN8H2LYHWe6MPJniRnDh/s1600/aposursi_GB.jpgΗ ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία αλλά στην περίπτωση της απόσυρσης καινούργιων αυτοκινήτων η Κυβέρνηση φαίνεται πως δίνει το τελειωτικό χτύπημα...




αφού πλέον είναι ξεκάθαρο ότι το μέτρο αυτό δεν θα προχωρήσει. Τις τελευταίες εβδομάδες υπήρξαν δεκάδες δημοσιεύματα που ήθελαν τους υπεύθυνους από τα αρμόδια Υπουργεία, ιδιαιτέρως αυτό του υπουργείου Οικονομικών, να σκέφτονται σοβαρά το ενδεχόμενο να τεθεί σε εφαρμογή το εν λόγω μέτρο. Σκοπός ήταν να αναθερμανθεί κάπως η αγορά του αυτοκινήτου, η οποία παρουσιάζει πτώση μεγαλύτερη του 60% τους τελευταίους μήνες αλλά και να μπορέσουν να κρατηθούν ζωντανές εκατοντάδες επιχειρήσεις που απασχολούν περισσότερους από 90.000 εργαζομένους.

Όλα ήταν φήμες…



Σύμφωνα όμως με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες, το πολυσυζητημένο μέτρο που κράτησε και πολλούς υποψήφιους αγοραστές stand by, δεν θα προχωρήσει. Από την πλευρά των εισαγωγέων αντιπροσώπων αυτοκινήτων παρουσιάστηκαν πολλές λύσεις προκειμένου να προχωρήσει το μέτρο αλλά τα ρολά ήταν κατεβασμένα από την αντίθετη πλευρά. Οι αρμόδιοι φορείς έκριναν ότι η απόσυρση δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, που υπάρχουν εκατοντάδες δεκάδες προβλήματα, ενώ όπως δήλωσαν στη zougla.gr ηγετικά στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, «δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο» επισημαίνοντας ότι «την ιδέα της απόσυρσης την διακινούσαν μέσω του Τύπου μόνο οι αυτοκινητιστές».

Πώς θα γινόταν η απόσυρση



Η πρόταση που έγινε από τον Σ.Ε.Α.Α. (σύνδεσμο εισαγωγέων αυτοκινήτων) αφορούσε την μείωση του Ε.Τ.Τ. (ειδικό τέλος ταξινόμησης). Για παράδειγμα, αυτός που είχε ένα παλιό αυτοκίνητο και ήθελε να το αντικαταστήσει θα το απέσυρε και ανάλογα με το νέο που θα αγόραζε θα του μειωνόταν και το ποσό του Ε.Τ.Τ. Αυτό είχε να κάνει με το κυβισμό αλλά και το κόστος αγοράς ενός αυτοκινήτου αφού σκοπός ήταν να ωφεληθούν τα μικρά αυτοκίνητα και κυρίως αυτά που είναι φιλικά στο περιβάλλον. Άλλωστε, η Κυβέρνηση έχει δείξει πως δίνει πλέον μεγάλη έμφαση στην πράσινη τεχνολογία, γεγονός που φάνηκε και από την ανακοίνωση του τρόπου πληρωμής των νέων τελών κυκλοφορίας που θα ισχύσουν από τον ερχόμενο Νοέμβριο.

«Δεν θέλει η Κυβέρνηση»



Χαρακτηριστικές ήταν και οι δηλώσεις σε σημερινή συνέντευξη Τύπου της Αναπληρώτριας Διευθύνουσας Σύμβουλου της εισαγωγικής εταιρείας των αυτοκινήτων Nissan στην Ελλάδα, κας Ντένις Θεοχαράκη: «Φαίνεται τελικά πως η Κυβέρνηση δεν έχει τη δυνατότητα να επαναφέρει την απόσυρση Δεν θέλει. Πάντως πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο να μάθει το καταναλωτικό κοινό μας, έστω ότι τελικά δεν προβλέπονται μέτρα παρά να αναμένει και να αναβάλει την αγορά αυτοκινήτου. Οπωσδήποτε είναι τέτοια ποια η ψυχολογία του κόσμου από την πληθώρα των κρατικών μέτρων που έχουν παρθεί ώστε τελικά είναι αμφίβολο κατά πόσο θα αντιστραφεί το αρχικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: