Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Μαριέλα Βέννη : Άγγελος εξ ουρανού .........

Όνομα : Μαριέλα Επίθετο: Βέννη
Ζώδιο : Δίδυμος
Πρώτη εμφάνιση : Σε αντρικό περιοδικό για αυτοκίνητα στα 17 μου ....
Σπουδές : Φοιτήτρια νοσηλευτικής
Στόχος – Φιλοδοξίες : Θα ήθελα μια μέρα να γίνω μια πραγματικά μεγάλη STAR
Στιγμή αδυναμίας : ZΣτις ατελείωτες ώρες για ψώνια ....
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Προς το παρών Ελεύθερη κι' ωραία γιατί δεν έχει βρεθεί ακόμα ο κατάλληλος άντρας για μένα.
Υπάρχει σήμερα φλερτ: Πιστεύω όχι οι άντρες στις μέρες μας είναι απότομοι και ξενέρωτοι
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Έχω πολλούς θαυμαστές και το καλύτερο .....έχουν κάνει τατουάζ το όνομα μου και έχει έρθει να μου πει πόσο με θέλει....
Το ιδανικό αρσενικό : Να είναι έξυπνος, όμορφος, δυναμικός να ξέρει να με διεκδικεί αλλά πάνω απ όλα Κύριος.
Αγαπημένη ταινία : Μου αρέσουν πολλές δεν έχω κάποια συγκεκριμένη
Στέκι : Μου αρέσει να κυκλοφορώ παντού στην Θεσσαλονίκη και να ανεβάζω τις θερμοκρασίες ....
Καλή συνήθεια : Ασχολούμαι ώρες με την μουσική
Κακή συνήθεια : Δεν ξέρω....
Facebook name : Mariela Venni kai Mariela Venni A
Δείτε και άλλες φωτογραφίες της παρακάτω ....






Δεν υπάρχουν σχόλια: