Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Ατάκες Από Παλιές Ελληνικές Ταινίες Που Έγραψαν Ιστορία

Κώστας Δούκας: Τι, από τώρα φεύγεις;
Κύριος: Βάλε και κανένα μεζέ βρε Παντελή!
Κώστας Δούκας: Ε, θα σφάξω ρέγγα!
Κώστας Χατζηχρήστος: Εμένα με το «ρε», να μη μου μιλάς, γιατί εγώ το «ρε» δεν… το σηκώνω! Ούτε χειρονομίες δε σηκώνω, ακούς;
Κώστας Δούκας: Εσύ μου κάνεις χειρονομίες!
Κώστας Χατζηχρήστος: Σου κάνω χειρονομίες για να μη μου κάνεις εσύ!
Κώστας Δούκας: Πού ήσουνα;
Κώστας Χατζηχρήστος: Πού με έστειλες;
Κώστας Δούκας: Πού σε έστειλα; Να πας κάτι πράγματα της κυρά Παναγιώτας και κάτι λουμίνια της κυρά Θοδώρας!
Κώστας Χατζηχρήστος: Ε, τα λουμίνια! Μου πέσανε!
Κώστας Δούκας: Γι′ αυτό άργησες;
Κώστας Χατζηχρήστος: Ώσπου να τα μαζώξω, τι να κάνω;
Κώστας Δούκας: Να σου κοπανήσω μία…!
Κώστας Χατζηχρήστος: Μην κάνεις χειραψίες γιατί… Πού είσαι; Σε κολλάω μια κουτουλιά στο ψωμοσάκουλο και θα κάνεις δέκα μέρες να φας! Τ’ ακούς; Δεν μπορείς να μου συμπεριφέρεσαι έτσι!
Κώστας Δούκας: Τι ‘ν’ αυτά που μου λες ρε;
Κώστας Χατζηχρήστος: (Κορδώνεται) Τι με κοιτάς; Έτσι και ξετυλιχτώ θα γίνω ένα κι ενενήντα και δε θα σε γλυτώνει άνθρωπος!
Νίκος Σταυρίδης: Και δε μου λες; Αυτό το ζευγαράκι που καθότανε εδώ, που στο διάλο έχει πάει τώρα;
Γιάννης Γκιωνάκης: Ε, ζευγαράκι είναι. Θα έχει πάει κατά τα πευκάκια. Τα ζευγαράκια τραβάνε τη μέρα κάτω από τα πευκακια και το βράδυ κατά την αμμουδιά.
Νίκος Σταυρίδης: Ώστε έτσι λοιπόν τα ζευγαράκια. Είτε μέρα είναι είτε νύχτα, την κουτσουκέλα τους θα την κάνουνε…
Νίκος Σταυρίδης: Μουστάκια, εμείς οι δυο όπως πάμε, θα φάμε τα μουστάκια μας. Κι επειδή εγώ δεν έχω, ό,τι φάμε, θα το φάμε απ΄ το δικό σου…
Έλλια Καλιγεράκη: Λέω να φύγω για την Ελβετία.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Στάσου παιδί μου. Είπαμε να ψυχράνουμε κάπως τη σχέση μας. Όχι να τη ρίξουμε στους παγετώνες των Άλπεων!
Έλλια Καλιγεράκη: Καλά θα το σκεφτώ.
Λάμπρος Κωσταντάρας: Σκεφτείτε το. Σκεφτείτε ελληνικά! Προτιμήσατε τα ελληνικά προιόντα. Υπερέχουν έναντι των ξένων!






Δεν υπάρχουν σχόλια: