Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

WASP - Περίμενε στην καρδιά μου

Εδώ είναι μια φλόγα, φλόγα στην καρδιά μου


Και δεν υπάρχει βροχή, να το βάλετε έξω


Και υπάρχει μια φλόγα, είναι κάψιμο στην καρδιά μου


Και δεν υπάρχει βροχή, ooh να το βάλετε έξω


λοιπόν με κρατά ακριβώς, με κρατά, με κρατά Πάρτε μακριά τα πόνο, μέσα στην ψυχή μου Και φοβάμαι, έτσι ώστε όλα μόνος Πάρτε μακριά τον πόνο, αυτό είναι κάψιμο στην ψυχή μου Αιτία είμαι φοβισμένος ότι θα είμαι μόνος Έτσι με κρατήστε απλά, με κρατήστε, με κρατήστε Περίμενε να μου καρδιά, στην καρδιά μου, να μου Περίμενε στην καρδιά μου, στην καρδιά μου, για μένα Και OH όχι, δεν με αφήνεις να πάω αιτία όλων Είμαι κρατάτε στα χέρια σας, και κρατήστε μου και θα το κάνουν μέσω τη νύχτα Και θα είμαι εντάξει, κρατήστε, κρατήστε στην καρδιά μου





















Δεν υπάρχουν σχόλια: