Το μπλε πάρτι στο Άλσος Στρατού στο Γουδή, έχει στόχο την κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ Guinness... με τους περισσότερους ανθρώπους ντυμένους Στρουμφ την ίδια μέρα.
Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που θα γεμίσει από μπλε, χρειάζονται 500 άτομα ντυμένα στρουμφάκια για να κατακτήσουμε το παγκόσμιο ρεκόρ Guinness.
Το Σάββατο στις 16:00 το απόγευμα, μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως θα ξεπεράσουμε κατά πολύ τις 500 παρουσίες, ενώ η καταμέτρηση των ατόμων θα γίνει στις 19:00.
Στις 25/6/1928 στις 9.00 το πρωί στις Βρυξέλλες, γεννήθηκε ο δημιουργός των Smurfs (Στρουμφ για μας) , Pierre Peyo και προς τιμήν του η ημέρα στρουμφοποιήθηκε παγκοσμίως.
Εξαιρετικός σκιτσογράφος με μια ήσυχη ζωή μέσα στην οποία δεν έδωσε δείγματα, που απορρέουν από τη δημιουργία του. Ο γιος του πάντως, λέει ότι ο πατέρας του πάντοτε προσελκυόταν από τον κόσμο των νάνων, των ξωτικών και των καλικάντζαρων.
Τα «Στρουμφ» πρωτοεμφανίστηκαν σε ένα κόμικ που δημοσιεύθηκε στο Βελγικό περιοδικό «Le Journal de Spirou» στις 23 Οκτωβρίου 1958.
Λατρεύτηκαν από τους αναγνώστες, με αποτέλεσμα η σύνταξη να παραγγείλει μια χωριστή σειρά με αυτά. Το 1975, εμφανίστηκαν στην πρώτη τους ταινία στο Βέλγιο.
Η διεθνής επιτυχία τους κορυφώθηκε μετά το 1981 και εξαπλώθηκε σε όλο τον πλανήτη. Έγιναν παγκόσμιο φαινόμενο με τη βοήθεια της εταιρείας κινουμένων σχεδίων Hanna Barbera, που αγόρασε τα δικαιώματα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η λεγόμενη «στρουμφομάνια» καθήλωνε εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον κόσμο αλλά και μεγάλους, αποφέροντας τζίρο που παγκοσμίως ξεπερνά τα 5 δις δολάρια.
Ο Peyo έπλασε περίπου 100 αρσενικά Στρουμφάκια, ένα μόνο θηλυκό, την Στρουμφίτα, και ένα μωρό-Στρουμφάκι.
Με εξαίρεση τον Μπαμπά-Στρουμφ, τον συμπαθή γενειοφόρο αρχηγό του χωριού, όλα τα υπόλοιπα Στρουμφ έχουν παρόμοια εμφάνιση.
Παίρνουν τα ονόματά τους είτε από την κύρια δραστηριότητά τους, όπως ο εργάτης (Προκόπης), ο Ζωγράφος, ο καλλιτέχνης (Ντορεμί), ο μάγειρας, κ.α ή από τα κύρια χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους, όπως ο έξυπνος (Σπιρτούλης), ο τεμπέλης (Χουζούρης), ο φαρσέρ (Χαχανούλης), ο όμορφος (Μελένιος), ο Λιχούδης κ.ά.
Ο ίδιος δεν υπήρξε πολιτικοποιημένος, αλλά το στρουμφοχωριό του αναπαριστά μια κομμουνιστική κοινωνία με τον μπαμπα – στρουμφ να φορά πάντα κόκκινα, ενώ ο εχθρός Δρακουμέλ που κυνηγούσε τα στρουμφάκια για να τα μεταμορφώσει σε χρυσάφι, αναπαριστούσε το καπιταλιστικό στοιχείο.
Η δε εκδοχή του Peyo έλεγε ότι «κατά βάθος, είμαστε όλοι Στρουμφάκια».
Σαν Καρκίνος με 4 πλανήτες στον Καρκίνο (Ήλιο, Αφροδίτη, Ερμή και Πλούτωνα) με ωροσκόπο Λέοντα και τον Ποσειδώνα στο ωροσκόπο, η φαντασία και η ευαισθησία περίσσευαν, ώστε να τον οδηγήσουν στο δημιούργημα των μικρών ξωτικών.
Το τετράγωνο της Σελήνης με τους Ήλιο, Αφροδίτη, Ερμή και Πλούτωνα και η ακριβέστατη αντίθεσή της με τον Ουρανό και όλος αυτός ο σχηματισμός σε ΤΑΥ τετράγωνο, απεικονίζεται επακριβώς στο στρουμφοχωριό του, στις δραστηριότητες των στρουμφ, στους επιλεγμένους χαρακτήρες τους, αλλά και στο ρόλο του Δρακουμέλ (Σελήνη τετράγωνο Πλούτωνα).
Ο Δίας από τον 9ο οίκο σε εξάγωνο με τον Ήλιο και την Αφροδίτη του, τον βοήθησε να εκφράσει τις ιδέες του με μια φιλοσοφική χροιά αλλά και με λογικοφανείς διαδικασίες.
Από τους ιδιαίτερα τονισμένους οίκους 9ο και 11ο πηγάζει η ουτοπική του κοινωνία και η ασχολία του με το συγκεκριμένο κομμάτι της τέχνης (κόμικς).
Έπλασε το χωριό του με ηθική και αρμονία, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα διδάγματα που ξεπηδούσαν από την καθημερινότητα των στρουμφ.
Η Αφροδίτη κυβερνά το μεσουράνημά του και οι πολλές όψεις που δέχεται, είχαν σαν αποτέλεσμα την τεράστια αναγνώριση και αποδοχή του, μέσα από μια σπουδαία επινόηση (Αφροδίτη – Ουρανός) ντυμένη ρομαντικά (Αφροδίτη – Ήλιος -Ερμής) και αρμονικά, (Αφροδίτη – Δίας) προορισμένη για να πετύχει.
Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που θα γεμίσει από μπλε, χρειάζονται 500 άτομα ντυμένα στρουμφάκια για να κατακτήσουμε το παγκόσμιο ρεκόρ Guinness.
Το Σάββατο στις 16:00 το απόγευμα, μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως θα ξεπεράσουμε κατά πολύ τις 500 παρουσίες, ενώ η καταμέτρηση των ατόμων θα γίνει στις 19:00.
Στις 25/6/1928 στις 9.00 το πρωί στις Βρυξέλλες, γεννήθηκε ο δημιουργός των Smurfs (Στρουμφ για μας) , Pierre Peyo και προς τιμήν του η ημέρα στρουμφοποιήθηκε παγκοσμίως.
Εξαιρετικός σκιτσογράφος με μια ήσυχη ζωή μέσα στην οποία δεν έδωσε δείγματα, που απορρέουν από τη δημιουργία του. Ο γιος του πάντως, λέει ότι ο πατέρας του πάντοτε προσελκυόταν από τον κόσμο των νάνων, των ξωτικών και των καλικάντζαρων.
Τα «Στρουμφ» πρωτοεμφανίστηκαν σε ένα κόμικ που δημοσιεύθηκε στο Βελγικό περιοδικό «Le Journal de Spirou» στις 23 Οκτωβρίου 1958.
Λατρεύτηκαν από τους αναγνώστες, με αποτέλεσμα η σύνταξη να παραγγείλει μια χωριστή σειρά με αυτά. Το 1975, εμφανίστηκαν στην πρώτη τους ταινία στο Βέλγιο.
Η διεθνής επιτυχία τους κορυφώθηκε μετά το 1981 και εξαπλώθηκε σε όλο τον πλανήτη. Έγιναν παγκόσμιο φαινόμενο με τη βοήθεια της εταιρείας κινουμένων σχεδίων Hanna Barbera, που αγόρασε τα δικαιώματα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η λεγόμενη «στρουμφομάνια» καθήλωνε εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον κόσμο αλλά και μεγάλους, αποφέροντας τζίρο που παγκοσμίως ξεπερνά τα 5 δις δολάρια.
Ο Peyo έπλασε περίπου 100 αρσενικά Στρουμφάκια, ένα μόνο θηλυκό, την Στρουμφίτα, και ένα μωρό-Στρουμφάκι.
Με εξαίρεση τον Μπαμπά-Στρουμφ, τον συμπαθή γενειοφόρο αρχηγό του χωριού, όλα τα υπόλοιπα Στρουμφ έχουν παρόμοια εμφάνιση.
Παίρνουν τα ονόματά τους είτε από την κύρια δραστηριότητά τους, όπως ο εργάτης (Προκόπης), ο Ζωγράφος, ο καλλιτέχνης (Ντορεμί), ο μάγειρας, κ.α ή από τα κύρια χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς τους, όπως ο έξυπνος (Σπιρτούλης), ο τεμπέλης (Χουζούρης), ο φαρσέρ (Χαχανούλης), ο όμορφος (Μελένιος), ο Λιχούδης κ.ά.
Ο ίδιος δεν υπήρξε πολιτικοποιημένος, αλλά το στρουμφοχωριό του αναπαριστά μια κομμουνιστική κοινωνία με τον μπαμπα – στρουμφ να φορά πάντα κόκκινα, ενώ ο εχθρός Δρακουμέλ που κυνηγούσε τα στρουμφάκια για να τα μεταμορφώσει σε χρυσάφι, αναπαριστούσε το καπιταλιστικό στοιχείο.
Η δε εκδοχή του Peyo έλεγε ότι «κατά βάθος, είμαστε όλοι Στρουμφάκια».
Σαν Καρκίνος με 4 πλανήτες στον Καρκίνο (Ήλιο, Αφροδίτη, Ερμή και Πλούτωνα) με ωροσκόπο Λέοντα και τον Ποσειδώνα στο ωροσκόπο, η φαντασία και η ευαισθησία περίσσευαν, ώστε να τον οδηγήσουν στο δημιούργημα των μικρών ξωτικών.
Το τετράγωνο της Σελήνης με τους Ήλιο, Αφροδίτη, Ερμή και Πλούτωνα και η ακριβέστατη αντίθεσή της με τον Ουρανό και όλος αυτός ο σχηματισμός σε ΤΑΥ τετράγωνο, απεικονίζεται επακριβώς στο στρουμφοχωριό του, στις δραστηριότητες των στρουμφ, στους επιλεγμένους χαρακτήρες τους, αλλά και στο ρόλο του Δρακουμέλ (Σελήνη τετράγωνο Πλούτωνα).
Ο Δίας από τον 9ο οίκο σε εξάγωνο με τον Ήλιο και την Αφροδίτη του, τον βοήθησε να εκφράσει τις ιδέες του με μια φιλοσοφική χροιά αλλά και με λογικοφανείς διαδικασίες.
Από τους ιδιαίτερα τονισμένους οίκους 9ο και 11ο πηγάζει η ουτοπική του κοινωνία και η ασχολία του με το συγκεκριμένο κομμάτι της τέχνης (κόμικς).
Έπλασε το χωριό του με ηθική και αρμονία, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα διδάγματα που ξεπηδούσαν από την καθημερινότητα των στρουμφ.
Η Αφροδίτη κυβερνά το μεσουράνημά του και οι πολλές όψεις που δέχεται, είχαν σαν αποτέλεσμα την τεράστια αναγνώριση και αποδοχή του, μέσα από μια σπουδαία επινόηση (Αφροδίτη – Ουρανός) ντυμένη ρομαντικά (Αφροδίτη – Ήλιος -Ερμής) και αρμονικά, (Αφροδίτη – Δίας) προορισμένη για να πετύχει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου