Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση: Kαταγγελία για την Aegean Airlines

Επειδή η συγκεκριμένη καταγγελία αφορά ίδια συμπεριφορά της Aegean σε δύο παρόμοιες ομάδες επιβατών είναι προφανές ότι η αεροπορική Aegean έχει βρεί ένα πονηρό κόλπο να τα τριπλοπαίρνει απο τους επιβάτες της                                                Σε όλες τις πτήσεις κάποιοι επιβάτες αργούν να φτάσουν στην πύλη, σε όλες τις αεροπορικές εταιρείες. 'Oταν σε μια πτήση της Aegean αργεί να φτάσει στην πύλη κάποιος βουλευτής του κατεβάζουν τις βαλίτσες και του ζητούν να ξαναπληρώσει? Όχι βέβαια!!







Είναι η πρώτη φορα που ακούγεται αεροπορική εταιρεία να κάνει κάτι τέτοιο, επιβάτες που έχουν τσεκάρει, να μην γίνονται δεκτοί στην πτήση επειδή άργησαν λίγα λεπτά στην πύλη.






Και επειδή πρέπει να γίνουμε πονηροί σαν την Aegean: μήπως αυτό συμβαίνει όταν τα υπεράριθμα εισητήρια που έχει πουλήσει η αεροπορική παρουσιαστούν στο αεροδρόμιο και τσεκάρουν? Ως γνωστό κάθε αεροπορική φροντίζει να πουλήσει περίπου 1-2% παραπάνω εισητήρια στην κάθε πτήση, κάτι λιγότερο απο το αναμενόμενο ποσοστό των non-show σε μια πτήση-υπάρχουν πάντα non-show.


Αν έρθουν κάποιοι παραπάνω απο τους αναμενόμενους? Αποζημίωση και προώθηση στον προορισμό τους με κόστος της αεροπορικής.


Αντί λοιπόν να αποζημιώσει τα υπεράριθμα εισητήρια και να φροντίσει να πετάξουν και να εξυπηρετηθούν για όποια καθυστέρηση, εκμεταλλεύεται την ατυχία κάποιων που θα αργήσουν 3-4 λεπτά στην πύλη και δεν τους βάζει στο αεροπλάνο. Kαι τους αναγκάζει να πληρώσουν άλλο εισητήριο. Με ένα σμπάρο 3 τρυγόνια! Σατανικό έτσι?


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




                                                                                                              

Δεν υπάρχουν σχόλια: