Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Η Ευγενία Μανωλίδου αποκαλύπτεται...

Η δημοφιλής τηλεπαρουσιάστρια έχει καταφέρει να εδραιωθεί στο τηλεοπτικό τοπίο με τις παρουσιάσεις πολλών και συζητημένων εκπομπών.
«Δεν είμαι έγκυος»


Μπορεί το τηλεοπτικό ντεμπούτο της Μανωλίδου με τη Στιγμή της αλήθειας να σχολιάστηκε αρνητικά αλλά η ίδια φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει στην τηλεόραση αφού ό,τι κάνει βρίσκει απήχηση και δίνει νούμερα στον εκάστοτε τηλεοπτικό σταθμό.



Όσον αφορά την εγκυμοσύνη... μάλλον δοκιμάζει περισσότερο απ' ότι πρέπει τις λιχουδιές του «Master Chef».



Ακολουθούν οι σημαντικότερες απαντήσεις της Ευγενίας Μανωλίδου σε συνέντευξή της στην Espresso.



- Θα θυσιάζατε τη δουλεία σας και την καριέρα αν σας το ζητούσε ο Άδωνις;

Εάν εννοείτε την τηλεοπτική, ασυζητητί. Ήταν ξεκάθαρο από την αρχή. Ουδέποτε ανακοίνωσα μια απόφαση. Όλα πέρασαν από «οικογενειακό συμβούλιο». Όσον αφορά τη μουσική, δεν πιστεύω ότι θα μου ζητούσε ποτέ να τη σταματήσω, έτσι με γνώρισε, έτσι με αγάπησε, είναι πολύ έξυπνος για να μου ζητήσει να αλλάξω αυτό που πραγματικά είμαι.



- Τις τελευταίες ημέρες έχουν φουντώσει οι φήμες που θέλουν να... αυξάνεται η οικογένειά σας, αλλά η ίδια δεν έχετε απαντήσει. Είστε έγκυος;

Είναι πολύ περίεργο, τις τελευταίες δύο εβδομάδες με ρωτούν συνέχεια! Σε σημείο που αναρωτιέμαι «μα καλά, τόσο πολύ πάχυνα στο Master Chef»;. Σας λέω λοιπόν όχι, δεν είμαι έγκυος!



- Η αλήθεια είναι ότι από το ξεκίνημά σας έχετε... ακούσει πολλά. Ακούτε τις κριτικές, δίνετε σημασία;

Ακούω τις κριτικές, αλλά δεν με επηρεάζουν. Περισσότερο ακούω τους ειδικούς και την οικογένειά μου. Κριτικές που έχουν να κάνουν με εμένα ως άνθρωπο και όχι ως επαγγελματία με αφήνουν αδιάφορη.



- Μάθατε κάτι στο Master Chef και προσπαθήσατε να το φτιάξετε στο σπίτι σας;

Μαγειρεύω πολλά χρόνια, από τότε που έκανα το πρώτο μου μωρό. Σπεσιαλιτέ ιδιαίτερη δεν έχω, νομίζω ότι τα καταφέρνω αρκετά καλά στα λαδερά και στις πίτες. Συνέχεια φέρνω καινούργιες συνταγές στο σπίτι και φτιάχνω πολύ συχνά φαγητά. Τις περισσότερες φορές μου πετυχαίνει, γιατί ακολουθώ κατά γράμμα τη συνταγή.



-Μετά το Master Chef... τι; Κάποιοι λένε ότι υπάρχει μια καρέκλα στον ANT1 που σας περιμένει ενώ άλλοι λένε ότι έχουν δυσαρεστηθεί που φύγατε. Έχετε μιλήσει καθόλου για το Ελλάδα έχεις ταλέντο ή όχι;

Προς το παρόν παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον τις εξελίξεις στο Master Chef και ανυπομονώ για τον μεγάλο τελικό. Δεν έχω κανένα άγχος ως προς τη συνέχεια της τηλεοπτικής περιόδου, εάν είναι να γίνει κάτι θα γίνει. Έχω μάθει πολύ καλά στη ζωή μου την αξία της υπομονής και της ηρεμίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: