Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Κατηγορείται ότι θώπευσε... τα οπίσθια μαθητή!

Το κείμενο δεν εμπίπτει στο νόμο περί προσωπικών δεδομένων αφού έχει δημοσιευτεί ακόμη και στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (λέτε η κατηγορούμενη να κάνει αγωγή εναντίον της για συκοφαντική δυσφήμιση). Ήδη κυκλοφορεί στα mail των καθηγητών!!!
Το κείμενο δεν εμπίπτει στο νόμο περί προσωπικών δεδομένων αφού έχει δημοσιευτεί ακόμη και στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (λέτε η κατηγορούμενη να κάνει αγωγή εναντίον της για συκοφαντική δυσφήμιση). Ήδη κυκλοφορεί στα mail των καθηγητών!!!








Χαρακτηριστικό είναι το ακόλουθο απόσπασμα:







.α) ......Θώπευση των οπισθίων του μαθητή .......... και αναφορά της σε αυτό, ενώπιον των μαθητών, εκθειάζοντας εκείνο το σημείο του σώματός του. Ασπασμός ενώπιον των μαθητών στην Τάξη .......... στον μαθητή. Σκηνή ζηλοτυπίας, απόγευμα στο Σχολείο, όπου ανέφερε ότι: «δε θέλω να κοιτάει άλλες ο Γιώργος ΜΟΥ». Θωπεία στο κεφάλι ενώπιον συμμαθήτριας και ερώτηση: «δεν είναι όμορφος ο Γιώργος ΜΟΥ».



Συνεχής αναζήτηση του παιδιού, είτε στο κινητό του, αφού κατείχε τον αριθμό, αλλά και μέσω συμμαθητών, που έστελνε να τον βρουν σε αίθουσες ηλεκτρονικών, εκτός Σχολείου, οσάκις απουσίαζε. Στην καφετέρια «Ανατολίτικο» του Ρεθύμνου συνάντηση με τον μαθητή, μετά από δική της πρωτοβουλία, όπου του εκμυστηρεύεται τον έρωτά της και τον συμβουλεύει να μην το αναφέρει στους γονείς του. Εκεί του αναφέρει ότι θέλει να είναι η πρώτη γυναίκα που θα συνευρεθεί ερωτικά μαζί του και μετά από την άρνησή του, ότι θα τον περιμένει να ενηλικιωθεί. Ενώπιον των συμμαθητών του αγκαλιάζει τον μαθητή και αφού είπε: «ο Γιώργος το μωρουλίνι μου» τον φιλάει στο μάγουλο.



Αναφορά στην τάξη, ότι το πιο σέξι σημείο του σώματος του Γιαννουλάκη είναι το «κωλαράκι του». Στο χορό της Γ΄ Λυκείου χόρευε και φώναζε ενώπιον όλων: «φέρτε μου το Γιώργο». Διαπραγματευόταν με μαθητές ότι αν τον φέρουν πίσω από το 1ο Λύκειο, που είχε μετεγγραφεί, θα τους έβαζε είκοσι. Η αναφορά της Καθηγήτριας σε έκθεση μαθητή ότι είναι όμορφος, ζωηρός κ.ά. σημαίνει ότι πέραν του ρόλου της εμφιλοχωρούσε και άλλου είδους ενδιαφέρον (ερωτικό).

Και για όλα αυτά επιβλήθηκε στην εγκαλούμενη για το πιο πάνω πειθαρχικό παράπτωμα η ποινή της επίπληξης.






 







Χαρακτηριστικό είναι το ακόλουθο απόσπασμα:







.α) ......Θώπευση των οπισθίων του μαθητή .......... και αναφορά της σε αυτό, ενώπιον των μαθητών, εκθειάζοντας εκείνο το σημείο του σώματός του. Ασπασμός ενώπιον των μαθητών στην Τάξη .......... στον μαθητή. Σκηνή ζηλοτυπίας, απόγευμα στο Σχολείο, όπου ανέφερε ότι: «δε θέλω να κοιτάει άλλες ο Γιώργος ΜΟΥ». Θωπεία στο κεφάλι ενώπιον συμμαθήτριας και ερώτηση: «δεν είναι όμορφος ο Γιώργος ΜΟΥ».



Συνεχής αναζήτηση του παιδιού, είτε στο κινητό του, αφού κατείχε τον αριθμό, αλλά και μέσω συμμαθητών, που έστελνε να τον βρουν σε αίθουσες ηλεκτρονικών, εκτός Σχολείου, οσάκις απουσίαζε. Στην καφετέρια «Ανατολίτικο» του Ρεθύμνου συνάντηση με τον μαθητή, μετά από δική της πρωτοβουλία, όπου του εκμυστηρεύεται τον έρωτά της και τον συμβουλεύει να μην το αναφέρει στους γονείς του. Εκεί του αναφέρει ότι θέλει να είναι η πρώτη γυναίκα που θα συνευρεθεί ερωτικά μαζί του και μετά από την άρνησή του, ότι θα τον περιμένει να ενηλικιωθεί. Ενώπιον των συμμαθητών του αγκαλιάζει τον μαθητή και αφού είπε: «ο Γιώργος το μωρουλίνι μου» τον φιλάει στο μάγουλο.



Αναφορά στην τάξη, ότι το πιο σέξι σημείο του σώματος του Γιαννουλάκη είναι το «κωλαράκι του». Στο χορό της Γ΄ Λυκείου χόρευε και φώναζε ενώπιον όλων: «φέρτε μου το Γιώργο». Διαπραγματευόταν με μαθητές ότι αν τον φέρουν πίσω από το 1ο Λύκειο, που είχε μετεγγραφεί, θα τους έβαζε είκοσι. Η αναφορά της Καθηγήτριας σε έκθεση μαθητή ότι είναι όμορφος, ζωηρός κ.ά. σημαίνει ότι πέραν του ρόλου της εμφιλοχωρούσε και άλλου είδους ενδιαφέρον (ερωτικό).

Και για όλα αυτά επιβλήθηκε στην εγκαλούμενη για το πιο πάνω πειθαρχικό παράπτωμα η ποινή της επίπληξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: