Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Μαρία Μενούνος: Ποιος δεν θα ήθελε να ζει στην Ελλάδα;

Λίγο πριν τη συμμετοχή της στον Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας, η διάσημη Ελληνοαμερικανίδα ηθοποιός και δημοσιογράφος, Μαρία Μενούνος, μιλάει για τη ζωή της στο...


Λος Άντζελες με τους σταρ του Hollywood, ενώ αποκαλύπτει ότι θα έκανε οικογένεια στη Ελλάδα, αν βρισκόταν ο ιδανικός άντρας.

Κάθε φορά που επισκέπτεται την Ελλάδα η Μαρία Μενούνος λέει πως χαμογελάει καθώς δεν της δίνεται η ευκαιρία να έρχεται πιο συχνά. «Έρχομαι τόσο σπάνια στην Ελλάδα και πραγματικά είμαι ευγνώμων όποτε έχω την ευκαιρία να βρεθώ εκεί. Μετά ασχολούμαι μόνο με την οικογένειά μου, που είναι... εκπληκτική!» δηλώνει. Θα έκανε όμως και δική της οικογένεια στη χώρα μας αν ήταν αυτό το «τυχερό» της. «Αν γνωρίσω τον κατάλληλο άνθρωπο, γιατί όχι; Ποιος δεν θα ήθελε να ζει στην Ελλάδα;» σημειώνει η Μενούνος.

Όσο για τη ζωή της στο Λος Άντζελες, λέει χαρακτηριστικά πως είναι «σαν τρενάκι του λούνα παρκ».

«Μια μέρα είσαι ψηλά και την επόμενη χαμηλά. Ειλικρινά νιώθω ευλογημένη που έχω μια τόσο συναρπαστική ζωή.

Το γεγονός ότι οι γονείς μου κατάγονται από ένα μικρό χωριό της Ελλάδας και πλέον προχωράμε μαζί στα κόκκινα χαλιά πλάι σε μερικούς από τους μεγαλύτερους αστέρες του Hollywood ειλικρινά μου φτιάχνει τη διάθεση. Ξέρω ότι προσπάθησαν πάρα πολύ στη ζωή τους, δούλεψαν σκληρά και πλέον ζουν και απολαμβάνουν μια υπέροχη ζωή. Είναι εκπληκτικό. Αν δεν είχαμε όλες αυτές τις δυσκολίες τόσο στο Λος Άντζελες όσο και στη ζωή μας γενικότερα, δεν θα μπορούσαμε ποτέ να απολαύσουμε τις ωραίες στιγμές».

Δεν υπάρχουν σχόλια: