Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Topless η Halle Berry!

Είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο σέξι γυναίκες του πλανήτη. Για άλλη μια φορά η εκθαμβωτική Χάλι Μπέρι μονοπώλησε το ενδιαφέρον της 14th Annual Hollywood Awards Gala.




Η 44χρονη ηθοποιός εμφανίστηκε στην...

εκδήλωση με κοντό φορεματάκι που τόνιζε τα καλογυμνασμένα της πόδια, ψηλοτάκουνα πέδιλα, κοντό μαλλί και ελαφρύ μακιγιάζ. Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός -για την ερμηνεία της το 2001 στο «Χορό των Τεράτων» - θα μπορούσε να είναι και φέτος υποψήφια για χρυσό αγαλματάκι στην κατηγορία της καλύτερης ηθοποιού με την ταινία «Frankie & Alice». Στην ταινία η Halle Berry εμφανίζεται topless και υποδύεται μια γυναίκα που πάσχει από διαταραχές της προσωπικότητάς της. «Το να μεταφέρεις την ιστορία στη μεγάλη οθόνη ήταν πραγματικά μια πρόκληση για μένα», δήλωσε η Halle Berry. protothema.gr

Τι ηταν τα Χαρέμια ; Κάνανε με ολες Σέξ οι Αφέντες ;

Η λέξη, χαρέμι, προέρχεται από την αραβική haram, που σημαίνει «παράνομος», «προστατευμένος», «απαγορευμένος». Ως όρος της καθημερινής ζωής, αναφερόταν στο ξεχωριστό προστατευμένο τμήμα του σπιτιού όπου οι ...








....γυναίκες, τα παιδιά και οι υπηρέτες ζούσαν σε απόλυτη απομόνωση από τον υπόλοιπο κόσμο.







Είναι ο χώρος όπου οι γυναίκες ήταν απομονωμένες και έγκλειστες απαραβίαστες για όλους, με εξαίρεση τον έναν και μοναδικό άντρα που εξουσίαζε τη ζωή τους.





Η μαρτυρία μιας ανώνυμης νεαρής σκλάβας του Χαρεμιού σκιαγραφεί με ζωηρά χρώματα τη ζωή της στο χαρέμι.











"Είμαι μια γυναίκα στο χαρέμι, μια Οθωμανή σκλάβα. Είμαι πλούσια ντυμένη, αλλά ελάχιστα με υπολήπτονται, έχω σκλάβους και είμαι η ίδια σκλάβα. Δεν έχω όνομα, είμαι ατιμασμένη, για μένα έχουν γραφτεί χίλιες και μία ιστορίες. Σπίτι μου είναι αυτός ο τόπος όπου οι θεοί είναι θαμμένοι και οι δαίμονες ανατρέφονται...».





Πόθος και υποταγή, μυστικές ερωτικές συναντήσεις τραγούδια και παιχνίδια, τα στοιχεία που συνέθεταν την καθημερινότητα των γυναικών στα χαρέμια.









ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΕΜΙΑ



Το Ισλάμ επέβαλε το χωρισμό των δύο φύλων και το φερετζέ στις γυναίκες, που θεωρούνταν ανάξιες εμπιστοσύνης και κρατούνταν σε απόσταση από τους άντρες, γιατί υπήρχε κίνδυνος να τους εκμαυλίσουν.







Οι γυναίκες θεωρούνταν αργόστροφες και ανιαρές, ικανές μόνο για να ικανοποιούν τον ερωτικό πόθο και να εξασφαλίζουν αρσενικούς απογόνους. «Η γυναίκα είναι ένας αγρός, ένα είδος ιδιοκτησίας που ο σύζυγος μπορεί να χρησιμοποιεί κατά βούληση», αναφέρει το Κοράνι και επιτρέπει τέσσερις συζύγους -εφόσον ο άντρας είναι σε θέση να τις συντηρεί- και όσες οδαλίσκες (Σκλάβες) θέλει.









ΠΑΙΖΑΝ ΤΑ ΧΑΡΕΜΙΑ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ;



Ωστόσο, με την αποστασιοποίηση που προσφέρει ο χρόνος, αποδεικνύεται ότι οι γυναικες των χαρεμιών τελικά εξουσίαζαν τους συζύγους τους.

Επί 150 ολόκληρα χρόνια, η Οθωμανική Αυτοκρατορία κυβερνιόταν όχι από τους χοντρούς, τεμπέληδες και ανίκανους σουλτάνους, αλλά από τις συζύγους τους και τις βαλιντέ σουλτάνες τις σεβαστές μητέρες τους.











ΤΑ ΣΚΛΑΒΟΠΑΖΑΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΕΜΙΑ



Από το Μεσαίωνα μέχρι και τις αρχές του 20ού αιώνα, τα χαρέμια κυριαρχούσαν, με κορυφαίο το μυθικό και μυστηριώδες Σαράι του Παλατιού του Τοπ Καπί, στην Κωνσταντινούπολη.







Η πλειονότητα των γυναικών που ζούσαν στα χαρέμια είχαν αγοραστεί σε σκλαβοπάζαρα, το χώρο όπου νεαρά αγόρια και κορίτσια διετίθεντο προς πώληση σε όλες τις μεγάλες πόλεις.







Νεαρά κορίτσια εξαιρετικής ομορφιάς αποσπώνταν με τη βία από τα παζάρια και στέλνονταν στην αυλή του σουλτάνου, συχνά σαν δώρο από τους διάφορους κυβερνήτες των επαρχιών. Τα περισσότερα ήταν αιχμάλωτοι πολέμου ή παραχωρούνταν αντί φόρου υποτελείας από τους πατεράδες τους ή ντόπιους άρχοντες.







Οι μουσουλμάνοι είχαν αδυναμία στις ξανθές καλλονές από την περιοχή του Καυκάσου. Οι Κιργίζιες οι Γεωργιανές και οι Αμχάζιες θεωρούνταν απόγονοι των Αμαζόνων. Οι Οθωμανοί τις απήγαγαν ή τις αγόραζαν από τους φτωχούς γονείς τους.









Ένα τελωνειακό έγγραφο του 1790 αναφέρεται στην αξία τους:

«Κιργισιανό κορίτσι οκτώ ετών, παρθένα από την Αβησσυνία, γύρω στα δέκα. Κιργισία γυναίκα, δεκαπέντε στα δεκάξι. Γεωργιανή δωδεκάχρονη παρθένα, ψηλή νέγρα σκλάβα. Δεκαεπτάχρονος νέγρος σκλάβος. Συνολικό τίμημα 1.000-2.000 κούρους».







Αξίζει να σημειωθεί ότι εκείνη την εποχή αγόραζες άλογο με 5.000 κούρους.



Ο Ζεράρ ντε Νερβάλ, περιγράφοντας την ατμόσφαιρα στα σκλαβοπάζαρα, αναφέρει στο βιβλίο του «Ταξίδι Στην Ανατολή»: «Τα μαλλιά τους ήταν πανέμορφα, τα είχαν πλεγμένα σε μακριές κοτσίδες, ενώ προηγουμένως τα άλειφαν με βούτυρο που έσταζε στους ώμους και τα στήθια τους...







Οι έμποροι ήταν πρόθυμοι να τις γδύσουν, τις έβαζαν να βαδίζουν πάνω-κάτω και τόνιζαν πάνω απ' όλα την ελαστικότητα του στήθους τους».









ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΙΑΣ ΣΚΛΑΒΑΣ



Προτού γίνουν δεκτές στο χαρέμι, οι νεαρές σκλάβες εξετάζονταν από έμπειρους ευνούχους για τυχόν σωματικά ελαττώματα. Στη συνέχεια, εκπαιδεύονταν για να γίνουν ερωμένες, μάθαιναν να χορεύουν, να απαγγέλλουν ποίηση, να παίζουν μουσικά όργανα και να τελειοποιούνται στην ερωτική τέχνη. Αν έμενε ευχαριστημένος ο σουλτάνος, τις κρατούσε για τον εαυτό του ή τις χάριζε.







Για τη φύλαξη των γυναικών τους, οι σουλτάνοι διατηρούσαν μεγάλη δύναμη από ευνούχους. Επειδή ήταν μυημένοι στα πιο ενδόμυχα μυστικά του χαρεμιού, έγιναν το πιο διεφθαρμένο στοιχείο της παλατιανής κοινωνίας.







Περιτριγυρισμένοι από γυναίκες που ήταν εκπαιδευμένες να διεγείρουν το ερωτικό πάθος των αντρών, οι ευνούχοι περνούσαν τη ζωή τους στερημένοι από τη σεξουαλική τους ικανότητα.













Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΧΑΡΕΜΙ



Οι γυναίκες του χαρεμιού ήταν ξακουστές για τη λαμπερή τους επιδερμίδα και το μεταξένιο δέρμα τους. Το πλύσιμο και ο εξαγνισμός με νερό ήταν μια θρησκευτική υποχρέωση. Το χαμάμ ήταν το επίκεντρο του χαρεμιού, ο χώρος αναψυχής των γυναικών και το μεγάλο τους πάθος.







Η τελετουργία εκεί κρατούσε πολλές ώρες, δεκάδες γυναίκες κυκλοφορούσαν γυμνές αποκαλύπτοντας το σώμα τους, ενώ πολυάσχολες σκλάβες, γυμνές από τη μέση και πάνω, περνούσαν και ξαναπερνούσαν κουβαλώντας πετσέτες.







Για τις γυναίκες που ζούσαν σε χαρέμια το λουτρό ήταν μια ευκαιρία να βγουν έξω στον κόσμο, γι' αυτό και τα λουτρά ήταν για όλες το κέντρο του κουτσομπολιού, μια απίστευτη πηγή σκανδάλων.









Τα λουτρά δεν ήταν μόνο μια ευκαιρία για αισθησιακές δραστηριότητες των γυναικών πρόσφεραν και ερωτική ψυχαγωγία στους αφέντες του χαρεμιού.







Ο σουλτάνος Μαχμούτ ο Α' είχε επινοήσει ένα παιχνίδι για τις οδαλίσκες του. Κρυβόταν πίσω από ένα μυστικό παράθυρο που έβλεπε στο λουτρό και έβλεπε τις γυναίκες του χαρεμιού να έρχονται. Στις οδαλίσκες έδιναν να φορέσουν πουκαμίσες που ο πονηρός σουλτάνος είχε βάλει να αφαιρέσουν τα γαζιά και να κολλήσουν το ύφασμα στις ραφές. Όταν οι γυναίκες έρχονταν σε επαφή με το αχνιστό νερό, οι ραφές άνοιγαν και ο αφέντης απολάμβανε το θέαμα που του πρόσφεραν οι οδαλίσκες του. Ο ερωτισμός στα λουτρά δεν ήταν αποκλειστικό προνόμιο του αφέντη.





Για τις γυναίκες που είχαν ανατραφεί για να προσφέρουν ηδονή, αλλά σπάνια πλάγιαζαν στο κρεβάτι του σουλτάνου, ήταν μια ευκαιρία για να χορτάσουν το βλέμμα τους με όμορφα γυμνά κορμιά και να ικανοποιηθούν ερωτικά. Καθώς πλένονταν, έκαναν μασάζ η μία στη άλλη και εξέταζαν σχολαστικά την τριχοφυΐα τους. Οι γυναίκες, εκτός από φίλες, γίνονταν και ερωμένες.







Πολύ συχνά, δε, ερωτευόταν η μία την άλλη. Οι νύχτες τους στο χαρέμι κυλούσαν αργά, μέσα στη νιρβάνα που προκαλούσαν τα χάπια οπίου και τη νωχελική γαλήνη του περιβάλλοντος. Οι γυναίκες περνούσαν τα βράδια τους καπνίζοντας ναργιλέδες ή τρώγοντας όπιο και ονειρεύονταν χώρες μακρινές. Για να θυμούνται, διηγούνταν ιστορίες η μία στην άλλη.







Στην αρχή ήταν χίλιες νύχτες με αφηγήσεις, αλλά, καθώς οι ζυγοί αριθμοί έφερναν κακοτυχία, πρόσθεσαν άλλη μία.

Μωρό κοιμάται σε... τάφο!

Εξαθλιωμένοι κάτοικοι ζουν μέσα σε νεκροταφεία




Καλά βλέπετε. Είναι ένα μωρό που κοιμάται σε έναν τάφο. Κι αν εμάς η εικόνα μας σοκάρει, στις Φιλιππίνες είναι μάλλον συνηθισμένη, καθώς πολλοί φτωχοί Φιλιππινέζοι μετατρέπουν εγκαταλελειμμένους τάφους σε σπίτια, προκειμένου να μπορέσουν κάπου να ζήσουν...



Η κυβέρνηση της Μανίλα σκοπεύει να απομακρύνει εκατοντάδες ανθρώπους που ζουν σε νεκροταφεία σε όλη την πόλη και μάλιστα πριν την επερχόμενη Ημέρα των Ψυχών «All Souls' Day», ημέρα αφιερωμένη στους νεκρούς, κατά την οποία οι Καθολικοί επισκέπτονται τους τάφους των αγαπημένων τους προσώπων τιμώντας τη μνήμη τους.

Μία σύγχρονη Μήδεια

Μαχαίρωσε και έκαψε με οξύ το παιδί της




Η 25χρονη Iman Omar Yousef πριν λίγο καιρό επισκέφθηκε το αστυνομικό τμήμα της περιοχής της στη Βρετανία και ζήτησε να της βρούνε κάποιο κατάλυμα για να διαμείνει με την 3χρονη κόρη της γιατί κάποιοι απειλούσαν να μπουν στο σπίτι της. Οι αστυνομικοί όμως δεν βρήκαν κάτι και έτσι μητέρα και κόρη επέστρεψαν σπίτι τους.



Την επόμενη μέρα η Iman επισκέφθηκε τη μητέρα της η οποία ανησύχησε όταν είδε ότι το παιδί δεν είναι μαζί της.



Όταν τη ρώτησε που είναι η μικρή, απάντησε ότι τώρα πια βρίσκεται σε ένα ασφαλές μέρος. Αμέσως κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά και ειδοποίησε την αστυνομία. Οι ανησυχίες της επιβεβαιώθηκαν όταν οι αστυνομικοί βρήκαν το άψυχο σώμα της μικρής μέσα στο σπίτι της Iman μαχαιρωμένο και καμένο από οξύ.



Την δολοφονία την είχε διαπράξει η ίδια η Iman και αφού μαχαίρωσε τη μικρή προσπάθησε να εξαφανίσει το πτώμα καίγοντας το με οξύ. Μετά από εξέταση από ψυχιάτρους, διαπιστώθηκε ότι πάσχει από σχιζοφρένεια παρανοϊκού τύπου με οπτικές παραισθήσεις. Η οικογένειά της κατόπιν εορτής παραδέχθηκε ότι είχε παρατηρήσει κάποιες παράξενες συμπεριφορές όπως το να μιλάει μόνη της και να λέει ασυναρτησίες.

Ποιά περιοχή της Ελλάδας, φωτογραφήθηκε από το διάστημα

Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού, στις 26 Ιουνίου 2010! Την ημέρα εκείνη ο ISS, βρισκόταν ακριβώς πάνω από την Κω και η λήψη έγινε τα μεσάνυχτα ώρα Ελλάδος!


Αποτυπώνει τα διάφορα στρώματα της ατμόσφαιρας της υδρογείου μας, με τον ανατέλλοντα ήλιο να αχνοφαίνεται. Οπως ανακοίνωσε το Γήινο Παρατηρητήριο της NASA, όταν τη δημοσίευσε, σε αυτήν φαίνονται τα πολικά μεσοφορικά νέφη ή σε απλή γλώσσα τα νέφη που λάμπουν τη νύχτα, τα οποία φαίνονται στο λυκόφως.

Η διαστημική φωτογραφία θεωρείται "σπάνια" αφού συνήθως τα νέφη αυτά, λαμπυρίζουν από τον ήλιο όταν αυτός δύει. Οι αστροναύτες του ISS όμως κατάφεραν να απαθαντίσουν τον ανατέλλοντα ήλιο να ρίχνει τις ακτίνες του στα χαμηλά νέφη. Το αποτέλεσμα, απλώς τέλειο! Διαφωνείτε;

Νέα θεωρία για τον θάνατο των θυμάτων της Πομπηίας

Οι τελευταίες τους στιγμές!


Μια νέα έρευνα ηφαιστειολόγων από τη Νάπολη, υποστηρίζει ότι οι τελευταίες στιγμές των θυμάτων της Πομπηίας, δεν ήταν όπως μέχρι τώρα πιστεύαμε.

Σύμφωνα με το περιοδικό PLoS ONE, ο θάνατός των θυμάτων του Βεζούβιου το 79 μ.Χ., πρέπει να ήταν ακαριαίος, αφού κυριολεκτικά ψήθηκαν από την απότομη και υπερβολική άνοδο της θερμοκρασίας.



Παρά το γεγονός ότι τα ίχνη της ηφαιστειακής δραστηριότητας είχαν προειδοποιήσει τους κατοίκους των δύο πόλεων για την επερχόμενη καταστροφή, οι ιστορικοί πιστεύουν ότι οι περισσότεροι δεν ήθελαν ή δεν μπορούσαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο κάτω από τη στάχτη του ηφαιστείου. Ακόμα και σήμερα ο επισκέπτης της Πομπηίας, μπορεί να δει εκμαγεία από τα σώματα κάποιων θυμάτων ανάμεσα στα ερείπια (στη φωτογραφία).

Η κρατούσα μέχρι τώρα άποψη ήταν ότι ο θάνατός τους οφειλόταν στην ασφυξία που προκάλεσε η τέφρα και τα δηλητηριώδη αέρια της έκρηξης. Η νέα έρευνα όμως, έρχεται να δώσει μία διαφορετική εκδοχή! Σύμφωνα με αυτήν, η έκρηξη ανέβασε στους 250 C τη θερμοκρασία σε ακτίνα 10 χλμ. από το ηφαίστειο ενώ σε κοντινότερα σημεία αυτή θα έφθανε μέχρι και τους 600 C.

Η ραγδαία άνοδος σε τέτοια ύψη είναι ικανή να προκαλέσει το θάνατο στον άνθρωπο μέσα σε διάστημα δέκα δευτερολέπτων, κάτι που οδηγεί στην υπόθεση ότι οι άτυχοι κάτοικοι της Πομπηίας ψήθηκαν στην κυριολεξία λίγα λεπτά μετά την έκρηξη! Κι αν αυτό ακούγεται φρικιαστικό, οι ερευνητές βεβαιώνουν ότι μάλλον οι άτυχοι άνθρωποι δεν υπέφεραν όσο πιστευόταν μέχρι σήμερα, αφού όλα τελείωσαν πριν αντιληφθούν τι συνέβη!

Στο βίντεο που ακολουθεί, το Πανεπιστήμιο της Γενεύης (University og Geneva), έχει κάνει αναπαράσταση της πόλης και της ζωής στην Πομπηία πριν την καταστροφή:

Virtual Life in Pompeii

Η μορφή του Ιησού, μέσα στις φλόγες;

Ο 29χρονος βρετανός Rob Millist, δεν πίστευε στα μάτια του όταν αντίκρυσε τη μορφή του Ιησού μέσα στις φλόγες του τζακιού! Τρεις ακόμη άνθρωποι που ήταν αυτόπτες μάρτυρες υποστηρίζουν πως είδαν με τα μάτια τους το συμβάν!


Αμέσως ο Rob έτρεξε και έφερε τη φωτογραφική μηχανή του και απαθανάτισε το γεγονός. Ο ίδιος είναι βέβαιος πως πρόκειται για κάποιο θεϊκό μήνυμα! Στη φωτογραφία βλέπετε τη "μορφή" που έχει σχηματιστεί ανάμεσα στις φλόγες.

Το φαινόμενο της παρειδωλίας , δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Χιλιάδες άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ορκίζονται πως βλέπουν διάφορες μορφές μεσα στα σύννεφα, πάνω στα τζάμια, στους τοίχους , ακόμη και στο ... ψωμί του τοστ!

Άλλοτε εμφανίζεται η Παναγία ή ο Χριστός και άλλοτε ο... Έλβις ή ο Μάικλ Τζάκσον. Στην περίπτωση του Rob Millist, υπάρχει μία σημαντική λεπτομέρεια που γεννά αμφιβολίες: ο 29χρονος ασχολείται επαγγελματικά με την τεχνική επιμέλεια βίντεο

«Το Τρίγωνο του Διαβόλου» έδειξε το δρόμο στον Κολόμβο;

Πολλά είναι τα μυστήρια των θαλασσών που έχουν εξάψει την φαντασία ναυτικών και των αναγνωστών ανά τους αιώνες.




Οι Βερμούδες είναι η περιοχή που συνεχίζει μέχρι και σήμερα να προκαλεί αμείωτο ενδιαφέρον. Η λέξη-κλειδί του θρύλου είναι το "Τρίγωνο των Βερμούδων", ή αλλιώς το "Τρίγωνο του Διαβόλου".

Παρά τις επιστημονικές -ή όχι και τόσο επιστημονικές- αποδείξεις που κατά καιρούς έχουν δει το φως της δημοσιότητας, ο θρύλος επιμένει: καράβια καταπίνονται, αεροπλάνα εξαφανίζονται, πυξίδες και ραντάρ τρελαίνονται.

Οι συντεταγμένες του Τριγώνου του Διαβόλου δεν είναι σαφείς. Οι «μαρτυρίες» εντοπίζουν τις κορυφές του τριγώνου στο Αρχιπέλαγος των Βερμούδων, στο Μαϊάμι και στο Σαν Χουάν του Πουέρτο Ρίκο.

Η «πατρότητα» του όρου «Τρίγωνο των Βερμούδων» ανήκει στο περιοδικό Argosy και τον αρθρογράφο V. Gaddis, ο οποίος πρωτοχρησιμοποίησε το «τοπωνύμιο». Αυτό ήρθε 14 χρόνια μετά από την πρώτη επίσημη αναφορά ειδησεογραφικού πρακτορείου για μυστηριώδεις εξαφανίσεις στην περιοχή, από το Associated Press και τον δημοσιογράφο E. Jones, το 1950.

Οι επόμενες δεκαετίες ήταν γεμάτες από υπερπαραγωγή βιβλίων και ταινιών, με θέμα «αληθινές» ιστορίες και ανεξήγητα περιστατικά.

Η πιο γνωστή ιστορία εξαφάνισης αεροσκαφών είναι αυτή της Πτήσης 19, κατά την οποία εκπαιδευτικά αεροσκάφη του αμερικανικού Ναυτικού έχασαν τον προσανατολισμό τους και εξαφανίστηκαν από τα ραντάρ. Το γεγονός αυτό ήταν και η αφορμή για τη γνωστή ταινία «Στενές επαφές τρίτου τύπου», στην οποία υπονοείται ότι οι αμερικανοί αεροπόροι απήχθηκαν από εξωγήινους.

Ας έρθουμε όμως στο σήμερα. Υπάρχουν αναφορές και στη δική μας δεκαετία για εξαφανίσεις αεροσκαφών. Το Νοέμβριο του 2003, τον Ιούνιο του 2005 και τον Απρίλιο του 2007 χάθηκαν τρία αεροσκάφη τύπου Piper για άγνωστες αιτίες. Το πρώτο εξαφανίστηκε πάνω από τις Μπαχάμες, το δεύτερο μεταξύ του Treasure Cay και του Fort Pierce, ενώ το τρίτο κοντά στα νησιά Μπέρι. Συχνά-πυκνά επίσης αναφέρονται περιστατικά εμφάνισης περίεργων λάμψεων, που παραπέμπουν σε τι άλλο; Μα φυσικά σε UFO. Η τελευταία τέτοιου είδους αναφορά καταγράφηκε στις 13 Οκτωβρίου του 2010.

Οι συμπαθείς ή υποχθόνιοι εξωγήινοι, αναλόγως με την ιστορία, κατηγορούνται σε πολλές περιπτώσεις ως υπαίτιοι της αταξίας του Τριγώνου. Άλλες «εξηγήσεις» αναφέρουν ότι το Τρίγωνο αποτελεί πέρασμα σε άλλη διάσταση, ότι ο χωροχρόνος συμπιέζεται και δημιουργεί επίγειες μαύρες τρύπες, που πετούν ό,τι ρουφήξουν σε κάποιον παράλληλο κόσμο.

Πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε τον περασμένο Αύγουστο, έρχεται να δώσει επιστημονική χροιά στα ανεξήγητα φαινόμενα. Σύμφωνα με την έρευνα του καθηγητή Ωκεανογραφίας του πανεπιστημίου της Μελβούρνης, Joseph Monaghan, κάτω από τον πυθμένα του Ατλαντικού Ωκεανού στην περιοχή του Διαβολικού Τριγώνου, βρίσκονται τεράστια αποθέματα μεθανίου. Ασθενείς σεισμικές δονήσεις είναι πιθανό να απελευθερώνουν μεγάλες ποσότητες του αερίου, δημιουργώντας «κενά» στη θάλασσα και παρασύροντας όποιο πλοίο ή αεροπλάνο τυγχάνει να βρίσκεται στην περιοχή. «Το μεθάνιο σε μεγάλα βάθη είναι υγροποιημένο και υπό πίεση. Όταν όμως βρει μια οδό διαφυγής και αρχίσει την άνοδό του προς την επιφάνεια της θάλασσας μετατρέπεται σε αέριο που διαστέλλεται γεωμετρικά. Όποιο πλοίο βρεθεί στο σημείο, χάνει κυριολεκτικά το νερό από κάτω του, με αποτέλεσμα να βυθιστεί χωρίς να αφήσει ίχνη. Το ίδιο συμβαίνει και με όποια αεροσκάφη πετούν πάνω από την περιοχή, που χάνουν την στήριξή τους και συντρίβονται στο κενό που αφήνει από κάτω της η φυσαλίδα - δολοφόνος», εξηγεί ο καθηγητής.

Βέβαια, αυτή η θεωρία δεν εξηγεί γιατί «τρελαίνονται» οι πυξίδες. Το Τρίγωνο των Βερμούδων είναι το δεύτερο μέρος πάνω στην Γη, όπου οι πυξίδες δεν δείχνουν προς τον Βορρά. Το φαινόμενο αυτό λέγεται «απόκλιση πυξίδας». Η δεύτερη περιοχή όπου συμβαίνει το φαινόμενο είναι η «Θάλασσα του Διαβόλου» στον Ειρηνικό Ωκεανό.

Ακόμα και ο Χριστόφορος Κολόμβος έπεσε θύμα του Τριγώνου. Πηγές θέλουν να γράφει στα απομνημονεύματά του ότι στην εν λόγω περιοχή η πυξίδα συμπεριφερόταν περίεργα, ενώ ένα φως υπερυψωνόταν πάνω από τη θάλασσα. Μήπως καθοδήγησαν τον Κολόμβο οι εξωγήινοι για να ανακαλύψει την Αμερική;

Δεν ξέρουμε να σας πούμε. Μπορείτε να διαλέξετε την εξήγηση που σας ταιριάζει και αν θέλετε, να συνεχίσετε να συναρπάζεστε από τους σύγχρονους ναυτικούς μύθους.