Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Ο Τρούπης έφαγε πολύ ξύλο. Πρέπει να πονάει ακόμα»

Χείμαρρος» η Άντζελα Δημητρίου...
«Χείμαρρος» ήταν η Άντζελα Δημητρίου στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «OK».Η τραγουδίστρια αποκάλυψε πως χτύπησε τον πρώην άνδρα της, Γιώργο Τρούπη, όταν έμαθε πως την απατά, αναφέρθηκε στη βια που δέχτηκε από σύντροφό της, τη ζήλια, τον Στηβ Κακέτση, πόσο καιρό έχει να κάνει σεξ αλλά και για τη στιγμή που "έπιασε" σύντροφό της στο κρεβάτι με άλλον άνδρα.
Μιλώντας πιο συγκεκριμένα, για τον Γιώργο Τρούπη, η τραγουδίστρια αποκαλύπτει: «Έφαγε πολύ ξύλο. Πρέπει να πονάει ακόμα. Δε θα είχα πρόβλημα αν είχε τελειώσει μαζί μου και πήγαινε με οποιαδήποτε άλλη. Αλλά την παράλληλη σχέση δεν τη σηκώνω. Εγώ δηλαδή γιατί δεν έχω απατήσει ποτέ στη ζωή μου; Ούτε καν με το μυαλό. Όταν είμαι με έναν άνθρωπο είμαι εκεί. Για όσο κρατήσει. Αν και μέχρι τώρα οι σχέσεις μου ήταν μακροχρόνιες και πολύ δυνατές».
Η ζήλια μάλιστα την οδήγησε στο να παρακολουθήσει σύντροφό της και να ανακαλύψει ότι της λέει ψέματα. Όπως τόνισε εκείνος δεν συμβιβάστηκε όταν του ζήτησε να μην της ξαναπεί ψέματα. «Έχω κάνει κανονική παρακολούθηση με το αυτοκίνητο και ανακάλυψα για ακόμη μια φορά ότι ο άνδρας μου, μου έλεγε ψέματα. Τον παίρνω λοιπόν τηλέφωνο και τον ρωτάω ''Που είσαι;''. 'Στη δουλειά'' μου απαντάει. ''Τι ώρα θα τελειώσεις;'', τον ρωτάω. '''Σε καμιά ώρα'' μου λέει, ''γιατί έχω πολύ δουλειά''. Όταν γύρισε σπίτι του είπα: ''Σε μένα ψέματα δε θα ξαναπείς ποτέ'. Αλλά δεν το τήρησε''
Η Άντζελα συμπλήρωσε αναφέροντας πως σύντροφοί της την έχουν ζηλέψει. Και δε διστάζει να αναφερθεί επώνυμα. «Με ζήλευε και με ζηλεύει ακόμα ο Στηβ Κακέτσης. Αυτός όμως που μου είχε κυριολεκτικά ψήσει το ψάρι στα χείλη ήταν ο Θωμάς, ο πρώτος μου μεγάλος έρωτας που ήταν δερματέμπορος. Γνωριστήκαμε τέλη του 1979 όταν ήμουν στο ξεκίνημά μου. Δεν ήθελε με τίποτα να φοράω μίνι φορέματα. Ανέβηκε λοιπόν στην πίστα και μου έσκισε το ρούχ»".
Επιπλέον, παραδέχτηκε πως ο πατέρας της κόρης της, Όλγας, την είχε χτυπήσει μια φορά. «Με ζήλευε παράφορα και μια φορά με χτύπησε. Δεν μιλάμε για απλό χαστούκι. Μιλάμε για ξύλο. Δεν υπήρξε δεύτερη. Άνοιξα την πόρτα, έφυγα, του έκανα μήνυση, την οποία απέσυρα μετά. Δεν επιτρέπεται ένας άντρας να χτυπάει μια γυναίκα. Και αν έφτασα στο σημείο να χτυπήσω τον σύζυγό μου -πίστεψέ με- κανονικά θα έπρεπε να του σπάσω το κεφάλι με τόσο κέρατο που μου έριξε. Δεν έχω μάθει στη ζωή μου να είναι δεύτερη. Αν αισθανθώ ότι είμαι δεύτερη, φεύγω».
Τέλος, ανέφερε και τη στιγμή που έπιασε σύντροφό της στο κρεβάτι με άλλον άνδρα: «Τον έπιασα επ 'αυτοφώρω! Μπορεί να έπιασα ποτέ στα πράσα κάποιον από τους άνδρες μου με άλλη γυναίκα, αλλά έπιασα τον σύντροφό μου με έναν άλλο άνδρα! Ήταν το μεγαλύτερο σοκ της ζωής μου. Περιττό να σου πω ότι έσπασα ό,τι υπήρχε σε γυαλικό μέσα στο σπίτι. Βγήκα έξω στους δρόμους και φώναζα: ''Βοήθεια! Σώστε με!''. Μα το καταλαβαίνεις να μου το κάνει μέσα στο ίδιο μας το σπίτι; Και μετά έτρεχα σε ψυχολόγους και έκανα εξετάσεις αίματος για να δω μήπως με κόλλησε τίποτα, Δεν έχω πρόβλημα ούτε με τους ομοφυλόφιλους ούτε με τους αμφιφυλόφιλους αλλά δεν μπορεί να ετοιμάζομαι να παντρευτώ και να τον βρω ξαφνικά με άλλο».






Δεν υπάρχουν σχόλια: