Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

Sam Cooke - Μια αλλαγή είναι Gonna Come

Γεννήθηκα από το ποτάμι


Σε μια μικρή σκηνή


Και ακριβώς όπως το ποτάμι


που έχω τρέχει από τότε Ήταν μια μακρά, πολύ καιρό , όμως, ξέρω ότι μια αλλαγή θα έρθει Ω, ναι θα Ήταν πολύ δύσκολο ζουν Αλλά εγώ » φοβάμαι να πεθάνω δεν ξέρω τι είναι εκεί πέρα από τον ουρανό Ήταν μια μακρά, πολύ καιρό , όμως, ξέρω ότι μια αλλαγή θα έρθει Ω ναι, θα πάω να την ταινία, και να πάω στο κέντρο της πόλης Κάποιος κρατήσει tellin μου "Don 't τριγυρίζουν « Ήταν μια μακρά, πολύ καιρό, αλλά ξέρω ότι η αλλαγή θα έρθει Ω ναι, θα Τότε πάω στον αδελφό μου, λέω τον αδελφό να με βοηθήσει παρακαλώ , όμως, καταλήγει μου να χτυπήσει πίσω κάτω στα γόνατά μου, υπάρχει ήταν φορές που νόμιζα ότι δεν θα κρατήσει για πολύ , όμως, τώρα νομίζω ότι είμαι σε θέση να συνεχίσουν Ήταν μια μακρά, πολύ καιρό , όμως ξέρω ότι μια αλλαγή θα έρθει Ω, ναι, θα



Δεν υπάρχουν σχόλια: