Η επίθεση της Citroen ξεκίνησε νωρίς-νωρίς από την πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή της δεύτερης ημέρας και έβδομη του Ράλι Ακρόπολις. Οι Sebastien Ogier Και Sebastien Loeb μπήκαν δυναμικά στην Κλένια-Μυκήνες 1 με το νεαρό Γάλλο οδηγό να είναι ο ταχύτερος (11:36,2). Πίσω του έξι δευτερόλεπτα βρίσκεται ο Sebastien Loeb με το έτερο Citroen DS 3 WRC.
Η επίδοση αυτή του Ogier, τον έφερε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης με 39,9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον πρώτο Petter Solberg.
Ο Νορβηγός με το «ιδιωτικό» Citroen DS 3 WRC έπεσε στην... παγίδα όλων όσοι ξεκινούν πρώτοι μία ΕΔ, καθώς την «ανοίγει» για τους υπόλοιπους. Ετσι, έχει μείνει πίσω αρκετά σε χρόνους (έβδομος – 11:53,5). Ωστόσο δεν έχει χάσει την πρωτοπορία στον αγώνα, αλλά η διαφορά του από το δεύτερο, πλέον, Ogier μειώθηκε. Στόχος του Solberg είναι να διατηρήσει αυτη διαφορά στα 30 δευτερόλεπτα και, όπως είπε, θα κάνει ότι καλύτερο μπορεί για να παραμένει πρώτος.
Δεύτερος μετά από 17,41 χλμ. στην έβδομη ΕΔ της δεύτερης ημέρας του Ακρόπολις ήταν ο Sebastien Loeb που έχασε μία θεση στην γενική κατάταξη, λόγω της... νίκης του Ogier, μένοντας τρίτος. Ο Γάλλος Παγκόσμιος πρωταθλητής τόνισε πως «αυτή η ειδική ήταν μία καλή αρχή για εμάς. Πιέζω πολύ», ενώ δεν παρέλειψε να πει πως τώρα που ξεκινάει δεύτερος όλα είναι διαφορετικά. «Δεν περίμενα να παρουμε τόσο χρόνο από τον Petter», τόνισε, δηλώνοντας ότι εάν συνεχίσουν έτσι, όλα είναι πιθανά.
Την έκπληξη έκανε ο Νορβηγός Mads Ostberg με ένα από τα Ford Fiesta RS WRC της ομάδας M-Sport Stobart World Rally Team, ο οποίος σημείωσε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο στην ΕΔ (11:43,6).
Την τέταρτη καλύτερη επίδοση στην Κλένια Μυκήνες 1 είχε ο Jari-Matti Latvala (11:44,8), χωρίς, όμως οι ατυχίες να τον αφήνουν... ήσυχο. Μετά τα χθεσινό σπασμένο εμπρός διαφορικό, ήρθε σήμερα να προστεθεί και το πρόβλημα με τη λειτουργία του τούρμπο. Αν και ο Φινλανδός ανέβηκε μία θέση την γενική κατάταξη και είναι πλέον έβδομος., είναι μάλλον απαισιόδοξος διότι εάν δε μπορέσει να επισκευάσει το τούρμπο στο ενδιάμεσο service, τότε θα εγκαταλείψει.
Η ημέρα δεν ξεκίνησε θετικά για τον έτερο οδηγό της Ford Abu Dhabi World Rally Team, Mikko Hirvonen καθώς έχασε έδαφος, όντας πέμπτος στην πρώτη, σημερινή ΕΔ και έβδομη του αγώνα, αλλά μαζί έχασε και μία θέση στην γενική κατάταξη (τέταρτος).
Τον έκτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Ρώσος Evgeny Novikov (Forrd Fiesta RS WRC – 11:46,6) ενώ πίσω του είναι ο Λάμπρος Αθανάσουλας που επιβεβαιώνει ότι είπε χθες, πως θα χαρεί τον αγώνα τις δύο ημέρες που απέμειναν (ιδίως μετά τη χθεσινή ατυχία που είχε νωρίς στον αγώνα).
Πίσω από τον Ελληνα οδηγό, τερμάτισε ο Henning Solberg με ένα ακόμη Ford Fiesta RS WRC της ομαδας M-Sport Stobart και διατηρεί έτσι την πέμπτη θέση στην γενική κατάταξη. Ο ίδιος δήλωσε ενθουσιασμένος μετά το τέλος της ΕΔ ενώ τόνισε ότι θα προσπαθήσει να κρατήσει τη θέση που έχει καθώς το αυτοκίνητο το αισθάνεται καλά.
Την πρώτη δεκάδα στην ΕΔ Κλένια Μυκήνες 1 ολοκληρώνει ένας ακόμη οδηγός της M-Sport Stobart Ford World Rally Team, ο Matthew Wilson (12:00,3) που όμως ταλαιπωρήθηκε από το κιβώτιο, το οποίο αργεί να αλλάξει τις ταχύτητες. Εντούτοις, ο νεαρός Βρετανός δεν έχασε την έκτη θέση της γενικής κατάταξης.
Σε ό,τι αφορά στη SWRC, ο Φινλανδός Juho Hanninen με Skoda Fabia S2000, πήρε... κεφάλι στην κατηγορία, τερματίζοντας δωδέκατος (12:04,2). Ο Εσθονός Ott Tanak (Ford Fiesta S2000) είχε έξοδο, χάνοντας χρόνο και την πρώτη θέση στην κατηγορία.
Επόμενη ΕΔ το Γυμνό 1 μήκους 26,28 χλμ.
Η επίδοση αυτή του Ogier, τον έφερε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης με 39,9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον πρώτο Petter Solberg.
Ο Νορβηγός με το «ιδιωτικό» Citroen DS 3 WRC έπεσε στην... παγίδα όλων όσοι ξεκινούν πρώτοι μία ΕΔ, καθώς την «ανοίγει» για τους υπόλοιπους. Ετσι, έχει μείνει πίσω αρκετά σε χρόνους (έβδομος – 11:53,5). Ωστόσο δεν έχει χάσει την πρωτοπορία στον αγώνα, αλλά η διαφορά του από το δεύτερο, πλέον, Ogier μειώθηκε. Στόχος του Solberg είναι να διατηρήσει αυτη διαφορά στα 30 δευτερόλεπτα και, όπως είπε, θα κάνει ότι καλύτερο μπορεί για να παραμένει πρώτος.
Δεύτερος μετά από 17,41 χλμ. στην έβδομη ΕΔ της δεύτερης ημέρας του Ακρόπολις ήταν ο Sebastien Loeb που έχασε μία θεση στην γενική κατάταξη, λόγω της... νίκης του Ogier, μένοντας τρίτος. Ο Γάλλος Παγκόσμιος πρωταθλητής τόνισε πως «αυτή η ειδική ήταν μία καλή αρχή για εμάς. Πιέζω πολύ», ενώ δεν παρέλειψε να πει πως τώρα που ξεκινάει δεύτερος όλα είναι διαφορετικά. «Δεν περίμενα να παρουμε τόσο χρόνο από τον Petter», τόνισε, δηλώνοντας ότι εάν συνεχίσουν έτσι, όλα είναι πιθανά.
Την έκπληξη έκανε ο Νορβηγός Mads Ostberg με ένα από τα Ford Fiesta RS WRC της ομάδας M-Sport Stobart World Rally Team, ο οποίος σημείωσε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο στην ΕΔ (11:43,6).
Την τέταρτη καλύτερη επίδοση στην Κλένια Μυκήνες 1 είχε ο Jari-Matti Latvala (11:44,8), χωρίς, όμως οι ατυχίες να τον αφήνουν... ήσυχο. Μετά τα χθεσινό σπασμένο εμπρός διαφορικό, ήρθε σήμερα να προστεθεί και το πρόβλημα με τη λειτουργία του τούρμπο. Αν και ο Φινλανδός ανέβηκε μία θέση την γενική κατάταξη και είναι πλέον έβδομος., είναι μάλλον απαισιόδοξος διότι εάν δε μπορέσει να επισκευάσει το τούρμπο στο ενδιάμεσο service, τότε θα εγκαταλείψει.
Η ημέρα δεν ξεκίνησε θετικά για τον έτερο οδηγό της Ford Abu Dhabi World Rally Team, Mikko Hirvonen καθώς έχασε έδαφος, όντας πέμπτος στην πρώτη, σημερινή ΕΔ και έβδομη του αγώνα, αλλά μαζί έχασε και μία θέση στην γενική κατάταξη (τέταρτος).
Τον έκτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Ρώσος Evgeny Novikov (Forrd Fiesta RS WRC – 11:46,6) ενώ πίσω του είναι ο Λάμπρος Αθανάσουλας που επιβεβαιώνει ότι είπε χθες, πως θα χαρεί τον αγώνα τις δύο ημέρες που απέμειναν (ιδίως μετά τη χθεσινή ατυχία που είχε νωρίς στον αγώνα).
Πίσω από τον Ελληνα οδηγό, τερμάτισε ο Henning Solberg με ένα ακόμη Ford Fiesta RS WRC της ομαδας M-Sport Stobart και διατηρεί έτσι την πέμπτη θέση στην γενική κατάταξη. Ο ίδιος δήλωσε ενθουσιασμένος μετά το τέλος της ΕΔ ενώ τόνισε ότι θα προσπαθήσει να κρατήσει τη θέση που έχει καθώς το αυτοκίνητο το αισθάνεται καλά.
Την πρώτη δεκάδα στην ΕΔ Κλένια Μυκήνες 1 ολοκληρώνει ένας ακόμη οδηγός της M-Sport Stobart Ford World Rally Team, ο Matthew Wilson (12:00,3) που όμως ταλαιπωρήθηκε από το κιβώτιο, το οποίο αργεί να αλλάξει τις ταχύτητες. Εντούτοις, ο νεαρός Βρετανός δεν έχασε την έκτη θέση της γενικής κατάταξης.
Σε ό,τι αφορά στη SWRC, ο Φινλανδός Juho Hanninen με Skoda Fabia S2000, πήρε... κεφάλι στην κατηγορία, τερματίζοντας δωδέκατος (12:04,2). Ο Εσθονός Ott Tanak (Ford Fiesta S2000) είχε έξοδο, χάνοντας χρόνο και την πρώτη θέση στην κατηγορία.
Επόμενη ΕΔ το Γυμνό 1 μήκους 26,28 χλμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου