Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Τα πάχη μου, τα κάλλη μου και η καλή μου τύχη

Τα πάχη μου, τα κάλλη μου και η καλή μου τύχη
Ας σταματήσει επιτέλους το αστείο με τις δίαιτες... κι ας αρχίσουμε ν' ακονίζουμε τα μαχαιροπήρουνα γιατί οι άντρες μας προτιμούν με «πιασιματάκια».
Θέλετε να χάσετε κιλά και να γίνετε μια λεπτεπίλεπτη γυναικάρα; Μα γιατί; Ποιος σας είπε ότι λεπτή = καλύτερη; Εμείς σας προτείνουμε να διατηρήσετε το κορμί που εσείς θέλετε για τον εαυτό σας και όχι αυτό που θέλουν οι άλλοι για εσάς. Αυτό σημαίνει αφ' ενός πως τα πρότυπα των media για σκελετωμένα και ανορεξικά κοριτσάκια θα πρέπει να αφήνουν μια Queen παγερά αδιάφορη.
Αφ' ετέρου, οι απαιτήσεις των ανδρών για υπερκαμπυλάτες γυναίκες που φτάνουν στα όρια της υπέρβαρης θα πρέπει επίσης να προκαλούν την αδιαφορία σας. Στην περίπτωση, όμως, που έχετε πάθει υστερία για τα δύο κιλά που έχετε πάρει και σας έχουν προσθέσει μια μικροσκοπική κοιλίτσα, εμείς σας προτείνουμε να χαλαρώσετε λίγο.
Εντάξει, προτιμάτε στη θέση της μπάκας να έχετε μερικές φέτες, αλλά σίγουρα λειτουργεί παρήγορα το γεγονός ότι για τον σεξουαλικό σας παρτενέρ, τουλάχιστον, είστε πολύ καλύτερη. Και μάλιστα όχι απλά πολύ καλύτερη, αλλά και πολύ πιο ποθητή, θελκτική, ερεθιστική και προκλητική.

Δεν υπάρχουν σχόλια: