Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση σε: "Καφές Στο Λεπτό από την Tassimo εξυπηρέτηση όμως στις 2-3 ώρες και βάλε"

Οπλίσου με υπομονή γιατί εγω προσπαθούσα όλη την ημέρα και δεν τα κατάφερα.


Ειχα κάνει μια παραγγελία(την πρώτη μου) και επειδή καθυστέρησε...


2 εβδομάδες τους έπαιρνα στο τηλέφωνο για να δω τι γίνεται. Κατάφερα να μιλήσω μαζί τους γύρω στις 16:30. Αφου μου έδωσαν το Νο του voucher των ΕΛΤΑ ταχυμεταφορές βρήκα το δέμα μου.


Για να το παραλάβω εγκαίρως είχα δώσει διευθυνση εργασίας μια που είμαι συνέχεια εκεί και δεν θα δημιουργούσα πρόβλημα. Οταν μίλησα με τα ΕΛΤΑ μου είπαν ότι επειδή πέρασε ο καιρός έπρεπε να πάρω το δέμα από τα κεντρικά ταχυδρομεία!!!!! ενω φυσικά πλήρωσα για να μου το φέρουν σε όποια "πόρτα" ήθελα!!!!! Τέλος πάντων αφου δημιουργήθηκε μια φοβερή κατασταση τα παρέλαβα κανονικά στην διεύθυνση που δήλωσα αλλά με χάσιμο χρόνου, εκνευρισμό κλπ ... υπομονή!






ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: