Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Επιτέλους μια σοβαρή εταιρία!

Ειμαι νεος συνδρομητης της cyta και τον προηγουμενο μηνα για μια εβδομαδα ειχα συνεχως διακοπες στη συνδεση.


Οι διακοπες ηταν τοσο συχνες που ουσιαστικα , για εκεινη τη βδομαδα , δεν ειχα internet.Οταν πηρα τηλεφωνο μου ειπανε πως οι διακοπες οφειλονται σε εργα του οτε στη περιοχη μου.Δυσαρεστηθηκα γιατι προσφατα ειχα αλλαξει εταιρια.Ημουν στον οτε και για οικονομια ειπα να αλλαξω.Διαλεξα τη cyta γιατι ειχα ακουσει τα καλυτερα.Εκεινη τη στιγμη θεωρησα οτι εκανα μεγαλο λαθος και πως εμπλεξα...Με μεγαλη μου εκπληξη χθες εφτασε σπιτι μου ενας φακελος της εταιριας ο οποιος με ενημερωνε πως 8α αφαιρεθουν 4 ευρω απο τον επομενο λογαριασμο λογω των διακοπων που υπηρξαν! Τα χασα!Μπραβο στη cyta για τη σοβαροτητα και τον επαγγελματισμο!Μακαρι να ακολουθησουν κιαλλες εταιριες!






ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: