Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Στο Κρεβάτι Με Την Ελεονώρα


Σου έχουμε ήδη δώσει μια πρώτη γεύση από τη συνέντευξη της Ελεονώρας στο...

Nitro που κυκλοφορεί, πάρε τώρα λίγα ακόμα:





«Ήμουν κρυφά καψούρα με κάποιον αλλά δεν του το εκμυστηρεύτηκα ποτέ, ίσως γιατί θέλω να με φλερτάρουν πρώτα οι άντρες. Δε δίνω σημασία σε κανέναν που δε με φλερτάρει πρώτος εκείνος. Όλες μου οι σχέσεις έχουν ξεκινήσει από το φλερτ των αντρών, ή και από το κυνήγι τους».



Έχει και εμπειρίες με γυναίκες –της την έχουν πέσει-: «Μου την έχει πέσει γυναίκα ερωτικά. Ήμουν 18 χρονών, είχα βγάλει το σκύλο μου βόλτα και μου την έπεσε στεγνά σε ένα πάρκο στη Γλυφάδα. Ζήτησε το τηλέφωνό μου και μου είπε “Mου αρέσεις πάρα πολύ ως γυναίκα, θέλω να σε γνωρίσω καλύτερα και να έρθουμε πιο κοντά”. Γύρισα και της είπα: “Βρε δεν πας στο διάολο;”».

Δεν υπάρχουν σχόλια: