Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Θα έκανες ποτέ έρωτα με έναν άντρα έναντι χρηματικής αμοιβής;

Η Πετρούλα απαντάει σε ερωτήματα αναγνωστών του Playboy


Πετρούλα, κάνεις κανένα sport; Έχεις γυμνασμένο σώμα γενικά, απ’ ό,τι φαίνεται. Είναι προσπάθεια πολλών χρόνων; Steve

Ήμουν αθλήτρια. Έκανα πυγμαχία, αλλά και ενόργανη. Τα δύο τελευταία χρόνια απλώς τρέχω στο άλσος Συγγρού στο Μαρούσι. Έλα μια...

μέρα να τρέξουμε μαζί.



Κώστας, 20 χρονών.

Καλησπέρα, Πετρούλα. Κατ’ αρχάς, είσαι υπέροχη και συγχαρητήρια για τις εκπληκτικές στιγμές που μας δίνεις. Αυτό που θα ήθελα να μάθω από εσένα είναι το τι πρέπει να κάνω για να έχω μια σχέση. Όπως σου είπα, είμαι 20 χρονών, αν κι έχω συναναστροφές με γυναίκες-κορίτσια, δε βρίσκω το θάρρος να κάνω κάποια κίνηση. Τι προτείνεις εσύ σε αυτό; Σ’ ευχαριστώ, συνέχισε έτσι.

Σ’ ευχαριστώ, Κώστα μου, για τα καλά σου λόγια. Για να πετύχεις οτιδήποτε στη ζωή σου, θα πρέπει να έχεις πίστη στον εαυτό σου. Αν πιστέψεις εσύ σ’ εσένα, σίγουρα θα πιστέψουν και οι άλλοι ή μάλλον οι... άλλες. Μη φοβάσαι να φλερτάρεις διακριτικά. Στην τελική, και να φας καμιά χυλόπιτα, δεν έγινε τίποτα.



Γεια σου, Πετρούλα. Θέλω τη βοήθειά σου για μια γνωστή μου. Μου αρέσει, αλλά δεν ξέρω πώς να την πλησιάσω. Help! Billy

Στείλ’ της ένα φιλικό μήνυμα, πλησίασέ την και γίνε φίλος της. Έτσι θα δεις κι εσύ αν σου κάνει. Μόλις αρχίσει να σε εμπιστεύεται, εκδηλώσου.



Πετρούλα, είσαι η αγαπημένη μου φαντασίωση. Κάθε μέρα σε βλέπω στο κανάλι που λες τον καιρό. Μια μέρα θα ήθελα να το κάνουμε μαζί. Έχω αρκετές φωτογραφίες, αλλά μπορείς να μου στείλεις μερικές ακόμα; Ανδρέας

Ανδρέα μου, σ’ ευχαριστώ. Τι ακριβώς εννοείς να κάνουμε; Να πούμε τον καιρό μαζί ή σεξ; Ξαναστείλε μου, πρέπει να μου το διευκρινίσεις.



Γεια σου, Πετρούλα. Πώς θα καταλάβω αν το μέγεθος του πέους μου είναι αρκετό για την κοπέλα μου; Ευχαριστώ.

Iasonas

Θα το καταλάβεις από την έκφραση του προσώπου της, πλάκα κάνω... Μην τη ρωτήσεις, δε θα σου πει την αλήθεια. Θα πρέπει να ξέρεις, όμως, ότι ο κόλπος προσαρμόζεται στο μέγεθος του πέους (ο Ασκητής μίλησε!).



Θα έμενες με έναν άντρα για μία νύχτα μόνο;

Thodoris

Μέχρι στιγμής δε μου έχει τύχει, αλλά αν μου το βγάλει κάποιος, γιατί όχι;



Καλησπέρα. Είμαι 19 και γνώρισα μια κομμώτρια σε ένα κομμωτήριο, η οποία είναι 24 χρονών. Μου άρεσε πάρα πολύ. Η αλήθεια είναι ότι μπορεί και να την ερωτεύτηκα και εδώ και μία εβδομάδα ΔΕΝ έχω σταματήσει να τη σκέφτομαι. Αυτή έδειξε ένα μικρό ενδιαφέρον. Θέλω οπωσδήποτε να τη γνωρίσω. Τι να κάνω;

Θοδωρής

Ελπίζω να μην τα ξύρισες, για να μπορείς να ξαναπάς σύντομα. Άσ’ της ένα καλό πουρμπουάρ και μαζί το τηλέφωνό σου. Αν της αρέσεις πραγματικά, όλα θα γίνουν.



Γεια σου, ακαταμάχητη sex bomb Πετρούλα! Μόλις βγήκα από σχέση δύο χρόνων και νιώθω ότι προς το παρόν δε θέλω να ξανακάνω σχέση. Θέλω να ξεκουραστώ λίγο, αλλά ταυτόχρονα θέλω να κάνω συνέχεια σεξ! ΣΥΝΕΧΕΙΑ! Είμαι ξεκάθαρος σε αυτά που θέλω και δεν πουλάω παραμύθια σε καμία κοπέλα. Πού βρίσκονται κοπέλες που να θέλουν ό,τι θέλω κι εγώ; Sex buddies!

Nirvana, johnie@...

Α ρε Γιάννη ερωτιάρη! Είσαι νέο παιδί και πολύ καλά κάνεις. Απλώς δε χρειάζεσαι εμένα να σου πω πού θα βρεις γυναίκες για σεξ, γιατί οι γυναίκες ζητούν αυτό που ζητούν και οι άντρες – και υπάρχουν παντού! Καλή διασκέδαση.



Θα έκανες ποτέ έρωτα με έναν άντρα έναντι χρηματικής αμοιβής;

George

Γιώργο μου, όλοι και όλα έχουν την τιμή τους, άσχετα αν δεν το παραδέχονται. Η δική μου τιμή είναι ελαφρώς τσιμπημένη. Θέλω 10.000.000 (εκατομμύρια) ευρώ για μία ώρα! Ακατέβατα.



Πώς μπορείς και είσαι τόσο sexy συνέχεια;

Γιώργος

Σ’ ευχαριστώ που με θεωρείς sexy, Γιώργο μου. Πιστεύω πως μια γυναίκα, για να είναι ελκυστική και σεξουαλικά επιθυμητή, θα πρέπει πάνω απ’ όλα να αισθάνεται έτσι. Εγώ, λοιπόν, το αισθάνομαι και το εκπέμπω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: