Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011
Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!! ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΟΦΙΛ ΣΤΟ FACEBOOK. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ .........ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΞ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ THIERRYMAIR. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝΤΙΓΡΑΦΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΤΕ ΑΥΤΟ ΣΤΟN ΤΟΙΧΟ ΣΑΣ! (Απο Διωξη Ηλεκτρονικου Εγκληματος)
ΕΡΕΥΝΑ: ΑΠΙΣΤΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ
To ότι τα διάφορα κοινωνικά δίκτυα, όπως είναι το Facebook και το Twitter είναι … τόπος φλέρτ το γνωρίζαμε.Ότι είναι τόπος απιστίας το υποπτευόμασταν, αλλά πλέον είμαστε σίγουροι…
Οι ερευνητές ζήτησαν από πάνω από 5.000 χρήστες μιας ιστοσελίδας διαδικτυακών συνοικεσίων να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τη διαδικτυακή απιστία.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων ομολόγησαν ότι είχαν απιστήσει διαδικτυακά, ενώ πάνω από τα τρία τέταρτα ότι είχαν απιστήσει στην πραγματική ζωή.
Επίσης, πάνω από το 66% είπαν ότι κατέληξαν στο κρεβάτι με κάποιον που γνώρισαν στο ίντερνετ, ποσοστό που ανέβηκε στο 83% στην περίπτωση των γυναικών!
Οι ψυχολόγοι από την πλευρά τους θεωρούν πως η διαδικτυακή απιστία είναι απόλυτα φυσιολογική. Άλλωστε το facebook και όλα τα sites κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι παρά μια μικρογραφία του αληθινού κόσμου.
http://techit.gr/
Οι ερευνητές ζήτησαν από πάνω από 5.000 χρήστες μιας ιστοσελίδας διαδικτυακών συνοικεσίων να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τη διαδικτυακή απιστία.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων ομολόγησαν ότι είχαν απιστήσει διαδικτυακά, ενώ πάνω από τα τρία τέταρτα ότι είχαν απιστήσει στην πραγματική ζωή.
Επίσης, πάνω από το 66% είπαν ότι κατέληξαν στο κρεβάτι με κάποιον που γνώρισαν στο ίντερνετ, ποσοστό που ανέβηκε στο 83% στην περίπτωση των γυναικών!
Οι ψυχολόγοι από την πλευρά τους θεωρούν πως η διαδικτυακή απιστία είναι απόλυτα φυσιολογική. Άλλωστε το facebook και όλα τα sites κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι παρά μια μικρογραφία του αληθινού κόσμου.
http://techit.gr/
ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ΣΕ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ
Ο φτωχός δουλεύει
Ο πλούσιος τον εκμεταλεύεται
Ο στρατιωτικός φυλάει και τους δυο
Ο φορολογούμενος πληρώνει και για τους τρεις
Ο βαγαμπόντης ξεκουράζεται και για τους τέσσερις
Ο μπεκρούλιακας πίνει και για τους πέντε
Ο τραπεζίτης καταχράζεται και τους έξι
Ο δικηγόρος κοροιδεύει και τους επτά
Ο γιατρός σκοτώνει και τους οκτώ
Ο νεκροθάφτης θάβει και τους εννέα
Ο πολιτικός ζει στις πλάτες και των δέκα...
Δείτε την φωτογραφία από λογαριασμό της ΔΕΗ...
Πως θα είναι ο λογαριασμός τις ΔΕΗ του επόμενους μήνες
Δείτε την φωτογραφία από λογαριασμό της ΔΕΗ...
Δείτε την φωτογραφία από λογαριασμό της ΔΕΗ...
Ήταν (και είναι...) ζήτημα αξιοπρέπειας
Mαστίγωσε το άλογο και αυτό κάλπασε. Φυσούσε αέρας ψυχρός. Έβγαλε το δίκοχό του. Τα μαλλιά του ανέμισαν. Βαρύς, απάνθρωπος, ο πόλεμος είταν πανταχού παρών· στη σιγή, στην ξεραΐλα, στην αγριάδα. «Γιατί;» αντήχησε στη μνήμη του η φωνή της Θεανώς, την ώρα του χωρισμού τους. Είτανε τα τελευταία της λόγια: «Γιατί δεν μας αφήνουνε να ζήσουμε, να δουλέψουμε, να κάμουμε κάτι καλό με τη ζωή μας; Γιατί;» H Θεανώ δεν είχε καταλάβει. Άραγε, θα καταλάβαινε ποτέ; (...)
Όμως αυτό το «γιατί» ο Mαρίνος Bελής το κατείχε καλά. Είταν κάτι καθαρό κι ευκολονόητο· δεν χρειαζότανε πολλή φιλοσοφία. Από τον Oκτώβρη του 1940 πολεμούσε στις βουνοσειρές της Πίνδου και της Aλβανίας για τη λευτεριά της Eλλάδας και τη λευτεριά των ανθρώπων. Απλά πράματα· ένα ζήτημα αξιοπρέπειας, τίποτε άλλο. Να μπορείς να εκφράσεις το είναι σου, να ζήσεις με ειλικρίνεια, με το μέτωπο ψηλά, και σαν άτομο και σαν εθνότητα· να μη νιώθεις πως σε τσαλαπατούν, πως σε περιφρονούν. Δεν το παραδέχονται; Tότε ας πάρουμε τα όπλα κι ας χτυπηθούμε. Τι άλλο να κάμει άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του; Ο Mαρίνος Bελής πίστευε στον αγώνα του κι είχε τη δύναμη να μεταδίδει την πεποίθησή του και στους άλλους. Mα δεν έβλεπε την άκρη· δεν έβλεπε τίποτα μπροστά του παρά μονάχα μάχες και θανάτους. Προχωρούσε ολοένα, με σφιγμένα τα δόντια, ανάμεσα σε δυο τοίχους, σε μια πορεία όπου δεν χωρούσε πισωδρόμισμα, προχωρούσε γιατί έτσι έπρεπε, γιατί δεν είταν τρόπος να γίνει τίποτα άλλο.
Γιώργος Θεοτοκάς
Aσθενείς και Oδοιπόροι
Εκδ. EΣTIA
Όμως αυτό το «γιατί» ο Mαρίνος Bελής το κατείχε καλά. Είταν κάτι καθαρό κι ευκολονόητο· δεν χρειαζότανε πολλή φιλοσοφία. Από τον Oκτώβρη του 1940 πολεμούσε στις βουνοσειρές της Πίνδου και της Aλβανίας για τη λευτεριά της Eλλάδας και τη λευτεριά των ανθρώπων. Απλά πράματα· ένα ζήτημα αξιοπρέπειας, τίποτε άλλο. Να μπορείς να εκφράσεις το είναι σου, να ζήσεις με ειλικρίνεια, με το μέτωπο ψηλά, και σαν άτομο και σαν εθνότητα· να μη νιώθεις πως σε τσαλαπατούν, πως σε περιφρονούν. Δεν το παραδέχονται; Tότε ας πάρουμε τα όπλα κι ας χτυπηθούμε. Τι άλλο να κάμει άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του; Ο Mαρίνος Bελής πίστευε στον αγώνα του κι είχε τη δύναμη να μεταδίδει την πεποίθησή του και στους άλλους. Mα δεν έβλεπε την άκρη· δεν έβλεπε τίποτα μπροστά του παρά μονάχα μάχες και θανάτους. Προχωρούσε ολοένα, με σφιγμένα τα δόντια, ανάμεσα σε δυο τοίχους, σε μια πορεία όπου δεν χωρούσε πισωδρόμισμα, προχωρούσε γιατί έτσι έπρεπε, γιατί δεν είταν τρόπος να γίνει τίποτα άλλο.
Γιώργος Θεοτοκάς
Aσθενείς και Oδοιπόροι
Εκδ. EΣTIA
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)