Όταν οι ανώτεροί της ζήτησαν τι ακριβώς εννοεί, εκείνη απάντησε ... αφοπλιστικά πως : "Μόλις χτυπάω την πόρτα και μπαίνω στο γραφείο του...
Αστυνόμου για υπογραφές υπηρεσιακών εγγράφων, εκείνος αρχίζει να τραγουδά: Έλα στον παππού, έλα στον παππού...". Οπως έγραψε το crimesonair, η πραγματικότητα πάντως είναι πως η αστυφύλακας εμφανισιακά είναι χάλια, ενώ ο Αξιωματικός γόης και με πολλές κατακτήσεις. Εκτός των άλλων πολύ πριν του Αστυνόμου του κολλήσει να σιγοτραγουδά το άσμα του "Πλανητάρχη" είχε εγκαλέσει την υφισταμένη του ως μη αποδοτική στα καθήκοντά της. Δεν σας λέμε που και πότε συνέβη, το Crimes on air δεν παίζει με καριέρες Αξιωματικών. Αφού εξάλλου στην ουσία δεν υπάρχει θέμα σεξουαλικής παρενόχλησεις. Το τραγούδι πάντως ήταν αλήθεια...
Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010
Μαρία Μενούνος: Ποιος δεν θα ήθελε να ζει στην Ελλάδα;
Λίγο πριν τη συμμετοχή της στον Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας, η διάσημη Ελληνοαμερικανίδα ηθοποιός και δημοσιογράφος, Μαρία Μενούνος, μιλάει για τη ζωή της στο...
Λος Άντζελες με τους σταρ του Hollywood, ενώ αποκαλύπτει ότι θα έκανε οικογένεια στη Ελλάδα, αν βρισκόταν ο ιδανικός άντρας.
Κάθε φορά που επισκέπτεται την Ελλάδα η Μαρία Μενούνος λέει πως χαμογελάει καθώς δεν της δίνεται η ευκαιρία να έρχεται πιο συχνά. «Έρχομαι τόσο σπάνια στην Ελλάδα και πραγματικά είμαι ευγνώμων όποτε έχω την ευκαιρία να βρεθώ εκεί. Μετά ασχολούμαι μόνο με την οικογένειά μου, που είναι... εκπληκτική!» δηλώνει. Θα έκανε όμως και δική της οικογένεια στη χώρα μας αν ήταν αυτό το «τυχερό» της. «Αν γνωρίσω τον κατάλληλο άνθρωπο, γιατί όχι; Ποιος δεν θα ήθελε να ζει στην Ελλάδα;» σημειώνει η Μενούνος.
Όσο για τη ζωή της στο Λος Άντζελες, λέει χαρακτηριστικά πως είναι «σαν τρενάκι του λούνα παρκ».
«Μια μέρα είσαι ψηλά και την επόμενη χαμηλά. Ειλικρινά νιώθω ευλογημένη που έχω μια τόσο συναρπαστική ζωή.
Το γεγονός ότι οι γονείς μου κατάγονται από ένα μικρό χωριό της Ελλάδας και πλέον προχωράμε μαζί στα κόκκινα χαλιά πλάι σε μερικούς από τους μεγαλύτερους αστέρες του Hollywood ειλικρινά μου φτιάχνει τη διάθεση. Ξέρω ότι προσπάθησαν πάρα πολύ στη ζωή τους, δούλεψαν σκληρά και πλέον ζουν και απολαμβάνουν μια υπέροχη ζωή. Είναι εκπληκτικό. Αν δεν είχαμε όλες αυτές τις δυσκολίες τόσο στο Λος Άντζελες όσο και στη ζωή μας γενικότερα, δεν θα μπορούσαμε ποτέ να απολαύσουμε τις ωραίες στιγμές».
Λος Άντζελες με τους σταρ του Hollywood, ενώ αποκαλύπτει ότι θα έκανε οικογένεια στη Ελλάδα, αν βρισκόταν ο ιδανικός άντρας.
Κάθε φορά που επισκέπτεται την Ελλάδα η Μαρία Μενούνος λέει πως χαμογελάει καθώς δεν της δίνεται η ευκαιρία να έρχεται πιο συχνά. «Έρχομαι τόσο σπάνια στην Ελλάδα και πραγματικά είμαι ευγνώμων όποτε έχω την ευκαιρία να βρεθώ εκεί. Μετά ασχολούμαι μόνο με την οικογένειά μου, που είναι... εκπληκτική!» δηλώνει. Θα έκανε όμως και δική της οικογένεια στη χώρα μας αν ήταν αυτό το «τυχερό» της. «Αν γνωρίσω τον κατάλληλο άνθρωπο, γιατί όχι; Ποιος δεν θα ήθελε να ζει στην Ελλάδα;» σημειώνει η Μενούνος.
Όσο για τη ζωή της στο Λος Άντζελες, λέει χαρακτηριστικά πως είναι «σαν τρενάκι του λούνα παρκ».
«Μια μέρα είσαι ψηλά και την επόμενη χαμηλά. Ειλικρινά νιώθω ευλογημένη που έχω μια τόσο συναρπαστική ζωή.
Το γεγονός ότι οι γονείς μου κατάγονται από ένα μικρό χωριό της Ελλάδας και πλέον προχωράμε μαζί στα κόκκινα χαλιά πλάι σε μερικούς από τους μεγαλύτερους αστέρες του Hollywood ειλικρινά μου φτιάχνει τη διάθεση. Ξέρω ότι προσπάθησαν πάρα πολύ στη ζωή τους, δούλεψαν σκληρά και πλέον ζουν και απολαμβάνουν μια υπέροχη ζωή. Είναι εκπληκτικό. Αν δεν είχαμε όλες αυτές τις δυσκολίες τόσο στο Λος Άντζελες όσο και στη ζωή μας γενικότερα, δεν θα μπορούσαμε ποτέ να απολαύσουμε τις ωραίες στιγμές».
Καυτό blog φοιτήτριας του Όξφορντ!!!
Μια μαθήτρια του πανεπιστημίου Oxbridge (ή του Oxford ή του Cambridge) ξεκίνησε μαραθώνιο καταγραφής των σεξουαλικών της περιπτύξεων στο blog της.
Η «ξαναμμένη» μαθήτρια περιγράφει τον εαυτό της σαν μια ελκυστική και....
ιδιαίτερα έξυπνη μαθήτρια η οποία περνάει ευχάριστα την ώρα της. Στο ιστολόγιό της, "Sex At Oxbridge" περιγράφει αναλυτικά ποικίλες ερωτικές ιστορίες της από το one stand που είχε με ένα παίκτη της ομάδας Ράγκμπυ Blues, πως έχασε την παρθενιά της στα...
18 και δεν διστάζει να περιγράψει το μέγεθος του ανδρικού μορίου των διαφόρων εθνικοτήτων αρσενικών που έπεσαν στα δίχτυα της. "Οι γερμανοί και οι βρετανοι είναι οι καλύτεροι εραστές, ενώ έχουν μεγάλο πέος", αναφέρει χαρακτηριστικά.
H Belle de JourΜάλιστα πολλοί την παρομοιάζουν με την Belle de Jour, συγγραφέα του βιβλίου "Diary of a London Call Girl".
Από τότε που άρχισε να γράφει στο ιστολόγιό της υποστήριζε ότι ψάχνει το σεξ παντού. Χαρακτηριστικά δηλώνει πώς δεν υπάρχει περίπτωση να πεί στον εαυτό της ότι θέλει σέξ και να μην γυρίσει σπίτι της με παρέα για το κρεβάτι της...Με τίτλο ''Sex Ed'', άρχισε η πρώτη της καταγραφή ενώ ακολούθησαν αμέτρητες με πιπεράτες λεπτομέρειες. Η ίδια, συνιστά στο κοινό της να την παρακολουθεί για τα νεότερα...
σεξουαλικά νέα του πανεπιστημίου.
Η μαθήτρια που περιγράφει τον εαυτό της σαν μια αδιαμφισβήτητη νυμφομανή, δήλωσε ότι θα διατηρήσει την ταυτότητά της κρυφή για να προστατεύσει τόσο την ίδια όσο και τους συμμαθητές της.Ακόμα δεν έχει δηλώσει αν φοιτεί στο Oxford ή στο Cambridge.
Εξάλλου, όπως είπε χαρακτηριστικά: "Εάν το μάθει η μαμά μου θα με σκοτώσει
Η «ξαναμμένη» μαθήτρια περιγράφει τον εαυτό της σαν μια ελκυστική και....
ιδιαίτερα έξυπνη μαθήτρια η οποία περνάει ευχάριστα την ώρα της. Στο ιστολόγιό της, "Sex At Oxbridge" περιγράφει αναλυτικά ποικίλες ερωτικές ιστορίες της από το one stand που είχε με ένα παίκτη της ομάδας Ράγκμπυ Blues, πως έχασε την παρθενιά της στα...
18 και δεν διστάζει να περιγράψει το μέγεθος του ανδρικού μορίου των διαφόρων εθνικοτήτων αρσενικών που έπεσαν στα δίχτυα της. "Οι γερμανοί και οι βρετανοι είναι οι καλύτεροι εραστές, ενώ έχουν μεγάλο πέος", αναφέρει χαρακτηριστικά.
H Belle de JourΜάλιστα πολλοί την παρομοιάζουν με την Belle de Jour, συγγραφέα του βιβλίου "Diary of a London Call Girl".
Από τότε που άρχισε να γράφει στο ιστολόγιό της υποστήριζε ότι ψάχνει το σεξ παντού. Χαρακτηριστικά δηλώνει πώς δεν υπάρχει περίπτωση να πεί στον εαυτό της ότι θέλει σέξ και να μην γυρίσει σπίτι της με παρέα για το κρεβάτι της...Με τίτλο ''Sex Ed'', άρχισε η πρώτη της καταγραφή ενώ ακολούθησαν αμέτρητες με πιπεράτες λεπτομέρειες. Η ίδια, συνιστά στο κοινό της να την παρακολουθεί για τα νεότερα...
σεξουαλικά νέα του πανεπιστημίου.
Η μαθήτρια που περιγράφει τον εαυτό της σαν μια αδιαμφισβήτητη νυμφομανή, δήλωσε ότι θα διατηρήσει την ταυτότητά της κρυφή για να προστατεύσει τόσο την ίδια όσο και τους συμμαθητές της.Ακόμα δεν έχει δηλώσει αν φοιτεί στο Oxford ή στο Cambridge.
Εξάλλου, όπως είπε χαρακτηριστικά: "Εάν το μάθει η μαμά μου θα με σκοτώσει
M. Σολωμού: »Σχεδόν σε όλες τις σχέσεις μου, είχα κερατώσει»!
Η Μαρία Σολωμού εμφανίστηκε χθες στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου »Βράδυ». Με την αφοπλιστική της ειλικρίνεια και το αποφασιστικό της ύφος, δεν δίστασε να απαντήσει σε...
όλες τις ερωτήσεις του παρουσιαστή. Σε ό,τι αφορά τις σχέσεις της με το αντίθετο φύλο είπε: »Έχω το μαλακομαγνήτη. Ο μαλάκας έρχεται σε μένα. Μου ‘χει τύχει πολλές φορές και δεν είναι λόγω διασημότητας. Μου συμβαίνει από παλιά. Ειδικά το να πει μια παραπάνω εξυπνάδα ο άντρας είναι μεγάλη μαλακία. Να προσπαθήσει για κάτι παραπάνω από αυτό που μπορεί. Άσε που δεν μπορώ να φανταστώ ότι οι άντρες είναι λιγότερο μάγκες από μένα. Σχεδόν, σε όλες τις σχέσεις μου είχα κερατώσει. Δεν είναι κάτι που το ‘χω στις οδηγίες χρήσης. Όταν περνάει ο έρωτας, που περνάει κάποια στιγμή δυστυχώς, υπάρχει η φύση του ανθρώπου που πιστεύω πως είναι πολυγαμική».
Tlife.gr
όλες τις ερωτήσεις του παρουσιαστή. Σε ό,τι αφορά τις σχέσεις της με το αντίθετο φύλο είπε: »Έχω το μαλακομαγνήτη. Ο μαλάκας έρχεται σε μένα. Μου ‘χει τύχει πολλές φορές και δεν είναι λόγω διασημότητας. Μου συμβαίνει από παλιά. Ειδικά το να πει μια παραπάνω εξυπνάδα ο άντρας είναι μεγάλη μαλακία. Να προσπαθήσει για κάτι παραπάνω από αυτό που μπορεί. Άσε που δεν μπορώ να φανταστώ ότι οι άντρες είναι λιγότερο μάγκες από μένα. Σχεδόν, σε όλες τις σχέσεις μου είχα κερατώσει. Δεν είναι κάτι που το ‘χω στις οδηγίες χρήσης. Όταν περνάει ο έρωτας, που περνάει κάποια στιγμή δυστυχώς, υπάρχει η φύση του ανθρώπου που πιστεύω πως είναι πολυγαμική».
Tlife.gr
Γιατί έχουμε τόσες χήρες και ελάχιστους χήρους;
Η συζήτηση περί του ισχυρού φύλλου δεν τελειώνει ποτέ. Και μπορεί επί αιώνες ο άνδρας να διεκδικεί τον τίτλο καθώς είναι πιο δυνατός ή πιο γρήγορος, αλλά σε ότι αφορά την μακροζωία, οι στατιστικές δίνουν τον τίτλο στη γυναίκα.
Ο μακροβιότερος άνθρωπος είναι γυναίκα
Δεν είναι τυχαίο ότι σε....
μεγάλες ηλικίες συναντάμε περισσότερες γυναίκες απ΄ότι άνδρες κι ότι ο μακροβιότερος άνθρωπος που γνωρίζουμε είναι γυναίκα. Η γαλλίδα Ζαν Καλμάν που πέθανε σε ηλικία 122 ετών κι 164 ημερών.
Υπάρχουν πολλές θεωρίες για να ερμηνεύσουν τη μακροβιότητα των γυναικών. Οι άνδρες έχουν περισσότερο στρες, δουλεύουν συνήθως περισσότερο, καπνίζουν περισσότερο, πολεμούν, τσακώνονται κ.λ.π.
Πρόσφατα μία νέα θεωρία κερδίζει έδαφος και φωτίζει σκοτεινές περιοχές της ανθρώπινης Βιολογίας. Διατυπώθηκε από τον καθηγητή Τομ Κέρκγουντ του πανεπιστημίου του Νιούκασλ.
Οι άνδρες είναι "αναλώσιμοι"
Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή το γυναικείο σώμα μπορεί να «συντηρείται» και να επιδιορθώνει τις βλάβες του καλύτερα από ότι το ανδρικό. Οι άνδρες – συνεχίζει τη θεωρία – είναι «αναλώσιμοι» βιολογικά και τα κύτταρά τους διαρκούν λιγότερο απ΄ότι των γυναικών. Ο γυναικείος οργανισμός εμφανίζεται πιο ανθεκτικός ίσως κι εξαιτίας του γεγονότος ότι γεννάει. Το ίδιο συμβαίνει και στο ζωικό βασίλειο όπου τα θηλυκά ζουν περισσότερο από τα αρσενικά.
Οι γυναίκες αντέχουν περισσότερο στην φυσική φθορά
Οι γυναίκες λοιπόν συντηρούν και διορθώνουν πιο αποτελεσματικά τα λάθη του DNA που περνώντας ο χρόνος εμφανίζονται στα κύτταρα του αίματος. Είναι, σύμφωνα πάντα με τη θεωρία, πιο δυνατές κι επαρκείς ενεργειακά και αντέχουν πιο πολύ στην φυσική φθορά.
Σύμφωνα με μία πρόσφατη θεωρία του «αναλώσιμου σώματος», τα γονίδια είναι αθάνατα και μεταβιβάζονται από τη μία γενιά στην άλλη. Φαίνεται λοιπόν ότι το γυναικείο σώμα έχει μεγαλύτερη σημασία σε αυτήν την αλυσίδα, γι΄αυτό και ίσως διαθέτει ανώτερη Βιολογία.
Όπως και να΄χει την τελευταία λέξη την έχουν πάντα οι γυναίκες। Κι ας ισχυρίζονται οι άνδρες το αντίθετο!
Ο μακροβιότερος άνθρωπος είναι γυναίκα
Δεν είναι τυχαίο ότι σε....
μεγάλες ηλικίες συναντάμε περισσότερες γυναίκες απ΄ότι άνδρες κι ότι ο μακροβιότερος άνθρωπος που γνωρίζουμε είναι γυναίκα. Η γαλλίδα Ζαν Καλμάν που πέθανε σε ηλικία 122 ετών κι 164 ημερών.
Υπάρχουν πολλές θεωρίες για να ερμηνεύσουν τη μακροβιότητα των γυναικών. Οι άνδρες έχουν περισσότερο στρες, δουλεύουν συνήθως περισσότερο, καπνίζουν περισσότερο, πολεμούν, τσακώνονται κ.λ.π.
Πρόσφατα μία νέα θεωρία κερδίζει έδαφος και φωτίζει σκοτεινές περιοχές της ανθρώπινης Βιολογίας. Διατυπώθηκε από τον καθηγητή Τομ Κέρκγουντ του πανεπιστημίου του Νιούκασλ.
Οι άνδρες είναι "αναλώσιμοι"
Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή το γυναικείο σώμα μπορεί να «συντηρείται» και να επιδιορθώνει τις βλάβες του καλύτερα από ότι το ανδρικό. Οι άνδρες – συνεχίζει τη θεωρία – είναι «αναλώσιμοι» βιολογικά και τα κύτταρά τους διαρκούν λιγότερο απ΄ότι των γυναικών. Ο γυναικείος οργανισμός εμφανίζεται πιο ανθεκτικός ίσως κι εξαιτίας του γεγονότος ότι γεννάει. Το ίδιο συμβαίνει και στο ζωικό βασίλειο όπου τα θηλυκά ζουν περισσότερο από τα αρσενικά.
Οι γυναίκες αντέχουν περισσότερο στην φυσική φθορά
Οι γυναίκες λοιπόν συντηρούν και διορθώνουν πιο αποτελεσματικά τα λάθη του DNA που περνώντας ο χρόνος εμφανίζονται στα κύτταρα του αίματος. Είναι, σύμφωνα πάντα με τη θεωρία, πιο δυνατές κι επαρκείς ενεργειακά και αντέχουν πιο πολύ στην φυσική φθορά.
Σύμφωνα με μία πρόσφατη θεωρία του «αναλώσιμου σώματος», τα γονίδια είναι αθάνατα και μεταβιβάζονται από τη μία γενιά στην άλλη. Φαίνεται λοιπόν ότι το γυναικείο σώμα έχει μεγαλύτερη σημασία σε αυτήν την αλυσίδα, γι΄αυτό και ίσως διαθέτει ανώτερη Βιολογία.
Όπως και να΄χει την τελευταία λέξη την έχουν πάντα οι γυναίκες। Κι ας ισχυρίζονται οι άνδρες το αντίθετο!
Οι πιο παράξενοι θάνατοι στην Ιστορία...
Γιατί κάποιοι άνθρωποι είναι ιδιότροποι ακόμη και την ύστατη ώρα..
Ο Τενεσί Γουίλιαμς, αν εξαιρέσουμε ότι έγραψε μερικά αδιάφορα θεατρικά έργα που σήμερα βαριόμαστε να δούμε, έμεινε στην ιστορία περισσότερο για τις συνθήκες θανάτου του: πέθανε το 1983, όταν κατά λάθος κάταπιε το πώμα ενός μπουκαλιού που του κάθισε στο λαιμό.
Η μεγαλύτερη ναυαγοσωστική αποτυχία στα....
χρονικά των Baywatch-άδων σημειώθηκε το 1985, όταν κατά τη διάρκεια του ετήσιου πάρτι των Ναυαγοσωστών της Νέας Ορλεάνης, βρέθηκε νεκρός ένας 31χρονος νεαρός στον πάτο της πισίνας. Κανείς από τους 200 παρευρισκόμενους ναυαγοσώστες δεν κατάφερε να κάνει τη δουλειά του σωστά. Πόσο «κομμάτια» να ήταν όλοι τους άραγε.
Ο stand up κωμικός Ντικ Σον πέθανε το 1987 πάνω στη σκηνή την ώρα που έλεγε ένα αστείο. Η τελευταία του ατάκα ήταν «Δεν θα τα παρατήσω ποτέ» και την επόμενη αμέσως στιγμή έπεσε με τα μούτρα στο πάτωμα. Όλοι νόμισαν ότι ήταν μέρος του αστείου, αλλά ο Σον είχε όντως πάθει καρδιακή προσβολή.
Ο βρετανός παλαιστής Μαλ «Κινγκ Κονγκ» Κερκ πέθανε κατά τη διάρκεια ενός αγώνα επίδειξης, όταν ο αντίπαλος του, Σίρλει «Μπιγκ Ντάντι» Κράμπτρι προσγειώθηκε με τα περίπου 40 κιλά της κοιλιάς του πάνω στη μούρη του. Τώρα αν πέθανε από καρδιακή προσβολή ή από την αηδία που μύρισε τον ζεστό, αχνιστό ιδρώτα του αντιπάλου του, αυτό ελέγχεται Φάνη, δεν ήσουν η πρώτη που το έπαθες. Το 1991 οι καλλιτέχνες Κρίστο και Ζαν Κλοντ τοποθέτησαν σε μια παραλία της Καλιφόρνια ένα installation από δεκάδες ομπρέλες ύψους 6 μέτρων και βάρους καμιάς εκατοστής κιλών έκαστη. Μια από αυτές ξεκόλλησε από τον αέρα και καρφώθηκε με δύναμη στην κοιλιά της 33χρονης λουόμενης Λόρι Ρέι Κίβιλ Μάθιους, σκοτώνοντάς την ακαριαία.
Ακόμα περισσότεροι ευφάνταστοι θάνατοι, εντελώς αναπάντεχοι και περίεργοι.
Ο Τζακ Ντάνιελς, ένα ωραίο πρωινό του 1911, αντί να παίζει με τις τάπες των βαρελιών, βάλθηκε να ανοίξει το χρηματοκιβώτιο του. Νευριασμένος που δεν μπορούσε να θυμηθεί τον σωστό συνδυασμό, το κλώτσησε με δύναμη. Πέθανε μερικές μέρες μετά από μια ακόμη μόλυνση που αναπτύχτηκε στο πόδι του. (Γιατρέ, πολύ μόλυνση κυκλοφορεί τώρα τελευταία).
O δικηγόρος Κλέμεντ Βαλάντιγκαμ εν έτη 1871 έπρεπε να υπερασπιστεί ενώπιον του δικαστηρίου τον πελάτη του, Τομ Μαγκέχαν, ο οποίος κατηγορείτο ότι πυροβόλησε έναν άλλο τύπο σε ένα μπαρ. Θέλοντας να κάνει μια ακριβή επίδειξη του πυροβολισμού, πηρέ το περίστροφο ενός από τους ενόρκους και το έβαλε στην καρδιά του. Το όπλο ήταν γεμάτο.
Ασφαλώς. Αυτά να βλέπουν και μερικοί έλληνες δικηγόροι -ονόματα δεν λέμε- και να παίρνουν ιδέες για το πώς να μας απαλλάξουν από την ενοχλητική τους παρουσία.
Ο ντετέκτιβ Άλαν Πίνκερτον πέθανε το 1884 από τις κακές γλώσσες. Όχι των άλλων, αλλά τη δικιά του, την οποία δάγκωσε μετά από μια πτώση του στο πεζοδρόμιο και η μόλυνση που δημιουργήθηκε τον οδήγησε σε εγκεφαλική αιμορραγία. Έλα Χριστέ και μπούκωνε.
Ο Μπόμπι Λιτς ήταν ένας από τους πρώτους παράτολμους κασκαντέρ που είχε περάσει πολλές φόρες πάνω από το Νιαγάρα μέσα σε ένα... βαρέλι. Όμως, αντί να πάει από πτώση στους καταρράκτες, πήγε από πτώση στο πεζοδρόμιο, όταν πάτησε μια φλούδα από πορτοκάλι, σακάτεψε το πόδι του, το οποίο κατόπιν έπρεπε να ακρωτηριαστεί. Η τρίτη επέμβαση ήταν και η μοιραία, αφού πέθανε από επιπλοκές κατά τη διάρκεια της.
Το 1911 ο γάλλος Φραντς Ράιχελτ νόμιζε ότι είχε εφεύρει μια σένια πατέντα, κάτι μεταξύ αδιάβροχου και αλεξίπτωτου κι είπε να τη δοκιμάσει πρώτος, πηδώντας από τον Πύργο του Άιφελ. Εσείς τι λέτε, άνοιξε το αλεξίπτωτο τελικά ή όχι; Ψηφίστε.
Στις 15 Ιουλίου 1974 η αμερικανίδα ακνοργούμαν του Καναλιού 40 Κρίστιν Τσάμπακ έγινε η πρώτη και τελευταία παρουσιάστρια που αυτοκτόνησε σε παναμερικανικό δίκτυο, μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων θεατών. Είπε απλά «σας υποσχεθήκαμε να σας δείχνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο αίμα μπορούμε», έβγαλε το πιστόλι της και πυροβολήθηκε στον κρόταφο με τον καμεραμάν να έχει κλάσει μέντες από τον τρόμο του. Στέφανε, η σειρά σου.
Εργατικά ατυχήματα συμβαίνουν συνέχεια, αλλά εδώ μιλάμε για το πρώτο ρομπότ-δολοφόνο, άξιο να γίνει μέχρι και σενάριο ταινίας. Στις 25 Ιανουαρίου 1979 ένα ρομπότ στο εργοστάσιο της Ford στο Flat Rock των Η.Π.Α. βραχυκύκλωσε και κατέβασε το τεράστιο ατσάλινο χέρι του πάνω στο ανυποψίαστο κεφάλι του εργάτη Ρόμπερτ Γουίλιαμς που πέθανε ακαριαία. Η εργασία βλάπτει.
Οι κασκαντέρ ξέρουν τι κάνουν. Έχουν ένα ρόλο, Βικ Μόροου, που ήθελες να μου το παίξεις μάγκας και να γυρίζεις ο ίδιος όλες τις σκηνές δράσης. Ελπίζουμε να παραδειγματίστηκες τώρα από το ελικόπτερο που στο πλατό της ταινίας «Twilight Zone: The Movie» έπαθε βλάβη και με έναν από τους έλικες του σου έκοψε το κεφάλι μπροστά σε 30 έντρομους υπαλλήλους και να μην ξανακάνεις παρόμοιους δονκιχωτισμούς.
Οι αμερικανοί είναι γνωστό ότι διαθέτουν τα χειρότερα χόμπι, μερικοί δε δεν διαθέτουν καν τον απαιτούμενο δείκτη ευφυΐας ώστε να καταλάβουν ότι κάτι που κάνουν ενδέχεται να αποβεί μοιραίο για τους ίδιους. Το 1982 ο 27χρονος Ντέιβιντ Γκράντμαν βγήκε για «κυνήγι κάκτου» στην παρακείμενη έρημο με ένα φίλο του. Άρχισε να πυροβολεί κάκτους από μικρή απόσταση με την καραμπίνα του, όταν ένας απ' αυτούς, ύψους 9 μέτρων, τσαντισμένος από την πρωτοφανή γενοκτονία που γινόταν γύρω του, κόπηκε κι έπεσε στο κεφάλι του Γκράντμαν. Έγκλημα και τιμωρία
Ο Τενεσί Γουίλιαμς, αν εξαιρέσουμε ότι έγραψε μερικά αδιάφορα θεατρικά έργα που σήμερα βαριόμαστε να δούμε, έμεινε στην ιστορία περισσότερο για τις συνθήκες θανάτου του: πέθανε το 1983, όταν κατά λάθος κάταπιε το πώμα ενός μπουκαλιού που του κάθισε στο λαιμό.
Η μεγαλύτερη ναυαγοσωστική αποτυχία στα....
χρονικά των Baywatch-άδων σημειώθηκε το 1985, όταν κατά τη διάρκεια του ετήσιου πάρτι των Ναυαγοσωστών της Νέας Ορλεάνης, βρέθηκε νεκρός ένας 31χρονος νεαρός στον πάτο της πισίνας. Κανείς από τους 200 παρευρισκόμενους ναυαγοσώστες δεν κατάφερε να κάνει τη δουλειά του σωστά. Πόσο «κομμάτια» να ήταν όλοι τους άραγε.
Ο stand up κωμικός Ντικ Σον πέθανε το 1987 πάνω στη σκηνή την ώρα που έλεγε ένα αστείο. Η τελευταία του ατάκα ήταν «Δεν θα τα παρατήσω ποτέ» και την επόμενη αμέσως στιγμή έπεσε με τα μούτρα στο πάτωμα. Όλοι νόμισαν ότι ήταν μέρος του αστείου, αλλά ο Σον είχε όντως πάθει καρδιακή προσβολή.
Ο βρετανός παλαιστής Μαλ «Κινγκ Κονγκ» Κερκ πέθανε κατά τη διάρκεια ενός αγώνα επίδειξης, όταν ο αντίπαλος του, Σίρλει «Μπιγκ Ντάντι» Κράμπτρι προσγειώθηκε με τα περίπου 40 κιλά της κοιλιάς του πάνω στη μούρη του. Τώρα αν πέθανε από καρδιακή προσβολή ή από την αηδία που μύρισε τον ζεστό, αχνιστό ιδρώτα του αντιπάλου του, αυτό ελέγχεται Φάνη, δεν ήσουν η πρώτη που το έπαθες. Το 1991 οι καλλιτέχνες Κρίστο και Ζαν Κλοντ τοποθέτησαν σε μια παραλία της Καλιφόρνια ένα installation από δεκάδες ομπρέλες ύψους 6 μέτρων και βάρους καμιάς εκατοστής κιλών έκαστη. Μια από αυτές ξεκόλλησε από τον αέρα και καρφώθηκε με δύναμη στην κοιλιά της 33χρονης λουόμενης Λόρι Ρέι Κίβιλ Μάθιους, σκοτώνοντάς την ακαριαία.
Ακόμα περισσότεροι ευφάνταστοι θάνατοι, εντελώς αναπάντεχοι και περίεργοι.
Ο Τζακ Ντάνιελς, ένα ωραίο πρωινό του 1911, αντί να παίζει με τις τάπες των βαρελιών, βάλθηκε να ανοίξει το χρηματοκιβώτιο του. Νευριασμένος που δεν μπορούσε να θυμηθεί τον σωστό συνδυασμό, το κλώτσησε με δύναμη. Πέθανε μερικές μέρες μετά από μια ακόμη μόλυνση που αναπτύχτηκε στο πόδι του. (Γιατρέ, πολύ μόλυνση κυκλοφορεί τώρα τελευταία).
O δικηγόρος Κλέμεντ Βαλάντιγκαμ εν έτη 1871 έπρεπε να υπερασπιστεί ενώπιον του δικαστηρίου τον πελάτη του, Τομ Μαγκέχαν, ο οποίος κατηγορείτο ότι πυροβόλησε έναν άλλο τύπο σε ένα μπαρ. Θέλοντας να κάνει μια ακριβή επίδειξη του πυροβολισμού, πηρέ το περίστροφο ενός από τους ενόρκους και το έβαλε στην καρδιά του. Το όπλο ήταν γεμάτο.
Ασφαλώς. Αυτά να βλέπουν και μερικοί έλληνες δικηγόροι -ονόματα δεν λέμε- και να παίρνουν ιδέες για το πώς να μας απαλλάξουν από την ενοχλητική τους παρουσία.
Ο ντετέκτιβ Άλαν Πίνκερτον πέθανε το 1884 από τις κακές γλώσσες. Όχι των άλλων, αλλά τη δικιά του, την οποία δάγκωσε μετά από μια πτώση του στο πεζοδρόμιο και η μόλυνση που δημιουργήθηκε τον οδήγησε σε εγκεφαλική αιμορραγία. Έλα Χριστέ και μπούκωνε.
Ο Μπόμπι Λιτς ήταν ένας από τους πρώτους παράτολμους κασκαντέρ που είχε περάσει πολλές φόρες πάνω από το Νιαγάρα μέσα σε ένα... βαρέλι. Όμως, αντί να πάει από πτώση στους καταρράκτες, πήγε από πτώση στο πεζοδρόμιο, όταν πάτησε μια φλούδα από πορτοκάλι, σακάτεψε το πόδι του, το οποίο κατόπιν έπρεπε να ακρωτηριαστεί. Η τρίτη επέμβαση ήταν και η μοιραία, αφού πέθανε από επιπλοκές κατά τη διάρκεια της.
Το 1911 ο γάλλος Φραντς Ράιχελτ νόμιζε ότι είχε εφεύρει μια σένια πατέντα, κάτι μεταξύ αδιάβροχου και αλεξίπτωτου κι είπε να τη δοκιμάσει πρώτος, πηδώντας από τον Πύργο του Άιφελ. Εσείς τι λέτε, άνοιξε το αλεξίπτωτο τελικά ή όχι; Ψηφίστε.
Στις 15 Ιουλίου 1974 η αμερικανίδα ακνοργούμαν του Καναλιού 40 Κρίστιν Τσάμπακ έγινε η πρώτη και τελευταία παρουσιάστρια που αυτοκτόνησε σε παναμερικανικό δίκτυο, μπροστά στα μάτια εκατομμυρίων θεατών. Είπε απλά «σας υποσχεθήκαμε να σας δείχνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο αίμα μπορούμε», έβγαλε το πιστόλι της και πυροβολήθηκε στον κρόταφο με τον καμεραμάν να έχει κλάσει μέντες από τον τρόμο του. Στέφανε, η σειρά σου.
Εργατικά ατυχήματα συμβαίνουν συνέχεια, αλλά εδώ μιλάμε για το πρώτο ρομπότ-δολοφόνο, άξιο να γίνει μέχρι και σενάριο ταινίας. Στις 25 Ιανουαρίου 1979 ένα ρομπότ στο εργοστάσιο της Ford στο Flat Rock των Η.Π.Α. βραχυκύκλωσε και κατέβασε το τεράστιο ατσάλινο χέρι του πάνω στο ανυποψίαστο κεφάλι του εργάτη Ρόμπερτ Γουίλιαμς που πέθανε ακαριαία. Η εργασία βλάπτει.
Οι κασκαντέρ ξέρουν τι κάνουν. Έχουν ένα ρόλο, Βικ Μόροου, που ήθελες να μου το παίξεις μάγκας και να γυρίζεις ο ίδιος όλες τις σκηνές δράσης. Ελπίζουμε να παραδειγματίστηκες τώρα από το ελικόπτερο που στο πλατό της ταινίας «Twilight Zone: The Movie» έπαθε βλάβη και με έναν από τους έλικες του σου έκοψε το κεφάλι μπροστά σε 30 έντρομους υπαλλήλους και να μην ξανακάνεις παρόμοιους δονκιχωτισμούς.
Οι αμερικανοί είναι γνωστό ότι διαθέτουν τα χειρότερα χόμπι, μερικοί δε δεν διαθέτουν καν τον απαιτούμενο δείκτη ευφυΐας ώστε να καταλάβουν ότι κάτι που κάνουν ενδέχεται να αποβεί μοιραίο για τους ίδιους. Το 1982 ο 27χρονος Ντέιβιντ Γκράντμαν βγήκε για «κυνήγι κάκτου» στην παρακείμενη έρημο με ένα φίλο του. Άρχισε να πυροβολεί κάκτους από μικρή απόσταση με την καραμπίνα του, όταν ένας απ' αυτούς, ύψους 9 μέτρων, τσαντισμένος από την πρωτοφανή γενοκτονία που γινόταν γύρω του, κόπηκε κι έπεσε στο κεφάλι του Γκράντμαν. Έγκλημα και τιμωρία
Γιατρός "επαναφέρει"... πέος με πρωτοποριακή μέθοδο!!
O Ισραηλινός πλαστικός χειρουργός Yaron Har-Shai κατάφερε να επαναφέρει τον χαμένο αντρισμό ενός απελπισμένου 21χρονου χρησιμοποιώντας μια πρωτοποριακή μέθοδο. Ο άτυχος νέος, μουσουλμάνος από τη...
Γαλιλαία, υποβλήθηκε σε περιτομή από κάποιο "χασάπη", κάνοντας μεγάλη ζημιά στο πέος του νεαρού το οποίο συρρικνώθηκε στα... 3 εκατοστά. Το τραύμα στον ιστό του μορίου εμπόδιζε στον Ιμπραήμ να έχει στύση, και η μνηστή του τον εγκατέλειψε όταν ανακάλυψε ότι δεν ήταν «σε θέση να εκπληρώσει τα...
συζυγικά του καθήκοντα».
Ο γιατρός χρησιμοποίησε, πρώτος, τη μέθοδο αποκατάστασης του ανθρώπινου ιστού μετά από εγκαύματα στις περιοχές του προσώπου και των χεριών, για να επαναφέρει την ελαστικότητα στο δέρμα ενός... πέους. Δύο μήνες μετά την επέμβαση, ο νεαρός άντρας άρχισε να έχει πάλι στύσεις στο... νέο "εργαλείο" του, μήκους... 11 εκατοστών και δηλώνει ευτυχισμένος. Όπως λέει και το ρητό.. "στην αναβροχιά καλό και το χαλάζι
Γαλιλαία, υποβλήθηκε σε περιτομή από κάποιο "χασάπη", κάνοντας μεγάλη ζημιά στο πέος του νεαρού το οποίο συρρικνώθηκε στα... 3 εκατοστά. Το τραύμα στον ιστό του μορίου εμπόδιζε στον Ιμπραήμ να έχει στύση, και η μνηστή του τον εγκατέλειψε όταν ανακάλυψε ότι δεν ήταν «σε θέση να εκπληρώσει τα...
συζυγικά του καθήκοντα».
Ο γιατρός χρησιμοποίησε, πρώτος, τη μέθοδο αποκατάστασης του ανθρώπινου ιστού μετά από εγκαύματα στις περιοχές του προσώπου και των χεριών, για να επαναφέρει την ελαστικότητα στο δέρμα ενός... πέους. Δύο μήνες μετά την επέμβαση, ο νεαρός άντρας άρχισε να έχει πάλι στύσεις στο... νέο "εργαλείο" του, μήκους... 11 εκατοστών και δηλώνει ευτυχισμένος. Όπως λέει και το ρητό.. "στην αναβροχιά καλό και το χαλάζι
Κινητό τηλέφωνο σε ταινία το 1928!
Πηγή: crazygreekblogger
Η φωτογραφία που βλέπετε -καθώς και το βίντεο που ακολουθεί- προέρχεται από μία ταινία του Τσάρλι Τσάπλιν, με τίτλο "Το τσίρκο", που γυρίστηκε το 1928! Σύμφωνα με έναν Ιρλανδό σκηνοθέτη, σε...
αυτήν εμφανίζεται μία γυναίκα να... μιλάει στο κινητό της τηλέφωνο!!!!
"Αν και η ταινία είναι τόσο παλιά, είμαι μάλλον ο πρώτος που παρατήρησε ότι στις πρώτες κιόλας σκηνές, συμβαίνει κάτι εντελώς ασυνήθιστο", δήλωσε οΤζόρτζ Κλάρκ στο FoxNews.
Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο επίμαχο πλάνο, εμφανίζεται μία εύσωμη γυναίκα, η οποία φοράει παλτό και το αριστερό της χέρι είναι σε τέτοια θέση που δίνει την εντύπωση ότι μιλάει στο κινητό της! Φυσικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατο για το 1928, άρα oι πιθανότερες εξήγησεις είναι:
1. η γυναίκα απλώς... πιάνει το αυτί της ενδεχομένως για να το προφυλάξει από το κρύο με κάποιο κάλυμμα
2. προσπαθεί να κρύψει το πρόσωπό της για να μην την καταγράψει η κάμερα - αν δεν είναι ηθοποιός αλλά μία περαστική από τον τόπο των γυρισμάτων!
Ο Ιρλανδός σκηνοθέτης όμως έχει μία εντελώς διαφορετική εξήγηση: "Το μόνο συμπέρασμα που μπορώ να βγάλω- κι ας ακουστεί εντελώς γελοίο σε μερικούς ανθρώπους - είναι ότι πρόκειται για χρονοταξιδιώτη που ταξίδεψε από το μέλλον πίσω στο 1928 και πιάστηκε κατά λάθος από την κάμερα", δηλώνει με σιγουριά!
Η φωτογραφία που βλέπετε -καθώς και το βίντεο που ακολουθεί- προέρχεται από μία ταινία του Τσάρλι Τσάπλιν, με τίτλο "Το τσίρκο", που γυρίστηκε το 1928! Σύμφωνα με έναν Ιρλανδό σκηνοθέτη, σε...
αυτήν εμφανίζεται μία γυναίκα να... μιλάει στο κινητό της τηλέφωνο!!!!
"Αν και η ταινία είναι τόσο παλιά, είμαι μάλλον ο πρώτος που παρατήρησε ότι στις πρώτες κιόλας σκηνές, συμβαίνει κάτι εντελώς ασυνήθιστο", δήλωσε οΤζόρτζ Κλάρκ στο FoxNews.
Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο επίμαχο πλάνο, εμφανίζεται μία εύσωμη γυναίκα, η οποία φοράει παλτό και το αριστερό της χέρι είναι σε τέτοια θέση που δίνει την εντύπωση ότι μιλάει στο κινητό της! Φυσικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατο για το 1928, άρα oι πιθανότερες εξήγησεις είναι:
1. η γυναίκα απλώς... πιάνει το αυτί της ενδεχομένως για να το προφυλάξει από το κρύο με κάποιο κάλυμμα
2. προσπαθεί να κρύψει το πρόσωπό της για να μην την καταγράψει η κάμερα - αν δεν είναι ηθοποιός αλλά μία περαστική από τον τόπο των γυρισμάτων!
Ο Ιρλανδός σκηνοθέτης όμως έχει μία εντελώς διαφορετική εξήγηση: "Το μόνο συμπέρασμα που μπορώ να βγάλω- κι ας ακουστεί εντελώς γελοίο σε μερικούς ανθρώπους - είναι ότι πρόκειται για χρονοταξιδιώτη που ταξίδεψε από το μέλλον πίσω στο 1928 και πιάστηκε κατά λάθος από την κάμερα", δηλώνει με σιγουριά!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)