14
Share Με σποτ που θυμίζουν προεκλογική περίοδο αντιπαρατίθενται με κέντρο την οικονομία ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Και στα δύο, που τηρούν πιστά τους κανόνες του παραπολιτικού σποτ, γίνεται αντιπαραβολή δηλώσεων, από τους δύο αρχηγούς, πριν και μετά τις εκλογές. Δείτε τα
0 σχόλια
Σχολιάστε
Στέλιος Μπαμιατζής
Δημοσιεύτηκε: Οκτώβριος 06 2010 11:20 Ενημερώθηκε: Οκτώβριος 06 2010 15:38
Σε βιντεοπόλεμο έχουν επιδοθεί ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία με αρχή από το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης που προέβαλε σχετικό σποτ για τον ένα χρόνο διακυβέρνησης από το ΠΑΣΟΚ και ήταν δομημένο στη βάση της ομιλίας του Αντώνη Σαμαρά, με κεντρική ιδέα τα ψέμματα και τις αλήθειες του κυβερνώντος κόμματος.
Η Νέα Δημοκρατία επέλεξε ένα καθαρά προεκλογικό μέσο για να προβάλει τις θέσεις της και να ασκήσει εντυπωσιακή αντιπολίτευση με επικοινωνιακό μέσο, που στο παρελθόν είχε χρησιμοποιηθεί μόνον σε προεκλογική περίοδο.
Το ΠΑΣΟΚ αρχικά επέλεξε να μην απαντήσει, ωστόσο το σποτ προβλήθηκε και στην ομιλία του Αντ.Σαμαρά στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Ν.Δ. η οποία φρόντισε να προβάλει το θέμα και μέσω των τηλεοπτικών σταθμών που είχαν πλέον στη διάθεσή τους, το κατεξοχήν προϊόν της αρεσκείας τους.
Πολιτικά, το περιεχόμενο ήταν η σύγκριση των δηλώσεων του Γ.Παπανδρέου πριν και μετά τις εκλογές και το ΠΑΣΟΚ επέλεξε να απαντήσει πρόσφατα με τον ίδιο τρόπο.
Με την κατασκευή σποτ με τις δηλώσεις του Αντ.Σαμαρά για την οικονομία και τις θέσεις του κόμματος που έχουν οικονομικό περιεχόμενο, προκειμένου να τονίσει την ανακολουθία και το ανέφικτο των προτάσεων της Ν.Δ. σε ένα πεδίο που έχει εξελιχθεί ως η κατεξοχήν μετωπική σύγκρουση μεταξύ των δύο κομμάτων εξουσίας.
Το βίντεο αναρτήθηκε μάλιστα άμεσα στο You Tube:
Το βίντεο του ΠΑΣΟΚ επικεντρώνει στον Αντ.Σαμαρά και σε ομιλία του το Μάρτιο του 2009, όταν ήταν ακόμη υπουργός στην κυβέρνηση Καραμανλή, στην οποία υποστήριζε ανάμεσα σε άλλα πως στο τέλος της χρονιάς το έλλειμμα θα ήταν στο 4,5% του ΑΕΠ, θέτοντας ως κεντρικό ερώτημα το ζήτημα της αξιοπιστίας των οικονομικών στοιχείων της προηγούμενης κυβέρνησης, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό.
Η επικοινωνιακή πολιτική και των δύο κομμάτων πάντως - όπως άλλωστε κάθε επικοινωνιακό τρυκ πιστό στους κανόνες του γρήγορου και εύπεπτου μηνύματος- αποφεύγει να αναφερθεί στην ουσία των προτάσεων και των λύσεων, αλλά παραμένει πιστή στην αντιπαράθεση λόγων, πριν και μετά.