Της Αλεξάνδρας Γκίτση
Στην πώληση του 21% της The Mart Cash & Carry (πρώην MAKRO), την οποία εξαγόρασε το 2015, προχώρησε η Σκλαβενίτης. Πληροφορίες του Capital.gr, αναφέρουν πως το συγκεκριμένο ποσοστό, απέκτησε ο κ. Λεωνίδας Θεόκλητος, διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας χονδρικής, και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Σκλαβενίτης από τα τέλη του 2014.
Στην πώληση του 21% της The Mart Cash & Carry (πρώην MAKRO), την οποία εξαγόρασε το 2015, προχώρησε η Σκλαβενίτης. Πληροφορίες του Capital.gr, αναφέρουν πως το συγκεκριμένο ποσοστό, απέκτησε ο κ. Λεωνίδας Θεόκλητος, διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας χονδρικής, και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Σκλαβενίτης από τα τέλη του 2014.
Ο κ. Θεόκλητος, επί σειρά ετών υψηλόβαθμό τραπεζικό στέλεχος και πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΓΕΚΑ, ήταν από αυτούς που "έτρεξαν” το deal Σκλαβενίτη - Μαρινόπουλου, από την πλευρά του ομίλου Σκλαβενίτη.
Η The Mart ελέγχει δίκτυο 11 καταστημάτων και 3 drive in σημεία, και ο τζίρος της το 2016 (σ.σ. τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία) ανήλθε σε 329,712 εκατ. ευρώ από 313,914 εκατ. ευρώ το 2015, τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 1,526 εκατ. ευρώ από 2,32 εκατ. ευρώ και τα χρηματοοικονομικά διαθέσιμα στη λήξη της χρήσης στα 16,5 εκατ. ευρώ από 20,073 εκατ. ευρώ το 2015.
Σε ότι αφορά τη Σκλαβενίτης, πέρυσι (2017) ο ενοποιημένος τζίρος της εκτιμάται ότι κινήθηκε στα 2,2 δις. ευρώ, εκ των οποίων τα 900 εκατ. ευρώ, προέρχονται, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, από το πρώην δίκτυο της Μαρινόπουλος, το οποίο έχει περάσει από τις αρχές Μαρτίου στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη (ΕΥΣ).
Βάσει του επιχειρηματικού σχεδίου, το οποίο περιλαμβανόταν στην αίτηση για τη συμφωνία εξυγίανσης της Μαρινόπουλος, προβλεπόταν πως οι πωλήσεις της εταιρείας το πρώτο έτος μετά την ημερομηνία επικύρωσης της συμφωνίας (σ.σ. η απόφαση του δικαστηρίου δημοσιεύθηκε στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου) θα ανερχόταν στα 1,029 δισ. ευρώ. Για τη φετινή χρονιά εκτιμάται πως ο τζίρος της ΕΥΣ, η οποία θα συγχωνευθεί με την Ι&Σ Σκλαβενίτης, θα υπερβεί το 1 δισ. ευρώ. "Στόχος της ενοποίησης αυτή είναι η βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, η διαχείριση των προμηθευτών και η ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας ανάμεσα σε εργαζομένους που προέρχονται από δυο διαφορετικά εργασιακά περιβάλλοντα" αναφέρουν οι ίδιες πηγές.
Εν τω μεταξύ σε ότι αφορά το δίκτυο των καταστημάτων του ομίλου, που σήμερα υπερβαίνει τα 540 σημεία, στα σχέδια είναι το κλείσιμο 30-40 μικρών πρώην καταστημάτων της Μαρινόπουλος και η μεταφορά των υπαλλήλων σε γειτονικά σημεία του δικτύου. Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη βρίσκεται η εκποίηση των 22 πρώην καταστημάτων της Μαρινόπουλος τα οποία με βάση την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού πρέπει να αλλάξουν χέρια.
Ενδιαφέρον για 7 καταστήματα από τα συνολικά 22, έχουν εκδηλώσει οι αλυσίδες ΑΝΕΔΙΚ Κρητικός, Bazaar του Δ. Βερούκα, Κρητικός Συνεταιρισμός ΣΥΝΚΑ, METRO της οικογένειας Παντελιάδη αλλά και η αλυσίδα Κωτσόβολος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου