Κατά τους επόμενους πέντε μήνες, θα περάσει από ήπειρο σε ήπειρο, διασχίζοντας τόσο τον Ειρηνικό όσο και τον Ατλαντικό Ωκεανό. Σε κάποια στάση της πολύμηνης διαδρομής τον πρώτο πιλότο Αντρέ Μπόρσχμπεργκ, θα διαδεχτεί ο επίσης Ελβετός πιλότος Μπέρτραντ Πικάρ. Το Solar Impulse-2 θα κάνει διάφορες στάσεις στη διαδρομή του για να «ξεκουραστεί» και να γίνει η απαραίτητη συντήρηση, καθώς επίσης για να διαδώσει το μήνυμα της εκστρατείας για καθαρές τεχνολογίες. Το μοντέλο Solar Impulse-2 λαμβάνει ισχύ από 17.000 ηλιακούς συλλέκτες που ευθυγραμμίζονται στην κορυφή των γιγαντιαίων φτερών του, ενώ ενεργειακές μπαταρίες λιθίου, θα χρησιμοποιηθούν για τις ώρες της νυχτερινής πτήσης. Οι μπαταρίες θα παίξουν καθοριστικό ρόλο όταν το ηλιακό αεροσκάφος εξ αιτίας της αργής ταχύτητας του θα πρέπει να διασχίσει τον Ειρηνικό και τον Ατλαντικό μέσα στο σκοτάδι χωρίς επιλογή στάσης.
Το αεροσκάφος έχει άνοιγμα φτερών 72 μέτρα, που είναι μεγαλύτερο από ότι ένα Jumbo 747. Παρόλα αυτά ζυγίζει μόνο 2,3 τόνους. Το μικρό βάρος του είναι ένα κρίσιμο δεδομένο για την επιτυχία του εγχειρήματος.
πηγή: in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου