Ο Ισπανός αναβάτης βρέθηκε από άλλους μοτοσυκλετιστές σε κατάσταση αφυδάτωσης στην πέμπτη κατά σειρά διαδρομή του φετινού rally. Για αρκετές ώρες τα ίχνη του είχαν χαθεί, μέχρι τελικά να διασωθεί από ιατρικό ελικόπτερο που επιβλέπει τις διαδρομές.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Enric Marti Flix είπε μετά τη δραματική διάσωση του:
"Θυμάμαι να είμαι μόνος και να ζαλίζομαι. Έβγαλα τα ρούχα μου γιατί ζεσταινόμουν. Μέσα σε λίγα λεπτά, έφθασε ο Gerard Farres. Με αναγνώρισε και με βοήθησε. Είναι το πρώτο Ντακάρ που τρέχω. Πολλοί αναβάτες που τρέχουν εδώ και χρόνια, μου είπαν ότι δεν έχουν ξαναδεί κάτι τέτοιο".
Το δυσκολότερο rally του κόσμου, ξεκίνησε στις 5 Ιανουαρίου και ολοκληρώνεται στις 18 του ίδιου μήνα
Στις 5 Ιανουαρίου δόθηκε η εκκίνηση του 35ου RALLY DAKAR που διοργανώνεται για 6η συνεχή χρονιά στην Νότια Αμερική. Οι 184 αναβάτες με μοτοσυκλέτες, 41 αναβάτες με Quad, αυτοκίνητα και φορτηγά, ξεκίνησαν από το Rosario της Αργεντινής και θα τερματίσουν, μετά από 13 εξαντλητικές μέρες για τους αγωνιζόμενους και τις ομάδες τους, στο Valparaiso της Χιλής στις 18 Ιανουαρίου.
Η διαφορά από τα προηγούμενα rally είναι η είσοδος της Βολιβίας στην χάραξη της διαδρομής, η οποία θα γίνει η 28η χώρα που υποδέχεται το RALLY DAKAR.
Για πολλά χρόνια, οι διοργανωτές του Ντακάρ προσπάθησαν και προσπαθούν να προσαρμόσουν τη διαδρομή του αγώνα στο έδαφος της Νότιας Αμερικής έτσι ώστε να επιτρέπει σε όλες τις κατηγορίες των οχημάτων να πάρουν μέρος στον αγώνα. Το ίδιο έκαναν και φέτος με αρκετές αλλαγές.
Για το Dakar του 2014 λοιπόν έχουμε πέντε ειδικές διαδρομές οι όποιες έχουν δυο εντελώς ξεχωριστές χαράξεις, μια για τις μοτοσυκλέτες και τις γουρούνες και μια άλλη για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά. Συνολικά, το "διαχωρισμένο" κομμάτι περιλαμβάνει περίπου 2.000 χιλιόμετρα, που καλύπτουν περισσότερο από το 40% της συνολικής απόστασης του Rally.
Η διαδρομή περνάει μέσα από φαράγγια της βορειοδυτικής Αργεντινής και από αμμώδεις κοιλάδες και αμμόλοφους της ερήμου Atacama που απαιτούν επιδέξια οδήγηση, καθώς και προσεκτική διαχείριση στην αντοχή των οχημάτων και συνεχή ετοιμότητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων και ακραίων συνθηκών αντοχής.
27 νεκροί μέχρι σήμερα
Ούτε φέτος αποφεύχθηκαν πάντως οι απώλειες στο πιο σκληρό ράλι στον πλανήτη, με τον Eric Palante να είναι ο 27ος αγωνιζόμενος που χάνει τη ζωή του στην ιστορία του Ράλι Ντακάρ.
Ο Βέλγος αναβάτης έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια της πέμπτης ειδικής διαδρομής, απόστασης 527 χρονομετρημένων χιλιομέτρων (911 μαζί με την απλή διαδρομή) με αφετηρία στο Τσιλετσίτο και τερματισμό στο Τουκουμάν. Ήταν η μεγαλύτερη σε μήκος δοκιμασία του φετινού αγώνα.
Ο Palante βρέθηκε νεκρός το πρωί της Παρασκευής (10/1), στο 143ο χιλιόμετρο της διαδρομής ενώ σύμφωνα με τους οργανωτές, δεν υπήρξε κάποια ειδοποίηση επείγουσας ανάγκης – δυνατότητα που υπάρχει από πλευράς αγωνιζομένων όταν υπάρξει κάποιος τραυματισμός ή κάποιο πρόβλημα με το όχημά τους.
(Με πληροφορίες από: liveleak, la-razon)
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Enric Marti Flix είπε μετά τη δραματική διάσωση του:
"Θυμάμαι να είμαι μόνος και να ζαλίζομαι. Έβγαλα τα ρούχα μου γιατί ζεσταινόμουν. Μέσα σε λίγα λεπτά, έφθασε ο Gerard Farres. Με αναγνώρισε και με βοήθησε. Είναι το πρώτο Ντακάρ που τρέχω. Πολλοί αναβάτες που τρέχουν εδώ και χρόνια, μου είπαν ότι δεν έχουν ξαναδεί κάτι τέτοιο".
Το δυσκολότερο rally του κόσμου, ξεκίνησε στις 5 Ιανουαρίου και ολοκληρώνεται στις 18 του ίδιου μήνα
Στις 5 Ιανουαρίου δόθηκε η εκκίνηση του 35ου RALLY DAKAR που διοργανώνεται για 6η συνεχή χρονιά στην Νότια Αμερική. Οι 184 αναβάτες με μοτοσυκλέτες, 41 αναβάτες με Quad, αυτοκίνητα και φορτηγά, ξεκίνησαν από το Rosario της Αργεντινής και θα τερματίσουν, μετά από 13 εξαντλητικές μέρες για τους αγωνιζόμενους και τις ομάδες τους, στο Valparaiso της Χιλής στις 18 Ιανουαρίου.
Η διαφορά από τα προηγούμενα rally είναι η είσοδος της Βολιβίας στην χάραξη της διαδρομής, η οποία θα γίνει η 28η χώρα που υποδέχεται το RALLY DAKAR.
Για πολλά χρόνια, οι διοργανωτές του Ντακάρ προσπάθησαν και προσπαθούν να προσαρμόσουν τη διαδρομή του αγώνα στο έδαφος της Νότιας Αμερικής έτσι ώστε να επιτρέπει σε όλες τις κατηγορίες των οχημάτων να πάρουν μέρος στον αγώνα. Το ίδιο έκαναν και φέτος με αρκετές αλλαγές.
Για το Dakar του 2014 λοιπόν έχουμε πέντε ειδικές διαδρομές οι όποιες έχουν δυο εντελώς ξεχωριστές χαράξεις, μια για τις μοτοσυκλέτες και τις γουρούνες και μια άλλη για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά. Συνολικά, το "διαχωρισμένο" κομμάτι περιλαμβάνει περίπου 2.000 χιλιόμετρα, που καλύπτουν περισσότερο από το 40% της συνολικής απόστασης του Rally.
Η διαδρομή περνάει μέσα από φαράγγια της βορειοδυτικής Αργεντινής και από αμμώδεις κοιλάδες και αμμόλοφους της ερήμου Atacama που απαιτούν επιδέξια οδήγηση, καθώς και προσεκτική διαχείριση στην αντοχή των οχημάτων και συνεχή ετοιμότητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων και ακραίων συνθηκών αντοχής.
27 νεκροί μέχρι σήμερα
Ούτε φέτος αποφεύχθηκαν πάντως οι απώλειες στο πιο σκληρό ράλι στον πλανήτη, με τον Eric Palante να είναι ο 27ος αγωνιζόμενος που χάνει τη ζωή του στην ιστορία του Ράλι Ντακάρ.
Ο Βέλγος αναβάτης έχασε τη ζωή του κατά τη διάρκεια της πέμπτης ειδικής διαδρομής, απόστασης 527 χρονομετρημένων χιλιομέτρων (911 μαζί με την απλή διαδρομή) με αφετηρία στο Τσιλετσίτο και τερματισμό στο Τουκουμάν. Ήταν η μεγαλύτερη σε μήκος δοκιμασία του φετινού αγώνα.
Ο Palante βρέθηκε νεκρός το πρωί της Παρασκευής (10/1), στο 143ο χιλιόμετρο της διαδρομής ενώ σύμφωνα με τους οργανωτές, δεν υπήρξε κάποια ειδοποίηση επείγουσας ανάγκης – δυνατότητα που υπάρχει από πλευράς αγωνιζομένων όταν υπάρξει κάποιος τραυματισμός ή κάποιο πρόβλημα με το όχημά τους.
(Με πληροφορίες από: liveleak, la-razon)
Enric Marti Flix από CDemo83
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου