Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Φυσικός τοκετός Simone περιτριγυρισμένη από την οικογένειά της. Παρακαλούμε σαφείς εικόνες. Με Liber Y. Barrueta Martinez

Αυτή η ιστοσελίδα βίντεο που ανέβηκε μόλις πριν από δύο μήνες, αλλά με την αλλαγή της κατεύθυνσης που είχε χάσει. Εδώ πηγαίνει πάλι, και εκείνη τη στιγμή είχε 2 εκατομμύρια προβολές, είναι τώρα πρόκειται για 4 εκατομμύρια. Φυσικό τοκετό και Simone έξω περιβάλλεται από την οικογένειά του είχε πραγματικό αντίκτυπο στο δίκτυο.
Τότε θα σας αφήσει με το βίντεο και τα λόγια του Simone. Ας ελπίσουμε ότι έχει δει και να εκτιμηθεί για το τι είναι μια τεράστια χειρονομία αγάπης και η επιθυμία να μοιραστούν μαζί μας τη γέννηση του τέταρτου παιδιού της.
Λόγια της Simone που λαμβάνονται από το YouTube
Αυτό το βίντεο είναι του τέταρτου γέννησή μου. Ήταν η μοναδική πιο μετατροπή γεγονός της ζωής μου και πιο συνειδητή πράξη μου ως γυναίκα μέχρι σήμερα.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Αυτό το βίντεο είναι ρητή, τη στιγμή μάλιστα που γυρίστηκε σε εξωτερικούς χώρους στο φως της ημέρας. Αν επιλέξετε να το δείτε, παρακαλώ προσέξτε με σεβασμό και να καταλάβουν ότι είναι πολύ εκθέτοντας για μένα να μοιραστώ τον εαυτό μου με αυτόν τον τρόπο.
Πώς και γιατί επέλεξα να γεννήσει στη φύση ήταν πολλά για το εσωτερικό ταξίδι, όπως την εξωτερική διαδικασία ... και εξίσου ισχυρό. Στη συνέχεια ένιωσα σαν όλη η ζωή μου ήταν στο πλαίσιο της προετοιμασίας για εκείνη την στιγμή ένα. Η αίσθησή μου της ολότητας και της ειρήνης ήταν μεγαλύτερη και βαθύτερη από οτιδήποτε είχα νιώσει ποτέ πριν. Αυτό το συναίσθημα συνεχίζει μόνο να επεκτείνει και να κυματισμός έξω στην οικογένειά μου, τις σχέσεις μου, η ζωή μου. Είχε μια βαθιά επίδραση στη μητρότητα μου και τα παιδιά μου, ειδικά.
Δίνω την άδειά μου να μοιραστώ αν αισθάνεται δεξιά για σας να το πράξει και να γίνεται με αγάπη και σεβασμό για τον εαυτό μου και την οικογένειά μου. Παρακαλώ μην ξανά-ανεβάσετε σε άλλες σελίδες του YouTube.
Με ευγνωμοσύνη και ανοιχτή καρδιά.
Simone
Μουσική στο τέλος του βίντεο είναι η Gayatri Mantra εκτελούνται από Deva Premal.
Ειδική μνεία για μερικές μόνο από τις πηγές έμπνευσής μου και εκπαίδευση:
Έλενα Tonetti και www.birthintobeing.com
οργασμική Γέννησης www.orgasmicbirth.com
Brandon Bays www.thejourney.com
Shivam Rachana www.womenofspirit.asn.au
Sarah Buckley www.sarahbuckley.com
Rhea Dempsey www.birthingwisdom.com.au 


Δεν υπάρχουν σχόλια: