Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα οδηγεί την κούρσα στο εφετινό ράλι Ακρόπολις και βρίσκεται πολύ κοντά σε μια σπουδαία νίκη, αν δεν υπάρξουν δραματικές αλλαγές στις τελευταίες τέσσερις ειδικές διαδρομές της Κυριακής. Από τα 50 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή στο Ακρόπολις, τα 42 έφτασαν χτες το βράδυ στο Λουτράκι.
Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Volkswagen Polo R WRC) οδήγησε εξαιρετικά σήμερα, στην διάρκεια του δεύτερου σκέλους του Ράλι Ακρόπολις κέρδισε 4 από τις οκτώ ειδικές διαδρομές της ημέρας και προηγείται στην γενική κατάταξη του Σόρδο (Citroen ) με 1 λεπτό και 4 δευτερόλεπτα.
Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Volkswagen Polo R WRC) οδήγησε εξαιρετικά σήμερα, στην διάρκεια του δεύτερου σκέλους του Ράλι Ακρόπολις κέρδισε 4 από τις οκτώ ειδικές διαδρομές της ημέρας και προηγείται στην γενική κατάταξη του Σόρδο (Citroen ) με 1 λεπτό και 4 δευτερόλεπτα.
O οδηγς του Volkswagen Polo R πήρε κεφάλι στον αγώνα, όταν ο Εβγκένι Νοβίκοφ έσπασε το πίσω μέρος του Ford Fiesta RS στην διάρκεια της 4ης ειδικής διαδρομής. Ο Ρώσος έσπασε τον πίσω τροχό και έχασε 4 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα, γεγονός που εκμεταλεύθηκε ο Λάτβαλα.
Ο Φινλανδός έφτιαξε μια διαφορά της τάξης των 18.7 δευτ. μετά την ολοκλήρωση των τεσσάρων πρώτων ειδικών της δεύτερης ημέρας (Σάββατο) και στη συνέχεια την διεύρυνε.
«Ήταν μια καλή επίδοση, όλη η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά, αλλά πρέπει να θυμόμαστε πως βρισκόμαστε στο Ακρόπολις και τι συνέβη πέρυσι» δήλωσε ο Λάτβαλα μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους του αγώνα. Και έχει κάθε λόγο να ανησυχεί ο Φινλανδός, ο οποίος πέρσι κυνηγώντας τον Λεμπ έσπασε τον τροχό του Ford που οδηγούσε τότε, με αποτέλεσμα η διαφορά των 2 δευτερολέπτων που είχε από τον Γάλλο να εκτοξευθεί σε πάνω από 4 λεπτά και φυσικά να χάσει κάθε ελπίδα για τη νίκη.
«Ήταν μια πολύ καλή μέρα για εμάς. Στο Ακρόπολις όλα μπορεί να συμβούν, και το γνωρίζω πολύ καλά. Για αύριο θέλω να διατηρήσω τον έλεγχο και η ταχύτητά μου θα προσαρμοστεί στο δρόμο. Στο σκληρό θα αφήσω, στο μαλακό θα οδηγήσω πιο άνετα», πρόσθεσε ο Λάτβαλα.
Ο Ισπανός Ντάνι Σόρδο, δεν ενεπλάκη στην σκληρή μονομαχία των Λάτβαλα - Νοβίκοφ, στο ξεκίνημα της ημέρας. Οδληγησε γρήγορα, χωρίς όμως ακρότητες και στο τέλος της ημέρας έφερε το Citroen DS3 στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.
«Θα ήθελα να είμαι πιο κοντά στην κορυφή, αλλά δεν είναι το κατάλληλο ράλλυ για να πάρεις ρίσκο. Μπορούμε να πιέσουμε, αλλά σήμερα ο Λάτβαλα ήταν ταχύτερος και θα ήταν βλακώδες να πιέσουμε αύριο. Δε θέλω να κάνω κάποιο λάθος» τόνισε χτες το βράδυ ο Σόρδο.
*** Κορυφαίο ελληνικό πλήρωμα οι Χαλκιάς - Μαχαίρας, με MITSUBISHI Lancer EVOIX οι οποίοι μετά την ολοκλήρωση και του δεύτερου σκέλους του αγώνα βρίσκονταν στην 22η θέση της γενικής κατάταξης.
Αναλυτικά η πρώτη 10άδα.
Ο Φινλανδός έφτιαξε μια διαφορά της τάξης των 18.7 δευτ. μετά την ολοκλήρωση των τεσσάρων πρώτων ειδικών της δεύτερης ημέρας (Σάββατο) και στη συνέχεια την διεύρυνε.
«Ήταν μια καλή επίδοση, όλη η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά, αλλά πρέπει να θυμόμαστε πως βρισκόμαστε στο Ακρόπολις και τι συνέβη πέρυσι» δήλωσε ο Λάτβαλα μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους του αγώνα. Και έχει κάθε λόγο να ανησυχεί ο Φινλανδός, ο οποίος πέρσι κυνηγώντας τον Λεμπ έσπασε τον τροχό του Ford που οδηγούσε τότε, με αποτέλεσμα η διαφορά των 2 δευτερολέπτων που είχε από τον Γάλλο να εκτοξευθεί σε πάνω από 4 λεπτά και φυσικά να χάσει κάθε ελπίδα για τη νίκη.
«Ήταν μια πολύ καλή μέρα για εμάς. Στο Ακρόπολις όλα μπορεί να συμβούν, και το γνωρίζω πολύ καλά. Για αύριο θέλω να διατηρήσω τον έλεγχο και η ταχύτητά μου θα προσαρμοστεί στο δρόμο. Στο σκληρό θα αφήσω, στο μαλακό θα οδηγήσω πιο άνετα», πρόσθεσε ο Λάτβαλα.
Ο Ισπανός Ντάνι Σόρδο, δεν ενεπλάκη στην σκληρή μονομαχία των Λάτβαλα - Νοβίκοφ, στο ξεκίνημα της ημέρας. Οδληγησε γρήγορα, χωρίς όμως ακρότητες και στο τέλος της ημέρας έφερε το Citroen DS3 στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.
«Θα ήθελα να είμαι πιο κοντά στην κορυφή, αλλά δεν είναι το κατάλληλο ράλλυ για να πάρεις ρίσκο. Μπορούμε να πιέσουμε, αλλά σήμερα ο Λάτβαλα ήταν ταχύτερος και θα ήταν βλακώδες να πιέσουμε αύριο. Δε θέλω να κάνω κάποιο λάθος» τόνισε χτες το βράδυ ο Σόρδο.
*** Κορυφαίο ελληνικό πλήρωμα οι Χαλκιάς - Μαχαίρας, με MITSUBISHI Lancer EVOIX οι οποίοι μετά την ολοκλήρωση και του δεύτερου σκέλους του αγώνα βρίσκονταν στην 22η θέση της γενικής κατάταξης.
Αναλυτικά η πρώτη 10άδα.
7 | J.LATVALA | |||
2 | 3 | D.SORDO | +1:04.1 | +1:04.1 |
3 | 11 | T.NEUVILLE | +39.0 | +1:43.1 |
4 | 6 | N.AL ATTIYAH | +2:03.0 | +3:46.1 |
5 | 9 | A.MIKKELSEN | +25.7 | +4:11.8 |
6 | 4 | M.OSTBERG | +1:14.5 | +5:26.3 |
7 | 21 | M.PROKOP | +24.0 | +5:50.3 |
8 | 2 | M.HIRVONEN | +2:01.9 | +7:52.2 |
9 | 5 | E.NOVIKOV | +23.9 | +8:16.1 |
10 | 8 | S.OGIER | +2:13.4 | +10:29.5 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου