Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Το ζευγάρι με τα περισσότερα τατουάζ!

perierga.gr - Το ζευγάρι με τα περισσότερα τατουάζ!
Η 41χρονη Jacqui Moore, μητέρα δύο παιδιών, δεν είχε ούτε ένα τατουάζ στο σώμα της μέχρι το 2003, οπότε χώρισε με το σύζυγό της και αποφάσισε να κάνει ένα τατουάζ στο μπράτσο, συμβολικό της νέας της ζωής μετά από 7 χρόνια γάμου. Πηγαίνοντας στο στούντιο τού tattoo artist Andreas Moore άλλαξε ολόκληρη η ζωή της, καθώς έχει πλέον το 85% του σώματός της καλυμμένο με τατουάζ, όπως ακριβώς και ο τωρινός σύντροφός της.Και ευελπιστεί να το καλύψει 100%! «Οι άνθρωποι γύρω μου -γνωστοί και άγνωστοι- μου συμπεριφέρονται διαφορετικά. Άλλοι με κοιτάζουν με περιέργεια, κάποιοι γελάνε και ορισμένοι μου λένε ότι μοιάζω αηδιαστική!», λέει η Jacqui και συμπληρώνει: «Εγώ, όμως, είμαι περήφανη για το σώμα μου – το βλέπω σαν ένα έργο τέχνης. Άλλωστε χρειάστηκε πολύς κόπος και αρκετός πόνος για να φτάσω στο επίπεδο αυτό».Η Jacqui έχει επάνω της διάφορα σχέδια, από πεταλούδες, αράχνες και λουλούδια μέχρι γράμματα και εικόνες, όλα συμβολικά για την ίδια.Όσο για το κόστος; Πάνω από 13.000 λίρες διέθεσε η Jacqui Moore προκειμένου να ολοκληρώσει αυτό το απίστευτο ταξίδι της αυτο-ανακάλυψης στο σώμα της μέσω των τατουάζ, κι ακόμη έχει αρκετό δρόμο!perierga.gr - Το ζευγάρι με τα περισσότερα τατουάζ!perierga.gr - Το ζευγάρι με τα περισσότερα τατουάζ!perierga.gr - Το ζευγάρι με τα περισσότερα τατουάζ!


Δεν υπάρχουν σχόλια: