Οι τελευταίες δημιουργίες που θα στοιχειώσουν τα μηχανοκίνητα όνειρά μας...Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία είναι πανέτοιμη για το 2012, ρίχνοντας στην αγορά τα τελευταία καμάρια της. Και τι καμάρια είναι αυτά! Για να δούμε τι φέρνει ο πελαργός τη νέα χρονιά... Audi TT RS
Κοίτα τι γίνεται ενώ κοιμόμαστε! Η -ήδη εξαντλημένη- νέα έκδοση του ΤΤ είνεφοδιασμένη με έναν 5κύλινδρο 2,5 κ.ε turbocharged κινητήρα 360 αλόγων, μόνιμη τετρακίνηση και 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Κι όλα αυτά για να μπορεί να πιάνει τα 100 σε μόλις πάνω από 4 δευτερόλεπτα και να μην τα αφήνει στις κλειστές στροφές. Το αμφισβητούμενο από πολλούς ΤΤ είναι έτοιμο να κλείσει πολλά αυθάδικα στόματα...
BMW M5
Για την Μ5 ειδικά, η συρρίκνωση του V10 κινητήρα δεν σημαίνει αναγκαστικά και απώλεια στην ταχύτητα: αντικατέστησαν απλώς 2 κυλίνδρους με ένα ζευγάρι turbochargers για να αντισταθμίσουν την απώλεια! Σιγά. Παραμένει τεχνολογικά πολύπλοκη και «ρομποτική» ως συνήθως, ενώ ο V8 κινητήρας της των 552 αλόγων χαρίζει απλόχερα κτηνώδη ταχύτητα χωρίς να θυσιάζει την πολυτέλεια και την άνεση. Κάνει απλώς λιγάκι οικονομία από την προκάτοχό της. Και κάτι ακόμα: η νέα M5 είναι προς το παρόν το γρηγορότερο sedan στη θρυλική πίστα Nürburgring...
Mercedes-Benz C-Class Coupe
Η διαχρονικά ωραία C-Class coupe αποτελούσε ανέκαθεν επιλογή γι' αυτούς που προτιμούν το στιλ από την απόδοση, το τελευταίο αυτό μοντέλο ωστόσο διαθέτει τα κότσια για να υποστηρίξει στον δρόμο το τι σημαίνει να οδηγείς μια Mercedes. Κι αν θες να πιέσεις τα πράγματα στα όριά τους, τσέκαρε τη C63 AMG Black Series, με τον V8 κινητήρα των 6,3 λίτρων και τα πίσω καθίσματα... εξαφανισμένα!Volkswagen Beetle
Κοίτα τι έγινε: η αναβίωση του «Σκαραβαίου» (1998-2010) έπεσε θύμα του ειρωνικού στερεότυπου (το οποίο και δεν προσυπογράφουμε) ότι πρόκειται για «γυναικείο αμάξι». Και βέβαια το γεγονός ότι δεν διέθετε τα απαραίτητα... κότσια δεν ήταν ακριβώς και προς όφελός του! Η VW διατείνεται τώρα ότι το New Beetle (απλά Beetle πλέον) θα σπάσει κάθε στερεότυπο και θα αποτινάξει τον μανδύα της θηλυπρέπειας, με έναν 2λιτρο V4 turbocharged κινητήρα κι ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων, όλα τους δανεισμένα από το GTI. Μένει απλώς να δούμε να το οδηγούν τίποτα τριχωτοί τύποι για να έχει δέσει απόλυτα το γλυκό...
Mercedes-Benz CLS
Η CLS καινοτόμησε στην κατηγορία των «τετράθυρων coupe», που έχουν κυριαρχήσει σήμερα, και με το νέο απόκτημά της έκανε πολλά περισσότερα: πέτυχε απίστευτη επιτάχυνση με τον βελτιωμένο (αν μπορούμε να το πούμε αυτό!) twin-turbo V8 κινητήρα των 4,6 λίτρων, ενώ με το πουσάρισμα της AMG, στην ειδική έκδοση, τα πράγματα ξεφεύγουν...
Porsche 911
Φαίνεται ότι οι δεκαετίες έχουν κάνει μικρή ζημιά στην αθάνατη 911! Ένα από τα πλέον θρυλικά και αγαπημένα sports car του πλανήτη, η τελευταία γενιά της 911 (με το εσωτερικό κωδικό όνομα 991) μοιάζει με μια ελαφρώς μεγαλύτερη και πιο αυθάδη έκδοση της προκατόχου της 997. Είναι ωστόσο «αποτελεσματικότερη», πιο δυνατή και αποδοτική, άσε που έχει και το πρώτο 7ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων του κόσμου. Ποτέ δεν έδειξες καλύτερα αγαπημένη μας 911, αλήθεια!
Ferrari FF
Έχουμε και λέμε: St. Moritz, Aspen, Whistler, Gstaad... Αυτά είναι τα μέρη που είναι πιθανό να συναντήσεις μια Ferrari FF! Με τέσσερις θέσεις και μόνιμη τετρακίνηση, αυτός είναι ο τρόπος να μετακινείσαι στο χιόνι, πετώντας χαρτοσακούλες στα θηριώδη SUV, που φαίνονται πλέον κατάλληλα για να κουβαλούν μόνο τα πέδιλα του σκι. Το παράξενο hatchback στιλάκι της σε αφήνει να τη θαυμάζεις (είναι Ferrari, θυμάσαι;), ενώ ο V12 κινητήρας της των 660 αλόγων εγγυάται ότι δεν θα παραμείνεις κάπου περισσότερο απ' όσο θέλεις...
Range Rover Evoque
Ήταν καιρός για τη Land Rover να ρίξει στην αγορά ένα μοντέλο για τους λιγότερο ευκατάστατους του πλανήτη ή γι' αυτούς που θέλουν να φαίνεται πως καταναλώνουν πλέον λιγότερο! Τι είναι τελικά το Evoque; Ένα τζιπάκι σε... λογικό μέγεθος, εφοδιασμένο με έναν V4 turbo κινητήρα που αποδίδει 240 αλογάκια με το απαράμιλλο στιλ της Land Rover. Είναι κομμάτι φιγουρατζίδικο, με την έννοια ότι δεν είναι ακριβώς αφιερωμένο στο off-road, όπως όλοι οι προκάτοχοί του, παραμένει ωστόσο Land Rover και είναι και προσιτό. Τι άλλο θες δηλαδή;
Πηγή delamagen
Κοίτα τι γίνεται ενώ κοιμόμαστε! Η -ήδη εξαντλημένη- νέα έκδοση του ΤΤ είνεφοδιασμένη με έναν 5κύλινδρο 2,5 κ.ε turbocharged κινητήρα 360 αλόγων, μόνιμη τετρακίνηση και 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Κι όλα αυτά για να μπορεί να πιάνει τα 100 σε μόλις πάνω από 4 δευτερόλεπτα και να μην τα αφήνει στις κλειστές στροφές. Το αμφισβητούμενο από πολλούς ΤΤ είναι έτοιμο να κλείσει πολλά αυθάδικα στόματα...
BMW M5
Για την Μ5 ειδικά, η συρρίκνωση του V10 κινητήρα δεν σημαίνει αναγκαστικά και απώλεια στην ταχύτητα: αντικατέστησαν απλώς 2 κυλίνδρους με ένα ζευγάρι turbochargers για να αντισταθμίσουν την απώλεια! Σιγά. Παραμένει τεχνολογικά πολύπλοκη και «ρομποτική» ως συνήθως, ενώ ο V8 κινητήρας της των 552 αλόγων χαρίζει απλόχερα κτηνώδη ταχύτητα χωρίς να θυσιάζει την πολυτέλεια και την άνεση. Κάνει απλώς λιγάκι οικονομία από την προκάτοχό της. Και κάτι ακόμα: η νέα M5 είναι προς το παρόν το γρηγορότερο sedan στη θρυλική πίστα Nürburgring...
Mercedes-Benz C-Class Coupe
Η διαχρονικά ωραία C-Class coupe αποτελούσε ανέκαθεν επιλογή γι' αυτούς που προτιμούν το στιλ από την απόδοση, το τελευταίο αυτό μοντέλο ωστόσο διαθέτει τα κότσια για να υποστηρίξει στον δρόμο το τι σημαίνει να οδηγείς μια Mercedes. Κι αν θες να πιέσεις τα πράγματα στα όριά τους, τσέκαρε τη C63 AMG Black Series, με τον V8 κινητήρα των 6,3 λίτρων και τα πίσω καθίσματα... εξαφανισμένα!Volkswagen Beetle
Κοίτα τι έγινε: η αναβίωση του «Σκαραβαίου» (1998-2010) έπεσε θύμα του ειρωνικού στερεότυπου (το οποίο και δεν προσυπογράφουμε) ότι πρόκειται για «γυναικείο αμάξι». Και βέβαια το γεγονός ότι δεν διέθετε τα απαραίτητα... κότσια δεν ήταν ακριβώς και προς όφελός του! Η VW διατείνεται τώρα ότι το New Beetle (απλά Beetle πλέον) θα σπάσει κάθε στερεότυπο και θα αποτινάξει τον μανδύα της θηλυπρέπειας, με έναν 2λιτρο V4 turbocharged κινητήρα κι ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων, όλα τους δανεισμένα από το GTI. Μένει απλώς να δούμε να το οδηγούν τίποτα τριχωτοί τύποι για να έχει δέσει απόλυτα το γλυκό...
Mercedes-Benz CLS
Η CLS καινοτόμησε στην κατηγορία των «τετράθυρων coupe», που έχουν κυριαρχήσει σήμερα, και με το νέο απόκτημά της έκανε πολλά περισσότερα: πέτυχε απίστευτη επιτάχυνση με τον βελτιωμένο (αν μπορούμε να το πούμε αυτό!) twin-turbo V8 κινητήρα των 4,6 λίτρων, ενώ με το πουσάρισμα της AMG, στην ειδική έκδοση, τα πράγματα ξεφεύγουν...
Porsche 911
Φαίνεται ότι οι δεκαετίες έχουν κάνει μικρή ζημιά στην αθάνατη 911! Ένα από τα πλέον θρυλικά και αγαπημένα sports car του πλανήτη, η τελευταία γενιά της 911 (με το εσωτερικό κωδικό όνομα 991) μοιάζει με μια ελαφρώς μεγαλύτερη και πιο αυθάδη έκδοση της προκατόχου της 997. Είναι ωστόσο «αποτελεσματικότερη», πιο δυνατή και αποδοτική, άσε που έχει και το πρώτο 7ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων του κόσμου. Ποτέ δεν έδειξες καλύτερα αγαπημένη μας 911, αλήθεια!
Ferrari FF
Έχουμε και λέμε: St. Moritz, Aspen, Whistler, Gstaad... Αυτά είναι τα μέρη που είναι πιθανό να συναντήσεις μια Ferrari FF! Με τέσσερις θέσεις και μόνιμη τετρακίνηση, αυτός είναι ο τρόπος να μετακινείσαι στο χιόνι, πετώντας χαρτοσακούλες στα θηριώδη SUV, που φαίνονται πλέον κατάλληλα για να κουβαλούν μόνο τα πέδιλα του σκι. Το παράξενο hatchback στιλάκι της σε αφήνει να τη θαυμάζεις (είναι Ferrari, θυμάσαι;), ενώ ο V12 κινητήρας της των 660 αλόγων εγγυάται ότι δεν θα παραμείνεις κάπου περισσότερο απ' όσο θέλεις...
Range Rover Evoque
Ήταν καιρός για τη Land Rover να ρίξει στην αγορά ένα μοντέλο για τους λιγότερο ευκατάστατους του πλανήτη ή γι' αυτούς που θέλουν να φαίνεται πως καταναλώνουν πλέον λιγότερο! Τι είναι τελικά το Evoque; Ένα τζιπάκι σε... λογικό μέγεθος, εφοδιασμένο με έναν V4 turbo κινητήρα που αποδίδει 240 αλογάκια με το απαράμιλλο στιλ της Land Rover. Είναι κομμάτι φιγουρατζίδικο, με την έννοια ότι δεν είναι ακριβώς αφιερωμένο στο off-road, όπως όλοι οι προκάτοχοί του, παραμένει ωστόσο Land Rover και είναι και προσιτό. Τι άλλο θες δηλαδή;
Πηγή delamagen
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου