Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Κλασική ελληνίδα μάνα με 25+1 κλασικές συμβουλές

Ποιός δεν τις έχει ακούσει? Και ποιά μάνα δεν τα έχει πει( με αγάπη και σεβασμό πάντα).. Δείτε


25+1 σημαντικά πράγματα που με δίδαξε η μαμά μου..






1. Εκτίμηση της δουλειάς του άλλου:


«Αν πρόκειται να σκοτωθείτε με τον αδερφό σου, πηγαίνετε έξω. Μόλις τελείωσα το... σφουγγάρισμα.»


2. Προσευχή:


«Κάνε την προσευχή σου να βγει ο λεκές από το χαλί.»


3. Προγραμματισμό στα ταξίδια:


«Αν την άλλη Πέμπτη που θα πάω στο σχολείο σου για το τρίμηνο, δεν έχεις καλούς βαθμούς, καλύτερα να έχεις φύγει από το σπίτι πριν γυρίσω.»


4. Λογική:


«Δεν έχει γιατί. Γιατί έτσι είπα εγώ.»


5. Τετράγωνη λογική:


«Αν πέσεις και ματώσεις τα γόνατά σου, θα φας το ξύλο της χρονιάς σου γιατί θα έχεις σκίσει και το παντελόνι σου.» ...


6. Προνοητικότητα:


«Άλλαξε βρακί, ρε παιδάκι μου. Αν χτυπήσεις και σε πάνε στο νοσοκομείο τι θα πουν οι γιατροί;»


7. Ειρωνεία:


«Σταμάτα να κλαις δίχως λόγο γιατί θα σε κάνω να κλάψεις με λόγο.»


8. Ευλυγισία:


«Ωραίο πλύσιμο έκανες! Δεν βλέπεις το σβέρκο σου που είναι μαύρος;»


9. Ώσμωση:


«Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαΐ σου»


10. Αντοχή:


«Δεν θα σηκωθείς από το τραπέζι αν δεν τελειώσεις τα ρεβίθια σου.»


11. Καιρικά φαινόμενα:


«Το δωμάτιό σου είναι σαν να το χτύπησε τυφώνας.»


12. Υποκρισία:


«Ό,τι σου λέω εγώ σου φαίνεται παράλογο. Εσύ τα ξέρεις όλα κι εγώ είμαι παράλογη, έτσι;»


13. Βιολογικό κύκλο:


«Συνέχισε τη γκρίνια και θα δεις τι θα πάθεις! Εγώ σε γέννησα, εγώ θα σε σκοτώσω.»


14. Παράδειγμα συμπεριφοράς:


«Πού τά 'μαθες αυτά, ρε παιδάκι μου; Γιατί δεν βλέπεις τον αδερφό σου; Έτσι κάνει;»






15. Ζήλια:


«Εγώ στην ηλικία σου δεν είχα παπούτσια να φορέσω. Χιλιάδες παιδάκια σήμερα γυρνάνε ξυπόλητα. Μην είσαι αχάριστος.»


16. Διορατικότητα:


«Περίμενε να πάμε σπίτι και θα δεις.»


17. Υπομονή:


«Θα το ανοίξουμε όταν πάμε σπίτι.»


18. Ιατρικές συμβουλές:


«Σταμάτα να αλληθωρίζεις γιατί στο τέλος θα μείνεις αλλήθωρος.»


19. Υπερευαισθησία:


«Βάλε το πουλόβερ σου. Κάνει κρύο και δεν το καταλαβαίνεις.»


20. Χιούμορ:


«Αν κοπείς με το μαχαίρι μην έρθεις κλαίγοντας σε μένα γιατί θα τις φας από πάνω.»


21. Ενηλικίωση:


«Αν δεν φας όλο το φαΐ σου δεν θα μεγαλώσεις.»


22. Γενετική:


«Όλα τα χούγια του πατέρα σου πήρες.»


23. Καταγωγή:


«Όταν σου δίνουν κάτι να λες ευχαριστώ. Μην είσαι βλάχος.»


24. Σοφία:


«Όταν μεγαλώσεις θα καταλάβεις.»


25. Δικαιοσύνη:


«Θα κάνεις και συ παιδιά μια μέρα. Μακάρι να σου κάνουν ότι κάνεις εσύ σε μένα.»


+1 Αμετροέπεια (αμέσως μετά το γάμο):


«Άντε, κάντε κι ένα παιδάκι τώρα. Εγώ είμαι εδώ, εγώ θα το μεγαλώσω.»


(Ένα-δυο χρόνια αργότερα)


«Όποιος έχει παιδί κάθεται στο σπίτι του και το μεγαλώνει. Αρκετά! Εγώ τα δικά μου τα μεγάλωσα.»


Δεν υπάρχουν σχόλια: