από το Γραφείο Τύπου
Οι εποχές που τα παχυλά κονδύλια και οι τεράστιες επιχορηγήσεις Ευρωπαϊκών προελεύσεων ως γνωστόν ανήκουν πλέον στο παρελθόν, αυτό βέβαια δεν σημαίνει την παύση της ανάπτυξης.
Η ανάπτυξη κάθε τόπου βασίζεται κατά κόρον στο ανθρώπινο δυναμικό του και τον καινοτομία που το διακρίνει. Στο νησί της Νάξου η καινοτομία είναι μια έννοια καλά κρυμμένη πίσω από παλαιολιθικές και συντηρητικές απόψεις , πράγμα για το οποίο δεν ευθύνεται μόνο η εκάστοτε τοπική αρχή άλλα και ο καθένας μας ξεχωριστά. Έχει καταντήσει πλέον κουραστική η άποψη ότι για όλα ευθύνονται οι πολιτικές ηγεσίες του τόπου , πρέπει επιτέλους να αναλάβουμε όλοι τα μερίδια ευθύνης που μας αντιστοιχούν.
Το βασικότερο πρόβλημα που μαστίζει αυτήν την στιγμή το κυρίαρχο , λόγω μεγέθους νησί των Κυκλάδων είναι η έλλειψη ενός αεροδρομίου , πράγμα που καθιστά αδύνατη την εξυπηρέτηση μεγάλων αεροπλάνων απευθείας από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου. Ένα τεράστιο μειονέκτημα επίσης το οποίο πηγάζει σε λανθασμένες και επιπόλαιες επιλογές του παρελθόντος αποτελεί η έλλειψη ενός οργανωμένου λιμένα που θα μπορεί να φιλοξενεί επιβατηγά και κρουαζιερόπλοια τα οποία θα αποβιβάζουν χιλιάδες τουριστών.
Αυτή την στιγμή το νησί της Νάξου έχει περίπου 18.000 κλίνες , το βασικό ζήτημα όμως είναι πως θα καταφέρουν οι παραλίγο τουρίστες να προσεγγίσουν το νησί , αφού ο αριθμός των πλοίων που προσαράζουν στο λιμάνι της Νάξου δεν επαρκεί για να γεμίσουν ούτε οι μισές από αυτές τις κλίνες , άρα το θέμα δεν είναι η περαιτέρω δημιουργία νέων τουριστικών καταλυμάτων αλλά η απαίτηση των αυτονόητων , δηλαδή περισσότερων δρομολογίων σε αεροπορικές και ακτοπλοϊκές υπηρεσίες. Έλληνας εφοπλιστής που τυχαίνει να είναι στο Δ.Σ Green Aim ζήτησε να προστεθούν πλοία της εταιρίας του στην γραμμή Πειραιάς – Νάξος και η πρόταση του απορρίφθηκε άμεσα από τους αρμοδίους του Υπουργείου Ναυτιλίας , άρα κάποιοι επιδιώκουν την δημιουργία του προβλήματος με μόνο σκοπό την υπέρμετρη ανάπτυξη και ανάδειξη άλλων <<εκλεκτών>> νησιών της Χώρας.
Όλα είναι θέμα συμφερόντων , το ζήτημα είναι οι Ναξιώτες κάποια στιγμή να απαιτήσουν αυτά που τους αξίζουν και να σταματήσουν να βρίσκονται πίσω από τον ήλιο. Το νησί της Νάξου έχει τεράστιες αναπτυξιακές δυνατότητες. Έκτος από τον τουρισμό έχει να αναδείξει πολλά ακόμα και στον τομέα του πολιτισμού , της αγροτικής ανάπτυξης και ασφαλώς του περιβάλλοντος του. Η Νάξος δεν χρειάζεται ανάπτυξη , χρειάζεται βιώσιμη ανάπτυξη. Η Green Aim έχοντας ήδη στο ιστορικό της ένα πολύ πετυχημένο συνέδριο με θέμα τις αναπτυξιακές δυνατότητες του νομού Αιτωλοακαρνανίας το οποίο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Eurochaity προτείνει στο Δήμο Νάξου και μικρών Κυκλάδων μια ανάλογη διοργάνωση , όπου στην θέση των ομιλητών θα βρίσκονται και πάλι καταξιωμένοι καθηγητές και επιχειρηματίες από όλη την Ευρώπη. Αποστολή μας να προτείνουμε νέες ιδέες, νέες επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας. Το θέμα είναι να ξεφύγουμε από τα λογία και να δράσουμε. Η Green Aim μπορεί να βάλει τις κατευθυντήριες γραμμές για μια βιώσιμη Νάξο.
Οι εποχές που τα παχυλά κονδύλια και οι τεράστιες επιχορηγήσεις Ευρωπαϊκών προελεύσεων ως γνωστόν ανήκουν πλέον στο παρελθόν, αυτό βέβαια δεν σημαίνει την παύση της ανάπτυξης.
Η ανάπτυξη κάθε τόπου βασίζεται κατά κόρον στο ανθρώπινο δυναμικό του και τον καινοτομία που το διακρίνει. Στο νησί της Νάξου η καινοτομία είναι μια έννοια καλά κρυμμένη πίσω από παλαιολιθικές και συντηρητικές απόψεις , πράγμα για το οποίο δεν ευθύνεται μόνο η εκάστοτε τοπική αρχή άλλα και ο καθένας μας ξεχωριστά. Έχει καταντήσει πλέον κουραστική η άποψη ότι για όλα ευθύνονται οι πολιτικές ηγεσίες του τόπου , πρέπει επιτέλους να αναλάβουμε όλοι τα μερίδια ευθύνης που μας αντιστοιχούν.
Το βασικότερο πρόβλημα που μαστίζει αυτήν την στιγμή το κυρίαρχο , λόγω μεγέθους νησί των Κυκλάδων είναι η έλλειψη ενός αεροδρομίου , πράγμα που καθιστά αδύνατη την εξυπηρέτηση μεγάλων αεροπλάνων απευθείας από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου. Ένα τεράστιο μειονέκτημα επίσης το οποίο πηγάζει σε λανθασμένες και επιπόλαιες επιλογές του παρελθόντος αποτελεί η έλλειψη ενός οργανωμένου λιμένα που θα μπορεί να φιλοξενεί επιβατηγά και κρουαζιερόπλοια τα οποία θα αποβιβάζουν χιλιάδες τουριστών.
Αυτή την στιγμή το νησί της Νάξου έχει περίπου 18.000 κλίνες , το βασικό ζήτημα όμως είναι πως θα καταφέρουν οι παραλίγο τουρίστες να προσεγγίσουν το νησί , αφού ο αριθμός των πλοίων που προσαράζουν στο λιμάνι της Νάξου δεν επαρκεί για να γεμίσουν ούτε οι μισές από αυτές τις κλίνες , άρα το θέμα δεν είναι η περαιτέρω δημιουργία νέων τουριστικών καταλυμάτων αλλά η απαίτηση των αυτονόητων , δηλαδή περισσότερων δρομολογίων σε αεροπορικές και ακτοπλοϊκές υπηρεσίες. Έλληνας εφοπλιστής που τυχαίνει να είναι στο Δ.Σ Green Aim ζήτησε να προστεθούν πλοία της εταιρίας του στην γραμμή Πειραιάς – Νάξος και η πρόταση του απορρίφθηκε άμεσα από τους αρμοδίους του Υπουργείου Ναυτιλίας , άρα κάποιοι επιδιώκουν την δημιουργία του προβλήματος με μόνο σκοπό την υπέρμετρη ανάπτυξη και ανάδειξη άλλων <<εκλεκτών>> νησιών της Χώρας.
Όλα είναι θέμα συμφερόντων , το ζήτημα είναι οι Ναξιώτες κάποια στιγμή να απαιτήσουν αυτά που τους αξίζουν και να σταματήσουν να βρίσκονται πίσω από τον ήλιο. Το νησί της Νάξου έχει τεράστιες αναπτυξιακές δυνατότητες. Έκτος από τον τουρισμό έχει να αναδείξει πολλά ακόμα και στον τομέα του πολιτισμού , της αγροτικής ανάπτυξης και ασφαλώς του περιβάλλοντος του. Η Νάξος δεν χρειάζεται ανάπτυξη , χρειάζεται βιώσιμη ανάπτυξη. Η Green Aim έχοντας ήδη στο ιστορικό της ένα πολύ πετυχημένο συνέδριο με θέμα τις αναπτυξιακές δυνατότητες του νομού Αιτωλοακαρνανίας το οποίο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Eurochaity προτείνει στο Δήμο Νάξου και μικρών Κυκλάδων μια ανάλογη διοργάνωση , όπου στην θέση των ομιλητών θα βρίσκονται και πάλι καταξιωμένοι καθηγητές και επιχειρηματίες από όλη την Ευρώπη. Αποστολή μας να προτείνουμε νέες ιδέες, νέες επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας. Το θέμα είναι να ξεφύγουμε από τα λογία και να δράσουμε. Η Green Aim μπορεί να βάλει τις κατευθυντήριες γραμμές για μια βιώσιμη Νάξο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου