Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Ε. Φουρέιρα: Πόσες πλαστικές επεμβάσεις έχει κάνει; Απαντά πρώτη φορά σε όλα

Οι απαντήσεις της είναι... χείμμαρος: «Αν είχα κάνει πλαστικές το πρώτο πράγμα που θα είχα φτιάξει θα ήταν το στήθος μου που είναι μικρό, ή θα είχα φουσκώσει τα χείλη μου. Σίγουρα οι φωτογραφίες από το παρελθόν με αδικούν, γιατί ούτε το μαγιγιάζ μου είναι σωστό ούτε το styling».


Η Ελένη Φουρέιρα θα ήθελε να έχει ίσιο μαλλί και υποστηρίζει ότι το μοναδικό πράγμα που έχει αλλάξει πάνω της είναι το σχήμα των φρυδιών! «Είναι αστείο να πει κανείς ότι έχω κάνει πλαστικές, γιατί δεν νομίζω ότι έχω και τόσο μεγάλη διαφορά πια».
Και εγώ, όπως όλες οι γυναίκες, έχω κυτταρίτιδα... Έχω και στραβά δόντια που μου έχουν πει πολλές φορές να φτιάξω αλλά αρνούμαι γιατί και αυτό είναι στοιχείο της προσωπικότητάς μου», υποστηρίζει η Ελένη Φουρέιρα.



Άρα... η Ελένη Φουρέιρα δεν έχει κάνει καμία πλαστική, με βάση τα λεγόμενά της!
























Δεν υπάρχουν σχόλια: