Αρκετές είναι οι καταγγελίες των καταναλωτών, που δέχεται καθημερινά η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, για το ψωμί, ένα από τα βασικά είδη καθημερινής οικογενειακής χρήσης...
που προμηθεύονται οι καταναλωτές ,είτε από τα αρτοποιεία ή πρατήρια άρτου, ή από τα Σούπερ Μάρκετ, και συγκεκριμένα στις καταγγελίες οι καταναλωτές , αναφέρονται στα εξής ότι ,ενώ υπάρχουν πινακίδες στις προθήκες του ψωμιού που διατηρούν στα καταστήματα τους, που αναγράφουν π.χ "Άσπρο ψωμί τ.70% 500 γραμ", στην ουσία είναι 380 γραμ. δηλ. ελλειποβαρή .Οι ερωτήσεις των καταναλωτών εστιάζονται στο τι γίνεται, ποιος κοροϊδεύει ποιον ,αφού η συσκευασία γράφει 380 γραμ. και ποια είναι τα δικαιώματά τους ,ως καταναλωτές. Ρωτούν και ξαναρωτούν την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , που οφείλεται αυτή η ελλειποβάρεια ,που εμφανίζεται στο ψωμί, αφού οι υπάλληλοι των καταστημάτων δηλώνουν άγνοια.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ενημερώνει τους καταναλωτές ότι, το ψωμί διατίθενται στην κατανάλωση:
1)Σε ονομασία
α)΄Άσπρο ψωμί τ.70%
β)Μαύρο ψωμί τ.90%
γ)Ψωμί σύμμεικτο (χωριάτικο)
2)Σε βάρος 500 γραμμαρίων ή 1000 γραμμαρίων ή 1500γρμ.ή 2000γραμ. ανεξαρτήτως σχήματος(καρβέλι, φρατζόλα, κουλούρα).
Το ψωμί κάθε τύπου ζυγίζεται υποχρεωτικά παρουσία του καταναλωτή.
Το ψωμί,πρέπει να είναι τοποθετημένο σε ειδικές προθήκες, καλυμμένες με δικτυωτό πλέγμα ή κάλυμμα , ώστε να εξασφαλίζεται ο καλός αερισμός του , να προφυλάσσεται από σκόνη και πάσης φύσεως ζωύφια.Στην προθήκη όπου εκτίθεται το ψωμί προς πώληση θα πρέπει να υπάρχει πινακίδα που να ενημερώνει τον καταναλωτή την κατηγορία του ψωμιού του τύπου αλλά και την τιμή πώλησης αυτού.
Είναι αλήθεια ότι η Οικονομική ύφεση , η έλλειψη χρημάτων στην τσέπη του καταναλωτή, λόγω απώλειας της εργασίας, λόγω μείωσης μισθού και συντάξεων,αλλά και λόγω καθημερινής ανόδου της τιμής ,στα είδη της καθημερινότητας ,κάνει τον καταναλωτή ποιο υποψιασμένο και η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ως ο δικός του Φορέας, οφείλει και να τον ενημερώσει, μα προπάντων να τον προστατέψει.
Οι αρτοποιοί "φωνάζουν"΄, ότι δεν έχουν αυξήσει την τιμή του ψωμιού, το σεβόμαστε, οι διακινητές του ψωμιού το σέβονται;΄Δεν γνωρίζουν ότι το ψωμί πωλείται σε καθαρό βάρος, και όχι ανά κομμάτι;
Εμείς ενημερώνουμε όλους, οι οποίοι διαχειρίζονται την διακίνηση του ψωμιού, από το Αρτοποιείο μέχρι το πρατήριο,ότι δεν θα είμαστε πλέον ανεκτικοί, σε καμία πρακτική, όταν μιλάμε για ψωμί, εννοούμε ψωμί ,που παραπάνω αναφερόμαστε, η δικαιολογία ότι δεν ήταν ψωμί, αλλά αρτοσκεύασμα, ή αρτοσκεύασμα ,δεν μας πείθει, να αρχίσουμε επιτέλους να σεβόμαστε τον καταναλωτή, χωρίς στρατηγική παραπλάνησης.
Τέλος καλούμε τους καταναλωτές ,να είναι προσεχτικοί, όταν αγοράζουν ψωμί, να εφαρμόζουν τις οδηγίες της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και για καταγγελίες και παράπονα να απευθύνται στο Γραφείο Ενημέρωσης και Προστασίας του Καταναλωτή ,της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,στο τηλ.2821092666 και στον Νομικό και Επιστημονικό Συνεργάτη της κ.Νίκο Ντερμανάκη.
Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
που προμηθεύονται οι καταναλωτές ,είτε από τα αρτοποιεία ή πρατήρια άρτου, ή από τα Σούπερ Μάρκετ, και συγκεκριμένα στις καταγγελίες οι καταναλωτές , αναφέρονται στα εξής ότι ,ενώ υπάρχουν πινακίδες στις προθήκες του ψωμιού που διατηρούν στα καταστήματα τους, που αναγράφουν π.χ "Άσπρο ψωμί τ.70% 500 γραμ", στην ουσία είναι 380 γραμ. δηλ. ελλειποβαρή .Οι ερωτήσεις των καταναλωτών εστιάζονται στο τι γίνεται, ποιος κοροϊδεύει ποιον ,αφού η συσκευασία γράφει 380 γραμ. και ποια είναι τα δικαιώματά τους ,ως καταναλωτές. Ρωτούν και ξαναρωτούν την Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , που οφείλεται αυτή η ελλειποβάρεια ,που εμφανίζεται στο ψωμί, αφού οι υπάλληλοι των καταστημάτων δηλώνουν άγνοια.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ενημερώνει τους καταναλωτές ότι, το ψωμί διατίθενται στην κατανάλωση:
1)Σε ονομασία
α)΄Άσπρο ψωμί τ.70%
β)Μαύρο ψωμί τ.90%
γ)Ψωμί σύμμεικτο (χωριάτικο)
2)Σε βάρος 500 γραμμαρίων ή 1000 γραμμαρίων ή 1500γρμ.ή 2000γραμ. ανεξαρτήτως σχήματος(καρβέλι, φρατζόλα, κουλούρα).
Το ψωμί κάθε τύπου ζυγίζεται υποχρεωτικά παρουσία του καταναλωτή.
Το ψωμί,πρέπει να είναι τοποθετημένο σε ειδικές προθήκες, καλυμμένες με δικτυωτό πλέγμα ή κάλυμμα , ώστε να εξασφαλίζεται ο καλός αερισμός του , να προφυλάσσεται από σκόνη και πάσης φύσεως ζωύφια.Στην προθήκη όπου εκτίθεται το ψωμί προς πώληση θα πρέπει να υπάρχει πινακίδα που να ενημερώνει τον καταναλωτή την κατηγορία του ψωμιού του τύπου αλλά και την τιμή πώλησης αυτού.
Είναι αλήθεια ότι η Οικονομική ύφεση , η έλλειψη χρημάτων στην τσέπη του καταναλωτή, λόγω απώλειας της εργασίας, λόγω μείωσης μισθού και συντάξεων,αλλά και λόγω καθημερινής ανόδου της τιμής ,στα είδη της καθημερινότητας ,κάνει τον καταναλωτή ποιο υποψιασμένο και η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ως ο δικός του Φορέας, οφείλει και να τον ενημερώσει, μα προπάντων να τον προστατέψει.
Οι αρτοποιοί "φωνάζουν"΄, ότι δεν έχουν αυξήσει την τιμή του ψωμιού, το σεβόμαστε, οι διακινητές του ψωμιού το σέβονται;΄Δεν γνωρίζουν ότι το ψωμί πωλείται σε καθαρό βάρος, και όχι ανά κομμάτι;
Εμείς ενημερώνουμε όλους, οι οποίοι διαχειρίζονται την διακίνηση του ψωμιού, από το Αρτοποιείο μέχρι το πρατήριο,ότι δεν θα είμαστε πλέον ανεκτικοί, σε καμία πρακτική, όταν μιλάμε για ψωμί, εννοούμε ψωμί ,που παραπάνω αναφερόμαστε, η δικαιολογία ότι δεν ήταν ψωμί, αλλά αρτοσκεύασμα, ή αρτοσκεύασμα ,δεν μας πείθει, να αρχίσουμε επιτέλους να σεβόμαστε τον καταναλωτή, χωρίς στρατηγική παραπλάνησης.
Τέλος καλούμε τους καταναλωτές ,να είναι προσεχτικοί, όταν αγοράζουν ψωμί, να εφαρμόζουν τις οδηγίες της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και για καταγγελίες και παράπονα να απευθύνται στο Γραφείο Ενημέρωσης και Προστασίας του Καταναλωτή ,της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ,στο τηλ.2821092666 και στον Νομικό και Επιστημονικό Συνεργάτη της κ.Νίκο Ντερμανάκη.
Η Πρόεδρος της ΄Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου