Η 1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας ξεκίνησε ως μια πραγματική γιορτή για τους Έλληνες αγωνιζόμενους. Οι εξαιρετικές προσπάθειες προετοιμασίας του Σ.Ο.Α.Α. σε συνεργασία με την Αγωνιστική Λέσχη Τρίπολης έθεσαν ήδη τον πήχη πολύ ψηλά σε οργανωτικό επίπεδο και αυτό αγκαλιάστηκε από τους οδηγούς που ηθικά, όπως δήλωσε και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου, Γιώργος Κοσμόπουλος αλλά και με τη συμμετοχή τους στήριξαν την προσπάθεια και έδειξαν πως εκτιμούν τις καλές διοργανώσεις.
Η διαφορετικότητα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν στη Ριτσώνα ήταν έκδηλη σε κάθε σημείο της γνωστής διαδρομής. Φυσικά το αποκορύφωμα είναι οι εγκαταστάσεις των σέρβις, εκεί που οι οδηγοί έχουν την άνεση να στήσουν αγωνιστικά, φορτηγά και πολιτικά αυτοκίνητα χωρίς να στριμώχνονται και να κάνουν όλες τις εργασίες τους σε ανθρώπινο περιβάλλον με οργάνωση και ασφάλεια. Σήμανση στις στροφές, ενημέρωση των θεατών, καθαρισμός της διαδρομής ώστε να φαίνονται ακόμη και αυτά που παλιότερα έμοιαζαν κρυφά σημεία είναι μερικά από τα στοιχεία στα οποία οι άνθρωποι του Σ.Ο.Α.Α. έδωσαν βάση. Παράλληλα υπήρχε άμεση εξυπηρέτηση σε όλα τα καίρια ζητήματα οργανωτικού χαρακτήρα τόσο για τους αγωνιζόμενους, όσο και για τους θεατές που αύριο θα έχουν την ευκαιρία να μεταφέρονται στις στροφές που επιθυμούν να παρακολουθήσουν τον αγώνα με δύο λεωφορεία της οργάνωσης.
Ασφαλώς δεν θα μπορούσαν να λείψουν οι καθυστερήσεις από τις δοκιμές στις οποίες πήραν μέρος...
153 αυτοκίνητα, ωστόσο ακόμη και αυτές ήταν αναπόφευκτες προκειμένου να διασφαλιστεί και η ακεραιότητα της διαδρομής αλλά και η ασφαλής συνέχιση του αγώνα, έπειτα από κάθε απρόοπτο.
Σε ό,τι έχει να κάνει με το αγωνιστικό κομμάτι η διαδρομή έδειξε γλιστερή και μάλλον πονηρή για όσους προσπάθησαν να πιέσουν για έναν καλύτερο χρόνο. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ο Σπύρος Βοργιάς που είχε έξοδο στην 1η στροφή και δεν θα συμμετέχει αύριο αλλά και αυτό του Παναγιώτη Σμυρναίου ο οποίος στο κυνήγι του καλού χρόνου στην πάντα ανταγωνιστική Ν2 είχε επίσης έξοδο στο Κ1. Αύριο θα ξέρουμε αν θα τρέξει τελικά καθώς το πρόβλημα στο roll bar επιδιορθώνεται αλλά με πολύωρη δουλειά. Από μηχανικά προβλήματα υπήρξαν και άλλες απώλειες όπως ο Γιώργος Περουλάκης, ο Βίκτωρας Σαρρής, ο Δημήτρης Ματθαίου και άλλοι, ενώ στο δεύτερο σκέλος δεν ανέβηκε ο Μάριος Ηλιόπουλος ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο του Ford Escort WRC. Μάλιστα ο «Mario» έκανε σχεδόν ολόκληρο το πρώτο σκέλος με το πρόβλημα. Τέλος με τα προβλήματα και ο Σταμάτης Κατσίμης δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το 2ο σκέλος λόγω προβλήματος στον επιλογέα.
Οι επιδόσεις των αγωνιζομένων έδειξαν πως αρκετοί από αυτούς βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Ο Λεωνίδας Κύρκος για παράδειγμα με το Ford Escort WRC ήταν ταχύτερος και στα δύο περάσματα της Ε12 με 2:23.12 στο πρώτο σκέλος και 2¨20.29 στο δεύτερο. Στην Ε9 το ίδιο έκανε και ο Ρένος Αρβανιτάκης με Suzuki swift με 2:35.61 στο πρώτο πέρασμα και 2:31.11 στο δεύτερο. Στην Ε10 ο Τρύφωνας Χασάπης με Citroen AX Maxi έκανε 2:32.40 στο πρώτο σκέλος και ήταν ο ταχύτερος ωστόσο στο δεύτερο ο Παντελής Βασιλειάδης με ίδιο αυτοκίνητο κατέβασε στο 2:31.30. Στην Ε11 το πρώτο σκέλος ανήκε στον τοπικό Θανάση Κουρνιάτη με Ford Escort MKII με χρόνο 2:35.85 για να έρθει στο δεύτερο ο Βασίλης Ντέρμας με ίδιο αυτοκίνητο να κατεβάσει στο 2:31.62. Στην Ε12 ταχύτερος και στα δύο περάσματα ήταν ο Διονύσης Τροβάς με BMW M3 που έκανε 2:27.20 στο πρώτο σκέλος και 2:26.25 στο δεύτερος.
Στην Ομάδα Α και την Α5 ο Αντώνης Παπαρινόπουλος με Peugeot 206 Kit Car ξεκίνησε με 2:35.68 στο πρώτο σκέλος και βελτίωσε σε 2:34.12 στο δεύτερο, ενώ στην Α6 ο Σπύρος Βοργιάς με Peugeot 106 έκανε 2:31.47 στο πρώτο και ο Ανδρέας Ντόφης 2:30.90 στο δεύτερο με το Citroen Saxo. Στην Α6+ κυριάρχησε ο Χρήστος Παπαχριστόπουλος με το ολοκαίνουριο Opel Corsa S1600. Σημείωσε 2:29.42 στο πρώτο σκέλος και βελτίωσε στο 2:26.40 στο δεύτερο. Στην Α7 στο πρώτο σκέλος η καλύτερη επίδοση ήταν αυτή του Γιάννη Γύζη με Honda Civic Type-R με 2:36.53, ενώ στο δεύτερο ο Χρήστος Μάντεσης με ίδιο αυτοκίνητο έκανε 2:32.68. Στην Α8 ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC δεν δυσκολεύτηκε να είναι ταχύτερος και στα δύο σκέλη. Στο πρώτο ο χρόνος του ήταν 2:23.69, ενώ στο δεύτερο βελτίωσε στο 2:22.48.
Στην Ομάδα η Ν1 αποδείχτηκε εξίσου ανταγωνιστική με τη Ν2 τουλάχιστον στις δοκιμές της φετινής Ριτσώνας. Ο Βασίλης Παπαχριστόπουλος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:54.68 στο πρώτο σκέλος, ενώ στο δεύτερο ο Δημήτρης Κουμπούρης κατέβασε στο 2:48.54. Στη Ν2 ελάχιστα δέκατα χώριζαν τον Γιώργο Ζαχαριάδη που είχε την καλύτερη επίδοση με 2:39.87 από τον Παναγιώτη Σμυρναίο και η έξοδος του Σμυρναίου στο δεύτερο έκανε ακόμη πιο εύκολο το έργο του αντιπάλου του που σημείωσε χρόνο στο 2:39.76. Στη Ν4 ο Διαμαντής Τζαμπάζης με Mitsubishi EVO X έκανε 2:38.27 στο πρώτο σκέλος, ενώ στο δεύτερο ήταν ο μόνος που ανέβηκε από την κλάση βελτιώνοντας την επίδοσή του στο 2:36.24.
Στον αγώνα συμμετείχαν αυτοκίνητα και για την κατηγορία Saloon. Στο πρώτο σκέλος ο Τάκης Καμπύλης με το VW Scirocco ολοκλήρωσε την ανάβαση σε 2:30.73, ενώ στο δεύτερο απουσία του Καμπύλη, ταχυτερος ήταν ο Κώστας Λιγουδιστιανός με την τετρακίνητη Toyota Corolla.
Στα Ιστορικά ο Ανδρέας Καροτσιέρης με Porsche 911 και χρόνο 2:44.41 ήταν ταχύτερος στην κατηγορία 2 στο πρώτο σκέλος, ενώ στο δεύτερο ταχύτερος ήταν ο Θάνος Παπαδόπουλος με Ford Escort RS και χρόνο 2:40.87. Στην κατηγορία 3 και το πρώτο σκέλος ο καλύτερος χρόνος ήταν του Θανάση Καζακλή με Ford Escort RS2000 και ήταν 2:40.16, ενώ στο δεύτερο ταχύτερος ήταν ο Θανάσης Γεωργούλας με Ford Esocrt RS2000 και χρόνο 2:39.22.
Οι οδηγοί γιορτάζουν με τη φετινή 1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας και αυτό το αποδεικνύουν με το πάρτι που κάνουν αυτή την ώρα στο χώρο των pits. Αύριο ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00 και ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει στις 08:30. Η οργάνωση έχει δημιουργήσει χώρους πάρκινγκ για τους θεατές στο δρόμο προς την αφετηρία και από τα pits θα υπάρχουν από νωρίς δύο λεωφορεία για τη μεταφορά των θεατών στις στροφές της διαδρομής. Η διαδρομή δεν θα ανοίξει ανάμεσα στα δύο σκέλη, έτσι όσοι επιθυμούν να μπουν σε αυτή πρέπει να υπολογίζουν πως θα αποχωρήσουν μετά το τέλος του αγώνα.
Ο Σ.Ο.Α.Α., η Α.Λ.Τ. κάνουν θερμή παράκληση όσοι θεατές βρεθούν στον αγώνα να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις της αστυνομίας και των ανθρώπων της οργάνωσης για την ομαλή και κυρίως την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Η διαφορετικότητα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν στη Ριτσώνα ήταν έκδηλη σε κάθε σημείο της γνωστής διαδρομής. Φυσικά το αποκορύφωμα είναι οι εγκαταστάσεις των σέρβις, εκεί που οι οδηγοί έχουν την άνεση να στήσουν αγωνιστικά, φορτηγά και πολιτικά αυτοκίνητα χωρίς να στριμώχνονται και να κάνουν όλες τις εργασίες τους σε ανθρώπινο περιβάλλον με οργάνωση και ασφάλεια. Σήμανση στις στροφές, ενημέρωση των θεατών, καθαρισμός της διαδρομής ώστε να φαίνονται ακόμη και αυτά που παλιότερα έμοιαζαν κρυφά σημεία είναι μερικά από τα στοιχεία στα οποία οι άνθρωποι του Σ.Ο.Α.Α. έδωσαν βάση. Παράλληλα υπήρχε άμεση εξυπηρέτηση σε όλα τα καίρια ζητήματα οργανωτικού χαρακτήρα τόσο για τους αγωνιζόμενους, όσο και για τους θεατές που αύριο θα έχουν την ευκαιρία να μεταφέρονται στις στροφές που επιθυμούν να παρακολουθήσουν τον αγώνα με δύο λεωφορεία της οργάνωσης.
Ασφαλώς δεν θα μπορούσαν να λείψουν οι καθυστερήσεις από τις δοκιμές στις οποίες πήραν μέρος...
153 αυτοκίνητα, ωστόσο ακόμη και αυτές ήταν αναπόφευκτες προκειμένου να διασφαλιστεί και η ακεραιότητα της διαδρομής αλλά και η ασφαλής συνέχιση του αγώνα, έπειτα από κάθε απρόοπτο.
Σε ό,τι έχει να κάνει με το αγωνιστικό κομμάτι η διαδρομή έδειξε γλιστερή και μάλλον πονηρή για όσους προσπάθησαν να πιέσουν για έναν καλύτερο χρόνο. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ο Σπύρος Βοργιάς που είχε έξοδο στην 1η στροφή και δεν θα συμμετέχει αύριο αλλά και αυτό του Παναγιώτη Σμυρναίου ο οποίος στο κυνήγι του καλού χρόνου στην πάντα ανταγωνιστική Ν2 είχε επίσης έξοδο στο Κ1. Αύριο θα ξέρουμε αν θα τρέξει τελικά καθώς το πρόβλημα στο roll bar επιδιορθώνεται αλλά με πολύωρη δουλειά. Από μηχανικά προβλήματα υπήρξαν και άλλες απώλειες όπως ο Γιώργος Περουλάκης, ο Βίκτωρας Σαρρής, ο Δημήτρης Ματθαίου και άλλοι, ενώ στο δεύτερο σκέλος δεν ανέβηκε ο Μάριος Ηλιόπουλος ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο του Ford Escort WRC. Μάλιστα ο «Mario» έκανε σχεδόν ολόκληρο το πρώτο σκέλος με το πρόβλημα. Τέλος με τα προβλήματα και ο Σταμάτης Κατσίμης δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το 2ο σκέλος λόγω προβλήματος στον επιλογέα.
Οι επιδόσεις των αγωνιζομένων έδειξαν πως αρκετοί από αυτούς βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Ο Λεωνίδας Κύρκος για παράδειγμα με το Ford Escort WRC ήταν ταχύτερος και στα δύο περάσματα της Ε12 με 2:23.12 στο πρώτο σκέλος και 2¨20.29 στο δεύτερο. Στην Ε9 το ίδιο έκανε και ο Ρένος Αρβανιτάκης με Suzuki swift με 2:35.61 στο πρώτο πέρασμα και 2:31.11 στο δεύτερο. Στην Ε10 ο Τρύφωνας Χασάπης με Citroen AX Maxi έκανε 2:32.40 στο πρώτο σκέλος και ήταν ο ταχύτερος ωστόσο στο δεύτερο ο Παντελής Βασιλειάδης με ίδιο αυτοκίνητο κατέβασε στο 2:31.30. Στην Ε11 το πρώτο σκέλος ανήκε στον τοπικό Θανάση Κουρνιάτη με Ford Escort MKII με χρόνο 2:35.85 για να έρθει στο δεύτερο ο Βασίλης Ντέρμας με ίδιο αυτοκίνητο να κατεβάσει στο 2:31.62. Στην Ε12 ταχύτερος και στα δύο περάσματα ήταν ο Διονύσης Τροβάς με BMW M3 που έκανε 2:27.20 στο πρώτο σκέλος και 2:26.25 στο δεύτερος.
Στην Ομάδα Α και την Α5 ο Αντώνης Παπαρινόπουλος με Peugeot 206 Kit Car ξεκίνησε με 2:35.68 στο πρώτο σκέλος και βελτίωσε σε 2:34.12 στο δεύτερο, ενώ στην Α6 ο Σπύρος Βοργιάς με Peugeot 106 έκανε 2:31.47 στο πρώτο και ο Ανδρέας Ντόφης 2:30.90 στο δεύτερο με το Citroen Saxo. Στην Α6+ κυριάρχησε ο Χρήστος Παπαχριστόπουλος με το ολοκαίνουριο Opel Corsa S1600. Σημείωσε 2:29.42 στο πρώτο σκέλος και βελτίωσε στο 2:26.40 στο δεύτερο. Στην Α7 στο πρώτο σκέλος η καλύτερη επίδοση ήταν αυτή του Γιάννη Γύζη με Honda Civic Type-R με 2:36.53, ενώ στο δεύτερο ο Χρήστος Μάντεσης με ίδιο αυτοκίνητο έκανε 2:32.68. Στην Α8 ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC δεν δυσκολεύτηκε να είναι ταχύτερος και στα δύο σκέλη. Στο πρώτο ο χρόνος του ήταν 2:23.69, ενώ στο δεύτερο βελτίωσε στο 2:22.48.
Στην Ομάδα η Ν1 αποδείχτηκε εξίσου ανταγωνιστική με τη Ν2 τουλάχιστον στις δοκιμές της φετινής Ριτσώνας. Ο Βασίλης Παπαχριστόπουλος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 2:54.68 στο πρώτο σκέλος, ενώ στο δεύτερο ο Δημήτρης Κουμπούρης κατέβασε στο 2:48.54. Στη Ν2 ελάχιστα δέκατα χώριζαν τον Γιώργο Ζαχαριάδη που είχε την καλύτερη επίδοση με 2:39.87 από τον Παναγιώτη Σμυρναίο και η έξοδος του Σμυρναίου στο δεύτερο έκανε ακόμη πιο εύκολο το έργο του αντιπάλου του που σημείωσε χρόνο στο 2:39.76. Στη Ν4 ο Διαμαντής Τζαμπάζης με Mitsubishi EVO X έκανε 2:38.27 στο πρώτο σκέλος, ενώ στο δεύτερο ήταν ο μόνος που ανέβηκε από την κλάση βελτιώνοντας την επίδοσή του στο 2:36.24.
Στον αγώνα συμμετείχαν αυτοκίνητα και για την κατηγορία Saloon. Στο πρώτο σκέλος ο Τάκης Καμπύλης με το VW Scirocco ολοκλήρωσε την ανάβαση σε 2:30.73, ενώ στο δεύτερο απουσία του Καμπύλη, ταχυτερος ήταν ο Κώστας Λιγουδιστιανός με την τετρακίνητη Toyota Corolla.
Στα Ιστορικά ο Ανδρέας Καροτσιέρης με Porsche 911 και χρόνο 2:44.41 ήταν ταχύτερος στην κατηγορία 2 στο πρώτο σκέλος, ενώ στο δεύτερο ταχύτερος ήταν ο Θάνος Παπαδόπουλος με Ford Escort RS και χρόνο 2:40.87. Στην κατηγορία 3 και το πρώτο σκέλος ο καλύτερος χρόνος ήταν του Θανάση Καζακλή με Ford Escort RS2000 και ήταν 2:40.16, ενώ στο δεύτερο ταχύτερος ήταν ο Θανάσης Γεωργούλας με Ford Esocrt RS2000 και χρόνο 2:39.22.
Οι οδηγοί γιορτάζουν με τη φετινή 1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας και αυτό το αποδεικνύουν με το πάρτι που κάνουν αυτή την ώρα στο χώρο των pits. Αύριο ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:00 και ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει στις 08:30. Η οργάνωση έχει δημιουργήσει χώρους πάρκινγκ για τους θεατές στο δρόμο προς την αφετηρία και από τα pits θα υπάρχουν από νωρίς δύο λεωφορεία για τη μεταφορά των θεατών στις στροφές της διαδρομής. Η διαδρομή δεν θα ανοίξει ανάμεσα στα δύο σκέλη, έτσι όσοι επιθυμούν να μπουν σε αυτή πρέπει να υπολογίζουν πως θα αποχωρήσουν μετά το τέλος του αγώνα.
Ο Σ.Ο.Α.Α., η Α.Λ.Τ. κάνουν θερμή παράκληση όσοι θεατές βρεθούν στον αγώνα να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις της αστυνομίας και των ανθρώπων της οργάνωσης για την ομαλή και κυρίως την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου