Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Φώτης Σεργουλόπουλος: παραδέχτηκε οτι είναι gay [video]

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος έκανε το μεγάλο βήμα και παραδέχτηκε οτι είναι gay στον Πέτρο Κωστόπουλο.
a
Tι είπε για τους ερωτικούς συντρόφους του και τον τρόπο που τον αντιμετωπίζουν; Βίντεο.






Βαθιά προσωπικές αποκαλύψεις έκανε ο Φώτης Σεργουλόπουλος μιλώντας ανοικτά για τη gay σεξουαλικότητα του και τη ζωή του στην...


εκπομπή Βράδυ του Πέτρου Κωστόπουλου.


«Για την προσωπική μου ζωή και τις επιλογές μου δεν ήθελα ποτέ να πω ψέματα. Είχα συντρόφους στο παρελθόν, πάρα πολύ καλΟΥΣ» είπε ο Φώτης Σεργουλόπουλος και ο Πέτρος Κωστόπουλος δεν κρατήθηκε: «Το ‘πες», ψέλλισε αναφερόμενος στην παραδοχή του Φώτη Σεργουλόπουλουοτι είναι gay. Aλλά ο Φώτης είχε μόλις ξεκινήσει.


«Τους αγαπούσα. Δεν έχω στενοχωρήσει ποτέ κανέναν» συνέχισε ο Φώτης Σεργουλόπουλος. «Η ζωή είναι περίεργη, οι άνθρωποι πρέπει να ζουν ελεύθεροι και πρέπει στη ζωή τους να αποφασίζουν ποιο δρόμο θα ακολουθήσουν. Υπάρχει τίμημα, αν ακολουθήσεις από δω, υπάρχει τίμημα. Αν ακολουθήσεις από κει, υπάρχει τίμημα. Το θέμα είναι τι αντέχεις να πληρώσεις. Εγώ αυτό που αντέχω να πληρώσω είναι να αισθάνομαι εγώ άνετα με τον εαυτό μου. Και να είμαι κύριος του εαυτού μου. Να μην έρθει κανένας να μου πει, πρέπει να κάνεις έτσι γιατί κοινωνικά έτσι πρέπει να ‘σαι.»


Για το πως τον αντιμετωπίζει το περιβάλλον του, ο Φώτης Σεργουλόπουλος ήταν αφοπλιστικός: «Κάνω μια δουλειά η οποία με εκθέτει στον κόσμο, με κάνει να είμαι ανοικτός και να ενδιαφέρονται για μένα. Δεν θα υπήρχε μεγαλύτερο μαρτύριο από το να κρύβομαι και να λέω ψέματα.» Για την οικογένεια του μίλησε με τα καλύτερα λόγια: «Οι γονείς μου, οι παρέες μου ήταν σε ένα κλίμα που με υποστήριζαν. Οι γονείς μου μ’ αγαπάνε πάρα πολύ. Δεν νομίζω οτι θα ‘θελα να ‘χα ζήσει τη ζωή μου διαφορετικά.»


Για τις κακίες που μπορούν να πουν γι’ αυτόν, ο Φώτης Σεργουλόπουλος ήταν ξεκάθαρος: «Δεν με ενδιαφέρει αν ένας άνθρωπος πει καμιά βρωμοκουβέντα διότι δεν θα ‘κανα παρέα μαζί του. Να βγει ένας άνθρωπος άξεστος και να πει κάτι άσχημο, είμαι σίγουρος οτι το βράδυ θα τη χτυπάει τη γυναίκα του. Οπότε δεν με αφορά ο συγκεκριμένος άνθρωπος.»


Και τότε τα πήρε -ελαφρώς-: «Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι ζουν μεγάλα δράματα για να αντιμετωπίσουν τον εαυτό τους και την οικογένεια τους. Όσο οι άνθρωποι είναι πιο ελεύθεροι, τόσο φοβούνται οι άλλοι οι οποίοι δεν θέλουν να είναι ο άνθρωπος ελεύθερος.»


Στο τέλος, ο Πέτρος Κωστόπουλος προσπάθησε να ελαφρύνει το κλίμα λέγοντας στον Φώτη πως είναι από τους πιο χαρούμενους ανθρώπους που έχει γνωρίσει. Gay, άλλωστε, σημαίνει «χαρούμενος». Τυχαίο;


Δείτε βίντεο με την εξομολόγηση Φώτη Σεργουλόπουλου οτι είναι gay:






Στην εξομολόγηση του Φώτη Σεργουλόπουλου σίγουρα δεν ανακαλύπτουμε την Αμερική. Όμως το γεγονός οτι το παραδέχτηκε δημόσια, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο το έκανε, λένε πολλά. Και σίγουρα, ο Φώτης Σεργουλόπουλος αισθάνεται πια καλύτερα από ποτέ με τον εαυτό του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: