Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Palces σε Festus Κνωσό και τα Μάλια

Palace
Από την πρώτη κρητική ανάκτορα της Κνωσού και Festus υπάρχουν ony λίγα ερείπια αριστερά από το παλάτι που χτίστηκε στο πλαίσιο της αργότερα, ενώ το παλάτι στα Μάλια, που χτίστηκε αργότερα, διατηρημένα με απλή γραμμές της προηγούμενης περιόδου. Επιπλέον, στην Κνωσό και Festus υπήρχαν ηγεμονικός παλάτια και μεγάλες πόλεις: την Αγία Τριάδα στην πεδιάδα της Μεσαράς και Kanji. Μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι ο οικισμός αυτός είναι το πρώτο μεγάλο παράδειγμα της πραγματικής αρχιτεκτονικής τέχνης, και όχι μόνο ένα συνηθισμένο τεχνικές οικοδόμησης.


Αν δούμε πρώτα τα ερείπια, στα Μάλια, που χαρακτηρίζουν τα πρώτα ανάκτορα της Κρήτης, δηλαδή ποια είναι γενικά ονομάζεται "μέση-μινωική περίοδο». Οχύρωση τοίχος χτίστηκε από λεπτοδουλεμένο ογκόλιθους και δείχνοντας κρεμά πρόοδο και εξογκώματα σας, τα οποία μπορούν ακόμα να δουν κατά κύριο λόγο στο δυτικό τμήμα του τείχους. Από την μεσαιωνική αυλή, που περιβάλλεται από κιονοστοιχίες στις δύο πλευρές, από τις οποίες εισέρχεται κανείς τα διάφορα σώματα που βρίσκονται διάσπαρτα σε μια πλατεία. Στα Μάλια από την πρώιμη περίοδο μπορούμε να δούμε την εμφάνιση των δομών με τα δάπεδα, κυρίως πάνω από το δυτικό τμήμα του ανακτόρου, που ήταν διαθέσιμη μέσω της μεγάλης σκάλα στη μέση αυλή, αυτό είναι μέρος του ανακτόρου που έχει σίγουρα αλλάξει στην μέλλον. Το ανατολικό τμήμα αποτελείται μόνο από ένα απλό μονώροφο αποθήκη, που βρίσκεται ανάμεσα στους τοίχους αυλή και φράχτη, που έγινε για τα κύπελλα με τον εφοδιασμό σε τρόφιμα. Αίθουσα η οποία συνορεύει στα βόρεια με αυλή μαρτυρεί ο τρόπος κατασκευής της αιγυπτιακής επιρροή στην Κρήτη. Αυτό hipostil (δηλαδή οι στύλοι στήριξης οροφής) είναι εδώ, όμως, έκανε πολύ αδέξια, αλλά αυτή η τεχνική αργότερα βρέθηκαν σε πολλά σχήματα στην Κνωσό.








Pier













Βασιλική νεκρόπολη Krisolak έχει επίσης ανακαλυφθεί στα Μάλια. Φράχτης γύρω από το παλάτι, αρκετά παρόμοια με αυτά που περιβάλλουν τεράστια τάφους που δείχνουν τον ίδιο τρόπο κτίριο κατοικιών. Οι τοTwo sided axeίχοι παντού γίνονται κατώτερης ποιότητας δομικών υλικών, αλλά είναι πάντα διακοσμημένα με γυψομάρμαρο. Αυτά τα αρχιτεκτονικά ΦΕΚ ανασκαφεί στα Μάλια έδειξε ότι υπήρχαν γνώση της μεταλλουργίας ήδη middleminoan περίοδο. Στο εργαστήριό του χαλκού στο παλάτι στα Μάλια βρέθηκαν καλούπι στο οποίο χύνεται διάφορα εργαλεία, όπως ένα δίκοπο άξονες, σμίλες και παρόμοια εργαλεία. Στην κοσμηματοποιία μετά την περίοδο αυτή είναι επίσης σημαντική βελτίωση στον τομέα της επεξεργασίας μετάλλων. Ορισμένα άλλα κομμάτια του κοσμήματος έχει ξεφύγει από την καταστροφή της νεκρόπολης Krisolak. Το τυποποιημένο μορφές που βρέθηκαν δείχνουν ότι οι άνθρωποι ανησυχούν περισσότερο για το κόσμημα, αλλά και για την πιστή απεικόνιση. Αυτό αποδεικνύει ότι οι Κρητικοί γνώριζαν πολύ εκλεπτυσμένο και πολύ εκφραστική και ακόμη και της Συρίας και της Αιγύπτου τέχνη του κοσμήματος. Αυτή η αγάπη είναι που χαρακτηρίζεται από το σχηματισμό της κεραμικής της περιόδου. Στα Μάλια, υπάρχουν γενικά μια σχετικά απλή γεωμετρικά μοτίβα και στυλιζαρισμένες φυτά και λουλούδια σε μόλις τρία χρώματα: κόκκινο, λευκό και μαύρο. Είναι μια κεραμική τέχνη της πρόωρης Μινωικής περιόδου που έδωσε πιο πρωτόγονο χαρακτήρα.














Amphorae







Αν περάσουμε στη μελέτη των λεγόμενων νεότερων παλάτι στην Κρήτη. δηλαδή, στη μέση ή τέλος της Μινωικής περιόδου που θα λάβει προόδους της κεραμικής τεχνολογίας. Χωριά που βρίσκονται κοντά σε μεγάλα παλάτια, ιδίως στην Κνωσό, καταδεικνύεται η ευρεία χρήση του προστίμου κεραμικής. Κατά την ανάπτυξη του υψηλότερου αρχές των ανακτόρων να φτάσει σε πολύ υψηλό τεχνικό επίπεδο: αγγεία γίνονται λεπτότερα και τέλος την επίτευξη του πάχους του κελύφους. Το γεγονός ότι τα χρώματα που διατηρούνται εδώ και χιλιετίες αποδεικνύει την πλήρη μεγαλοπρέπεια των χρησιμοποιούμενων υψηλή ποιότητα των υλικών. Έτσι, μια προηγμένη τεχνική οδηγεί σε μια μεγάλη αγορά και υψηλό βαθμό εξειδίκευσης της καλλιτεχνικής χειροτεχνίας, με λίγα λόγια για τον πολιτισμό στο απόγειό της. Η μετάβαση από την παλιά κουλτούρα σε νεότερη αντιστοιχεί στην ανάπτυξη του ανακτόρου και τις σημαντικότερες αλλαγές που εφαρμόστηκαν συνεχώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: