Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Ποιος γνωστός ηθοποιός αποκαλύπτει: Ήμουν πάντα σε οικονομική κρίση;


Η οικονομική κρίση δεν τον έχει επηρεάσει γιατί απλά, όπως λέει, ως θεατρικός ηθοποιός ήταν πάντα σε… κρίση.

Ο νέος πρωταγωνιστής της τηλεόρασης, που αντικατέστησε τον Παναγιώτη Μπουγιούρη στα Μυστικά της Εδέμ, Βασίλης Μπισμπίκης, δήλωσε ότι η τηλεόραση, τον φοβίζει, αλλά… του αρέσει! «Ακόμη η σχέση μου με την τηλεόραση δεν έχει οδηγηθεί σε γάμο, είναι ακόμη στο φλερτ και παρότι είμαι ακόμη στο στάδιο της γνωριμίας, μπορώ να πω ότι με φοβίζει και παράλληλα μου αρέσει. Σιγά σιγά νομίζω ότι θα είμαι σε θέση να έχω μία πιο καθαρή εικόνα και να πω ακριβώς πώς νιώθω για την σχέση αυτή».



Ο νέος του ρόλος του αρέσει πολύ. Ο Λευτέρης από τα Μυστικά είναι ένας άνθρωπος που ενώ ξέρει πολλά δεν μιλάει. Αποκαλύπτει, δε, ότι υπάρχει περιθώριο να… διεκδικήσει την τηλεοπτική Εύα.



Όσο για το πώς βλέπει την τηλεόραση φέτος; «Δεν παρακολουθώ σχεδόν καθόλου τηλεοπτικά προγράμματα, εκτός μερικών εξαιρέσεων. Με αφήνουν αδιάφορο. Ελπίζω πάντως κάτι ν’ αλλάξει. Δεν παρακολουθώ ριάλιτι. Με θλίβει το γεγονός του εγκλεισμού των ανθρώπων σε 4 τοίχους και η παρακολούθηση της ζωής τους σαν πειραματόζωα από κάμερες».



Είναι γεγονός πάντως, ότι ο συγκεκριμένος ηθοποιός προκαλεί πάντοτε με τις δηλώσεις του. Πριν από λίγες ημέρες, σε άλλη συνέντευξή του, είχε δηλώσει ότι η γυναίκα του είναι πιο έξυπνη από αυτόν... Τουλάχιστον είναι ειλικρινής...

Δεν υπάρχουν σχόλια: