Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Λένα Υφαντίδου : Η κουκλάρα χορεύτρια που σε κατακτά

Όνομα : Λένα Επίθετο: Υφαντίδου Ζώδιο : Ζυγός Πρώτη εμφάνιση :Σε Club ως χορεύτρια στο Room με τον Νίκο Βουρλιώτη Σπουδές : Αισθητική, μακιγιάζ, και χορό φυσικά .... Ενδιαφέροντα : Χορός, μουσική, μου αρέσει να διαβάζω και να κάνω ταξιδάκια. Στόχος – Φιλοδοξίες : Να είμαι καλά οικονομικά για να βοηθάω τους δικούς μου ανθρώπους. Και τώρα : Είμαι πολύ καλά στα επαγγελματικά μου και γενικά είμαι αισιόδοξος οπότε τα καλύτερα έρχονται ..... Στιγμή αδυναμίας : Έχω κάμποσες ..... Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Είναι περίπλοκο ... Υπάρχει σήμερα φλερτ: Υπάρχει γυναίκα που να μην έχει φλερτ ? Το ιδανικό αρσενικό : Να έχει μέτρο σε όλα και να πατάει στα πόδια του. Αγαπημένη ταινία : 'Το άρωμα" υπάρχει και σε βιβλίο Στέκι : Δεν έχω συγκεκριμένο προτιμώ τις βόλτες με τις φιλενάδες μου. Αξεσουάρ : Κινητό, γυαλιά. Tαξίδι :Έχω πάει σε κάποιες χώρες και τώρα ετοιμάζομαι για Ισπανία, Μπαρτσελόνα ! Μακάρι να μπορούσα να πάω παντού ! Καλή συνήθεια : Είμαι ειλικρινής Κακή συνήθεια : Καπνίζω πολύ
Facebook name : lena yf Δείτε και άλλες φωτογραφίες της παρακάτω.....






Δεν υπάρχουν σχόλια: