Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Μαριάντα Άλεξ : Η κουκλίτσα χορεύτρια που ανάβει φωτιές

Όνομα : Μαριάντα Επίθετο: Άλεξ Ζώδιο : Ιχθύες Πρώτη εμφάνιση : σε ένα club στη περιοχή Αμαρουσίου Σπουδές : προγραμματισμός υπολογιστών, μηχανολόγος μηχανικός στο Α.Τ.Ε.Ι Πειραιά, γνώσεις ξένων γλωσσών(αγγλικά,γαλλικά), μαθήματα χορού Ενδιαφέροντα : χορός, τρέξιμο, διάβασμα λογοτεχνίας Στόχος – Φιλοδοξίες : οι φιλοδοξίες μου περιορίζονται στον τομέα του χορού,όσο αφορά τις σπουδές μου σαν μηχανολόγος δεν ενδιαφέρομαι άμεσα να ασχοληθώ με αυτόν τον τομέα. Στόχος μου στη δουλεία μου είναι να φέρνω εις πέρας κάθε χορευτικό show, έχοντας ως σκοπό την διασκέδαση του κόσμου. Και τώρα : Αυτό το καιρό λόγω καλοκαιρινής περιόδου ασχολούμαι με events χορευτικά σε όλη την Ελλάδα Στιγμή αδυναμίας : Η μοναδική και έντονη στιγμή αδυναμίας για μένα ήταν στην ηλικία των έντεκα όταν έχασα ένα πολύ δικό μου πρόσωπο και συγκεκριμένα τον πατέρα μου .Μου στοίχισε ιδιατέρως αλλά με τον καιρό προσπάθησα να απαλύνω τον πόνο μου και να καλύψω αυτό το κενό ασχολούμενη με διάφορες ενδιαφέρουσες δραστηριότητες. Ελεύθερη – Δεσμευμένη : .....ελεύθερη από επιλογή Υπάρχει σήμερα φλερτ: τίποτα ιδιαίτερο
Το ιδανικό αρσενικό : Όσο αφορά την εξωτερική εμφάνιση προτιμώ τους άντρες που προδίδουν έντονα το αρρενωπό στοιχείο.Δεν έχω συγκεκριμένη προτίμηση στα εξωτερικά χαρακτηριστικά αλλά αδυναμία μου είναι οι μελαχρινοί άντρες με προσεγμένο καλογυμνασμένο σωματότυπο.Όσο αφορά τα ψυχικά εσωτερικά χαρίσματα ,θέλω να είναι gentleman με όλη τη σημασία της λέξεως και να είναι ρομαντικός όταν και όποτε χρειάζεται.
Αγαπημένη ταινία : the notebook Στέκι : γκάζι Αξεσουάρ : ιδιαίτερες με περίεργα σχέδια τσάντες
Ταξίδι : μου αρέσει να ταξιδεύω γενικά και να γνωρίζω νέα μέρη,και ιδιαίτερα τους θαλάσσιους θησαυρούς της χώρας μας.(νησιά).Λόγω δουλειάς έχω ταξιδέψει αρκετά κυρίως εντός Ελλάδας και έχω επισκεφτεί αρκετά μέρη. Καλή συνήθεια : άθληση Κακή συνήθεια : κάπνισμα και υπερβολικός ύπνος Facebook name : Α-Μariada Dancer






Δεν υπάρχουν σχόλια: