Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Sabine Priek: Μπορώ να γίνω άτακτο κορίτσι! (photos)

Και το όνομα αυτής Sabine Priek. To μοντέλο από τη Λετονία πόζαρε στο φακό τόπλες και προκάλεσε σεισμό στο διαδίκτυο. Το νεαρό μοντέλο δεν φόρεσε σχεδόν τίποτα και ανέβασε την αδρεναλίνη στα ύψη.Η όμορφη Sabine σε συνέντευξή της έχει πει ότι όνειρό της είναι να κάνει καριέρα στο μόντελινγκ αλλά και μια μεγάλη οικογένεια. «Θέλω να......συνεργαστώ με μεγάλα ονόματα της μόδας και να κάνω καριέρα στο χώρο. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου όμως θέλω να κάνω οικογένεια. Μου αρέσουν τα παιδιά και η συντροφικότητα. Μου αρέσει να μαγειρεύω. Είμαι επιρρεπής στο φαγητό αλλά προσέχω τη διατροφή μου».Η Sabine μίλησε επίσης και για τον ιδανικό σύντροφο: «Αμα με προσέχει θα του κάνω όλα τα χατίρια. Μπορώ να γίνω πολύ άτακτο κορίτσι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: