Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Σε έναν κόσμο…

Ναι... Το ξέρω... Ζούμε σε μια κοινωνία γεμάτη απατεώνες,γεμάτη αλήτες,κλέφτες,δολοφόνους,άνεργους. Όμως εγώ ...... τι φταίω?Τι λάθος έχω κάνει ΕΓΏ?Τίποτα..και όμως...Σε αυτήν την κοινωνία,σε αυτόν τον θλιβερό κόσμο μεγαλώνω εγώ και άλλα χιλιάδες παιδιά...Μπορεί εσύ,που διαβάζεις την μικρή αυτή μου διαμαρτυρία να νομίζεις πως τα παραλέω... Όχι...δεν τα παραλέω... Δεν τον επέλεξα εγώ αυτόν τον κόσμο...Τα όνειρά μου καταστρέφονται καθημερινά καθώς βλέπω μια Ελλάδα ανίκανη να σταθεί μόνη στα πόδια της και παρακαλάει,ικετεύει τις άλλες χώρες για να της δανείσουν χρήματα... Κι όμως...το ξέρει... το ξέρει πως αυτό το τεράστιο χρέος δεν θα διαγραφεί όσο κι αν το θέλει...Πρέπει να ξυπνήσουμε...πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι...Όλοι αυτοί εκεί...μας λένε ψέμματα...μια συμβουλή?Μην τους πιστεύετε.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: