Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

«Είσαι η Protonbank και η Omegabank, είσαι το τέλος μου και η αρχή», τραγούδησε ο Γκαγκάς στον Λαυρεντιάδη!

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ






=== Από την Proton ως την Omegabank για να φτάσω, δρόμους μ’ αγκάθια ήταν γραφτό μου να περάσω,


κι οι απεργίες το κορμί μου να χτυπούν,


=== μα τώρα βρήκα έν’ απάνεμο λιμάνι, το λεν μαστούρα που ο πόνος δεν το πιάνει.


Ευτυχισμένοι όσοι κλέβουν τους μισθούς.






=== Είσαι η Protonbank και η Omegabank, είσαι το τέλος μου και η αρχή,


η κάθε σκέψη μου κι όλα τα έργα μου, από τη τσέπη σου παίρνουν ψυχή.










=== «Ο θάνατός σου η ζωή μου» απαιτούσα, καρφί δεν μ’ ένοιαζε μα ούτε και πονούσα,


γιατί οι άνθρωποι τους λύκους καρτερούν,


=== μα τώρα βρήκα τους μεγάλους μέντορές μου, σοφούς Εβραίους έχω δίπλα μου, κοντά μου,


και να με βλάψουν οι μικροί δεν το μπορούν.






=== Είσαι η Protonbank και η Omegabank, είσαι το τέλος μου και η αρχή,


η κάθε σκέψη μου κι όλα τα έργα μου, από τη τσέπη σου παίρνουν ψυχή.










=== Και από κάτω, πάρτε τη φωτογραφία της χρυσής εντεκάδας και να πάτε στο πιο κοντινό WC να χαρείτε!!! Χέστε τους άφοβα και παντόκορφα!!! Τους αξίζουν πολλά χειρότερα και πάντα να κρατάτε όλίγα σκατά-ψιλή, για το κακό τους τέλος. Μη φύγουν με άδεια χέρια….






Δεν υπάρχουν σχόλια: