Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

5 + 5 σκέψεις για τη γυμναστική!

Υπέρ της γυμναστικής...






1) Άρχισα το τζόκινγκ μόνο και μόνο για να ξανακούσω λαχάνιασμα…






2) Ξεκινάω τη γυμναστική πολύ νωρίς το πρωί, διότι αλλιώς ο εγκέφαλός μου συνειδητοποιεί τι κάνω.






3) Σκέφτομαι ότι το πλεονέκτημα του ότι γυμνάζομαι καθημερινώς είναι ότι θα πεθάνω υγιέστερη.






4) Γράφτηκα σε ένα γυμναστήριο πέρυσι, έσκασα 400 ευρώ και δεν έχω χάσει ούτε γραμμάριο. Τι δηλαδή; με τόσα λεφτά πρέπει να πηγαίνω κιόλας;






5) Η γιαγιά μου άρχισε να περπατά 5χλμ. την ημέρα όταν ήταν 60. Σήμερα είναι 97 χρόνων και δεν έχουμε ιδέα που είναι!










Κατά της γυμναστικής:






1) Δεν γυμνάζομαι καθόλου. Αν ο Θεός ήθελε να αγγίζουμε τα δάχτυλα των ποδιών μας, θα έκανε πιο μακριά τα χέρια μας.






2) Έχω αγύμναστους μηρούς, αλλά ευτυχώς η κοιλιά μου τους καλύπτει.






3) Δεν κάνω ποτέ τζόκινγκ. Κάνει τον πάγο να αναπηδά στο ποτήρι μου.






4) Ο γιατρός μού συνέστησε μια βόλτα με το ποδήλατο κάθε πρωί. Του απάντησα ότι θα το ήθελα πολύ, αλλά το πρόβλημα είναι ότι πρέπει κάποιος να με σπρώχνει.






5) Δεν μου αρέσουν καθόλου οι μακρινοί περίπατοι, αλλά τη βρίσκω εξαιρετική ιδέα για άτομα που με ενοχλούν.










Κακά τα ψέματα : Η γυμναστική βοηθά το σώμα και το πνεύμα. Δεν είναι πάντα θέμα σιλουέτας, αλλά και υγιούς καρδιάς, μυών, αρθρώσεων. Την ποιότητα ζωής μας, ίσως να μην μπορούμε να την βελτιώσουμε μόνοι μας, όμως μπορούμε να κάνουμε το ελάχιστο δυνατό για να βοηθήσουμε το σώμα μας να διατηρείται σε μια ορθή κατάσταση λειτουργικότητας και υγείας.





Δεν υπάρχουν σχόλια: