Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Νοέμβριος 2011 Ημερολόγιομου

Δεν θέλω να ερωτευτούν (Αγάπη φοβία) ... Θέλω ακριβώς να διασκεδάσουν και να Φλέρτ γύρω για τώρα ... δεν θέλω να πάρει κανείς σοβαρά ... Επειδή έχω πει ... Για να δούμε Πώς Destiny παίζει με τη ζωή μου από αυτή τη στιγμή ... Destiny αγαπά να Drag Me Back ... Έχω την επιλογή να μην Myself Υποβολή ... Για να δούμε ...
Μερικές φορές ένα χαμόγελο από την κάποιος μπορεί να μια γρατσουνιά που αιμορραγεί καρδιά σας ...
Ποιος δεν έχει πει ψέματα; Ο καθένας! Αλλά, γιατί; Οι περισσότεροι άνθρωποι λένε ότι βρίσκονται να μην βλάψει τους άλλους, έτσι ώστε να μην πει κάτι που είναι βλαβερός ή προκαλούν πόνο. Ωστόσο, αυτή η λογική, και αυτή η ίδια, είναι ένα ψέμα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι άνθρωποι βρίσκονται για να προστατεύσουν τον εαυτό τους. Εμείς ψέμα να πάρουμε αυτό που θέλουμε, μπορούμε ψέμα για να αποφευχθεί η αμηχανία, να διατηρήσει εικόνα του εαυτού μας, εμείς ψέματα για να αποφύγει να κριθεί, εμείς ψέμα γιατί δεν θέλουμε να αναγνωρίσουμε ότι έχουμε έσφαλε, και συνεχίζουμε να ψέμα, γιατί έχουν πει ψέματα ...
Θέλω να σας πω ... Αλλά δεν θέλω να σε σκοτώσουν με την αλήθεια ...
Απλά με τα μάτια σου ... Γνωρίζεις χιλιάδες πράγματα ... Τώρα Επιθυμίες Μου Καρδιά ... ... Να γράψει υπέροχη λόγια ... Στις Silent χείλη σου ... At First Sight Μπορείτε Πήρε την αναπνοή μου μακριά ... Τι πρέπει να επισκεφτώ τώρα ... Όταν η καρδιά μου σταματά σε σας ... Είστε το Λευκό χιόνι το χειμώνα ... Είστε η ζεστή βραδιά Στο Sunny Day ... Μπορείτε Τα Ιπτάμενα σκούρα φύλλα Το φθινόπωρο ... Είστε ο Ανθοφορίας λουλούδια την άνοιξη ... Είστε το βρέξιμο Χάντρες Me στην εποχή της βροχής ... Είστε ο καιρός της αγάπης μου ... που με συνοδεύει πάντα στην απουσία σας ...
Δεν είναι η αγάπη ... Αλλά σωματική επαφή ... το ακαταμάχητο πάθος Embedded In Love ...
Πάνω από το πρόβλημα ... Είναι δική μου αντίδραση στο πρόβλημα που με πονάει!
Οι άνθρωποι που έχουν με κοιτούσαν Κρυφά Πριν έχουν αρχίσει Πλησιάζοντας Me Πρόσφατα ... τρεις διαφορετικούς ανθρώπους σε τρεις διαδοχικές ημέρες! Ενδιαφέρουσες ...
σ 'αγάπησα Ακόμα και όταν σας Hated
Χατζ είναι το μόνο γεγονός Στη Γη όπου θα πάρετε 4 εκατομμύρια προσκυνητές,
όλα διαφορετικού φύλου, ηλικίες, τις φυλές, χρώματα, ... ... ... Δόγματα, εθνοτήτων, εθνότητες, χώρες, πόλεις, χωριά, πόλεις, την απασχόληση, την κοινωνική θέση, Ιστορικό, οικονομική κατάσταση, την οικογενειακή κατάσταση, Madhabs, Masjids,, και κάθε άλλο παράγοντα Ντυμένος ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ Ihram & Από την ίδια θρησκεία - Γι 'αυτό αποκαλούν «Ένα ταξίδι μιας ζωής»:)
I έχουν μεταμορφώσει Μόλις 4 από τους φίλους μου Into Devils ...=)
Αποδοχή Βλάβες ο ένας του άλλου και να γιορτάσουμε ετερότητα του καθενός,
3 πράγματα που μπορεί να καταστρέψει ένα πρόσωπο:
-πόθος
-Pride
-Θυμός
Τυχερός Είναι αυτοί που ζουν στην αγάπη ... Παράξενο είναι εκείνοι που Die For Love ..
Η σεξουαλικότητα είναι ρευστή ... Αλλά η δική μου είναι άκαμπτα ...
άνθρωποι δεν αναγνωρίζουν πλέον αναμένει μου ... Οι μόνες αλλαγές που έκανα στο εγώ είμαστε το χιτζάμπ Το στυλ και η Eyeliner ... Θυμάμαι ακόμα Κατά τη διάρκεια Aidilfitri Eid μερικούς μήνες, ελάχιστοι από τους συγγενείς μου Αιχμηρά τα δάχτυλά τους σε μένα και ρώτησε τη μητέρα μου, «Ποια είναι αυτή"; Και οι φίλοι μου με κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα ή λεπτά προτού να μπορέσουν πραγματικά λένε, "Ω, Hazirah !"... Lol!
Γίνετε μια εύνοια ... Ενημερώστε τον / ότι τους αγαπάτε, ακόμα κι αν δεν ξέρετε πώς θα αντιδρούσαν ... Απλά αφήστε τους να γνωρίζουν πώς Θα Αλήθεια »νιώθεις για τους ... Δεν θα είναι εκεί για πάντα ...
για έρωτα μπορεί να είναι λάθος μερικές φορές ...
Μερικοί άνθρωποι, αν και δεν είναι τόσο καλή εμφάνιση στα μάτια μου ... Ωστόσο, τα πρόσωπά τους Ισοπαλία Κάπως χαμόγελο στα χείλη μου και δώσε μου Ανεξήγητο βιασύνη της την ειρήνη μέσα κάθε φορά που τους βλέπω ...
Αγαπητοί μαμά ... Εγώ μπορεί να αφήσει κανείς σε αυτόν τον κόσμο όχι αλλα σίγουρα ... Ο καιρός θα έρθει όταν θα είναι υπό τη φροντίδα μου ... Θα είμαι ημέρες σας και Νύχτες ... Τελευταία στιγμές σας σε αυτόν τον κόσμο θα είναι το πιο σημαντικό σχέδιο σε Μένα ... τελευταία επιθυμία μου ... Αν είμαι αρκετά τυχερός ... Για να είναι στα όπλα σας για την αιώνια In Heaven ... InshaAllah .. .
"Παρακαλώ να είναι ίσια» ... Μήπως μπορώ να δίνουν ακριβώς αυτή τη συμβουλή σε κάποιον;
εγώ δεν ξέρω γιατί ... Αλλά υπάρχει ένα είδος μοναξιάς Αισθάνομαι ... εγώ δεν ξέρω γιατί ... Αλλά αισθάνομαι όπως την τιμωρία ... γιατί κάποιος έρχεται σε Καρδιά μου ... όταν πρέπει να εγκαταλείψει Τέλος ... Γιατί Blossoms Καρδιά Μου με την αγάπη της ... Όταν αυτός αγάπη πρέπει να πεθάνει ... Τέλος
I Wish άνθρωποι είναι ουδέτερο ...
Μερικά κορίτσια είναι ακριβώς SoOOOOoooooOOOOOOoooooOOO Desperate .........
Εκείνη τέθηκε σε όνειρο μου χθες βράδυ ... κάθισε στην περιτύλιξή μου με τα χέρια της στον ώμο μου ... φίλησε τα μάτια μου ... Με αυτό το φιλί μου ξέσπασε σε κλάματα ... Και Την αγκάλιασε ... Κάποιος που χρησιμοποίησα Για την αγάπη ... αλλά όχι περισσότερο ... Ή μήπως εγώ ακόμα ...
έχω μόνο αγάπη να προσφέρει ... Ακόμα και οι άνθρωποι που μου επαιτεία ... "Παρακαλώ αλλαγή" ... Αλλά θα εξακολουθεί να διατηρεί Αυτή η αγάπη πρέπει να δοθεί σε κάποιον που είναι πρόθυμος να με αποδεχτεί ως οποίο είμαι ... Δεν κρίνει ένα πρόσωπο από αυτό που Άλλο πούμε ... Το Πρόσωπο Ίσως True για να σας, αλλά όχι σε άλλες .. . επειδή ο ίδιος ήλιος που λιώνει τον πάγο Σκληραίνει ο πηλός Πάρα πολύ ...
Ένας μουσουλμάνος λόγιος επισκέψεις του Πάπα, προκειμένου να Dawah (κηρύσσουν). Τον βρίσκει μέσα σε μια μεγάλη συλλογή Χριστιανού, ο λόγιος χαμόγελα σε αυτόν και λέει: «Χαίρομαι που σε βλέπω. Πώς είναι η γυναίκα και τα παιδιά σας "Οι άνθρωποι εξεπλάγησαν και τον Πάπα να θυμώσει λέγοντας:« Δεν ξέρεις ότι εμείς πάπας / ιερέας δεν έχουν τις συζύγους ή τα παιδιά; "Το μουσουλμανικό απαντήσεις ακαδημαϊκός:« Τότε πώς τολμάς να πω ότι ο Θεός έχει ένα γιο! "
Γιατί είπα να επηρεάσει τη «δεν είναι δουλειά μου»!
Αν φοράτε Hijab σημαίνει να πηγαίνεις από τους προϊστορικούς χρόνους ... Στη συνέχεια να πάρει μισόγυμνοι σημαίνει να πάμε πίσω στη Λίθινη Εποχή;;;
Δεν υπάρχει κανένα τέτοιο πράγμα όπως διαρκής παθιασμένη αγάπη ... Είναι απλά κάτι που ξεκινά με ενθουσιασμό και εξασθενίζει είτε με συμβιβασμό ή ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ...
Οι γιατροί που περιφρονείται για την καθυστέρηση στη διάγνωση, αλλά κρατούν την ουροδόχο κύστη τους, επειδή δεν έχουν χρόνο για να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα, πεθαίνουν από την πείνα επειδή έχασαν το μεσημεριανό γεύμα, που peed επάνω, puked επάνω, έχυσε το αίμα & λείπουν οικογένεια τους, ενώ τη φροντίδα σου. Τους λείπει ύπνος όμως είναι διατεθειμένοι να μείνετε ξύπνιοι για σας και για τις οικογένειές σας. Μπορούν ακόμη και να κλαίει για σας. Στο ένα λεπτό που διαβάζετε αυτό, οι γιατροί σε όλο τον κόσμο είναι να σωθούν ζωές.
Ο πιστός επιδιώκει δικαιολογίες για τους άλλους, ενώ ο υποκριτής αναζητά τα λάθη των άλλων ....
Πολλά από τα φαινομενικά θρησκευόμενοι άνθρωποι είναι υποκριτές ... Beware ...
Πώς να ερωτευτείτε: 1) Βρείτε έναν πλήρη ξένο. 2) Αποκάλυψη ο ένας στον άλλο προσωπικές λεπτομέρειες για τη ζωή σας για μισή ώρα. 3) Στη συνέχεια, κοιτάζω βαθιά στα μάτια ο ένας του άλλου, χωρίς να μιλάμε για 4 λεπτά
Αγαπητοί Muslimah Γυναίκες ... Εάν μόνο ήξερες πόσο ιδιαίτερη είστε στο Θεό. Τόσο μεγάλο μέρος έτσι, ότι ο Θεός ζήτησε να προστατεύονται με κάθε τρόπο, Hijab είναι ένας από αυτούς. Τόσο μεγάλο μέρος έτσι, ότι ο Θεός έχει βάλει κάτω από τον Ουρανό (Μητέρα), τα πόδια σας. Σε τέτοιο βαθμό που, ο Θεός έστειλε τον μεγαλύτερο δημιούργημά του (Προφήτη Μωάμεθ SAW) για να δείξει στους ανθρώπους πώς να σας χορηγήσει έλεος και συμπόνια. Σε τέτοιο βαθμό που η ζωή περιστρέφεται γύρω σου? Το μέλλον περιστρέφεται γύρω σας. Σε τέτοιο βαθμό που ο Θεός έχει αφιερώσει όλο το κεφάλαιο του λόγια του Κορανίου για να σας (surah An-Nisaa τη γυναίκα). Ο Θεός σας έχει αξία, ο Θεός έχει αυξημένη αξία σας, ο Θεός έχει ωραιοποιημένο την ύπαρξή σας. Μην εξευτελίζουν την ψυχή σας σε τιμή λιγότερο ...










Δεν υπάρχουν σχόλια: