Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Διάσημη τενίστρια έκοψε το ... στήθος της!


Το μεγάλο μπούστο της για χάρη του... αγωνίσματος θυσίασε η Σιμόνα Χάλεπ, η 19χρονη Ρουμάνα που είχε «σκλαβώσει» τους άνδρες θαυμαστές του τένις με τα πλούσια ελέη της! Η Σιμόνα φορούσε στηθόδεσμο 34DD και αποφάσισε να ξαπλώσει στο...






χειρουργικό τραπέζι για να το μειώσει, με στόχο να κατακτήσει την πρωτιά στο παγκόσμιο τένις. Και να φανταστείς ότι...


άλλες πληρώνουν αδρά για να το... μεγαλώσουν! " Είναι το βάρος που μου δημιουργεί πρόβλημα. Το στήθος μου μειώνει την ικανότητά μου να αντιδρώ γρήγορα και με κάνει να νιώθω άβολα μέσα στο γήπεδο", δήλωσε η ίδια.






Όπως πρόσθεσε, όμως, και τενίστρια να μην ήταν... πάλι πρόβλημα θα είχε! «Ούτε στην καθημερινή μου ζωή μου αρέσει. Θα έκανα επέμβαση ακόμα κι αν δεν ήμουν αθλήτρια», είπε χαρακτηριστικά. Πλέον, με στήθος μεγέθους 34C, η Σιμόνα φιγουράρει από το νούμερο 500 της παγκόσμιας κατάταξης στο νούμερο 58 (μίκρυνε το σουτιέν, μεγάλωσε η θέση) και αυτές τις μέρες αγωνίζεται για πρώτη φορά στο φημισμένο τουρνουά του Γουίμπλετον.






Αν θα πιάσει τελικά την κορυφή δεν το ξέρουμε... Οι άνδρες θαυμαστές της, πάντως, αναπολούν τις παλιές καλές εποχές, οπότε και το μπαλάκι του τένις δεν ήταν το μοναδικό στρογγυλό που πήγαινε πάνω - κάτω στους αγώνες της...





Δεν υπάρχουν σχόλια: