Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Νέος διάλογος Μπέου – Μαρινάκη

Νέος διάλογος Μπέου – Μαρινάκη
Και νέος διάλογος μεταξύ του Αχιλλέα Μπέου και τον Βαγγέλη Μαρινάκη, αναφέρεται στο πόρισμα που έχει διαρρεύσει στο διαδίκτυο.






Αναλυτικά:






Περαιτέρω προέκυψε, ότι ο Αχιλλέας ΜΠΕΟΣ, άλλοτε «για να βοηθήσει την ομάδα του», άλλοτε με σκοπό να αποκομίσει οι ίδιος παράνομο περιουσιακό όφελος, παρεμβαίνει συστηματικά στον ορισμό των διαιτητών και παρατηρητών σε πλήθος περιπτώσεων, μεταχειριζόμενος απειλές, άμεσες ή έμμεσες, στρεφόμενες κατά του επαγγέλματός τους, άλλοτε μέσω προσώπων που κατέχουν καίριες θέσεις, άλλοτε ερχόμενος ο ίδιος σε επαφή μαζί τους, και έτσι τους εξαναγκάζει σε πράξη παράλειψη ή ανοχή από την οποία επέρχεται ζημία στην περιουσία τους, πράξη την οποία τελεί κατ’ επάγγελμα και κατά συνήθεια. Συγκεκριμένα:






Την 1-2-2011, σε συνομιλία που είχε ο Αχιλλέας Μπέος με τον Βαγγέλη MAPΙΝΑΚΗ, αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων τα εξής:






«Α: Λοιπόν, το ένα είναι αυτό. Το άλλο του μίλησα για τον αυριανό μην επέμβεις κι αυτά δε θα γίνει τίποτα όλα καλά θα πάγε, και το τρίτο θέλω να μου κάνει μια χάρη τώρα δεν είναι και λίγες αυτές να πούμε μη βάζετε το Σιδηροπουλο πάνω... δεν είναι δυνατόν...






Β: Ποιο Σιδηροπουλο πάνω;






Α: Το Σιδηρόπουλο την Κυριακή στο ΠΑΟΚ-Παναθηνααώς.






Β: Γιατί Σιδηρόπουλο έβαλε;






Α: Θέλει να βάλει και του είπα αν τον βάλεις θα δείρω τον (ακατάληπτο) και δε σας ξαναμιλάω κιόλας. Δεν μπορείς κύριε να τιμωρείς τον Παμπορίδη 4 βδομάδες, το Σπάθα 4 βδομάδες χι αυτό το μ... παν έκανε έγκλημα 2 βδομάδες. Σαν να λες σ'έχω γραμμένο Μπέο στα α... μου.






Β: Γιατί εμένα δε μ' έχει γραμμένο με το Σταθόπουλο που τον έβαλε σε 2 αγωνιστικές ο μ…;






Α: Ναι, αλλά εγώ τον το πρόλαβα τώρα, του λέω άστον έξω και βάλτον στο Ολυμπιακός-Ποναθηναϊκός την άλλη βδομάδα αφού έχεις πρόβλημα. Μες στο Καραϊσκάκη. Και μαυ λέει θα δω λέει φωνάζει ο Βαγγέλης. Του λέω θα πάρω εγω το Βαγγέλη άμα φωνάζει. Ειναι ντροπή σου λέω, βάλε το Γιάχο- όχι μου λέει το Γιάχο, Βάλε τον Παμπορίδη βάλε κάποιον άλλον αδερφάκι μου ταυ λέω στο Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ.






Β: Καλύτερα να βάλει τον Παμπορίδη ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός.






Α: Βέβαια, βέβαια είναι καλύτερα.






Β: Αυτό θα τον πω κι εγώ, αυτό θα τον πω.






Α: Και να σου κρατήσει το Σιδηρόπουλο για την άλλη βδομάδα, για σένα. Και δες αυτό το θέμα με το κύπελλο τί προβλέπει ο ΚΑΠ.






Β: Τώρα θα το κάνω».






Συντάκτης: Onsports Team

Δεν υπάρχουν σχόλια: