Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Μα που πήγαν όλοι οι άντρες;

Μα που πήγαν όλοι οι άντρες;
Που είναι αυτός ο αψηλός, που είναι αυτός ο τύπος που έτρεχε και μου άνοιγε τις πόρτες να περάσω, που μου άρπαζε από τα χέρια οτιδήποτε βαρύ... μην κουραστώ, που μου έδινε την τελευταία, τέλεια μπουκιά από το αγαπημένο του φαγητό;






Που πήγε εκείνος που πρώτα μου έδινε την κάρτα που είχε γράψει για εμένα και μετά το δώρο, που με είχε screen-saver στο κομπιούτερ του και «ταπετσαρία» στο κινητό του; Που ζήταγε τη γνώμη μου για τα πάντα και αποφασίζαμε μαζί; Που ήθελε να «σκοτώσει» όποιον τυχόν με στεναχωρούσε και ζήταγε συγγνώμη όταν με στεναχωρούσε αυτός;






Αν έχει πάει κάπου με τους δικούς σας συζύγους, να τους πείτε να γυρίσουν πίσω, όλοι, και γρήγορα. Τα... ταξίδια σε περίοδο κρίσης, βλάπτουν σοβαρά την υγεία και την οικογένεια.






Στο μόνο που ΔΕΝ πρέπει να κάνετε οικονομία, είναι στα αισθήματα. Ξανά- αγαπηθείτε, όλοι, γιατί χανόμαστε. Κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!



queen.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: